Bosnjaci.Net - Najcitaniji Web Magazin Bosnjaka u Bosni i Hercegovini i Dijaspori
Naslovna  |  Arhiva  |  Pretraga  |  Redakcija  |  O Bosnjaci.Net  |  Kontakt  |  Bosniaks.Net English

Komentari citalaca
Molimo Vas da procitate pravilnik o postavljanju komentara
KAD BI GOOGLE BIRAO BUDUĆEG REISA
Autor: Mr. Aiša Purak
Objavljeno: 10. September 2012. 15:09:48
Postavljanje komentara na priloge je trenutno suspendovano.



Hrzul (2012-09-14 17:23:09)
Hvala Aiša!
Google je zakon.
Vidite li koliko nas još ima da preferiramo zakukuljenost umjesto transparentnosti i otvorenosti.

dumos (2012-09-14 16:44:20)
DZEMO!!!!
Nisi mi odgovorio ni najedno pitanje . Sto se tice "mojih sticenika" ja se vise radujem njihovoj nesreci nego ti, ali vi odbori niste izasli u javnost niti sa jednim valjanim razlogom zasto sete i istjerali. oni su trebali biti ,IMAMI,HATIBIi MUALIMI, sta mi mozes reci gdje su oni (Agic i Mulic ) grijesili u ovim poslovima . A sto se tice Cerica bas je kod ove dvojce javno pokazao koliki je LICEMJER jer nigdje u ustavu IZ nepise da odbor moze dati otkaz imamu , odbor moze samo podnijeti prijedlog za smjenu nekog imama a duznost Reisa i njegovih sluzbi je da to ispita i pravedno postupi.Abdulah Bosnjak je dobro opisao travnickog i sarajevskog mufiju , ja nisam znao ovo u vezi sa travnickim a sarajevskog dobro pozanjem, Bosnjak nepoznaje Tuzlanskog i on bas kao sarajevski nezasluzuje nikakvo povjeranje , jer ko jednom iznevjeri svoju bazu ni po vjerskimm niti moralnim pravilima nezasluzuje da mu se da povjernje . A nazalost on (tuzlanski) ce biti buduci reis ova dvojca su tu samo reda radi .

Dzematlija (2012-09-14 04:47:59)
Za "Abdullah Bosnjak",

Ocito je da imate malo vise problema!

Apsolutno ne postoji niti jedan imam a kamoli muftija, aman bas niti jedan koji je ikada kazao da zijaret Ajvatovici je s'namjerom da postane "pravo hodocasce koje se poredi s'hadzom", NEUZUBILLAH.

Zao nam je sto jos niste svatili da BANANE iz Arabije u Bosni ne uspjevaju, (toliko o "bidatima").

Drago nam je sto ipak nakon toliko frustracija, bit ce (kako se moze naslutiti) nesto pozitivno i za vas a to je uvazeni muftija Kavazovic za novog Reisefendiju kojeg vi naravno postujete i uvazavate.

Neka nam je srecan i dugovjecan, Amin!

Dzematlija (2012-09-14 03:44:26)
Slazem se, ali i Reisefendija je bio jasan kad je bio u New Yorku kad je porucio nekim "imamima":

"dzaba vam dekreti od Rijaseta kad vas narod nece"!

Adnan Koljindar (2012-09-13 17:08:55)
dzemo, ja pamtim, kad je reis Ceric posjetio Kulturni i islamski centar Plav-Gusinje, opomenuo je Hodzu Glavnog da pripazi na svoj odnos prema dzematlijama. Hodza Veliki, ustvari onaj mali Mulic, je vec bio pun sebe i nije "zarezao" opomenu.

po mom mishljenju, IZ nije toliko centralisticka, liderska, apsolutisticka ogranizacija kako su je "Glavni" shvatili. Hodza, Veliki ili mali, kako god, je sluzbenik, radnik u jednoj vjerskoj zajednici, koji ukoliko ne obavlja svoj posao po "uzusima" svog radnog mjesta ili se posvadjao sa 75% onih koji ga placaju onda su minimalni uslovi za njegov rad prestali. naglasujem, ako je bilo sve po vazecim zakonima, pravilima i pravilnicima DEPARTMENT od LABOR. shto ja prosto ne vjerujem, jer je veliki broj GLAVNIH, VELIKIH, ISPRAVNIH vjernika u USA na socijalnom, radi utaje poreza.
znaci, reis se u ovom slucaju i nije mogao nesto posebeno pitati, niti stititi nekoga koga su njegovi poslodavci otpustili. bez obzira sta Glavni mislio o svoji hudim dzematlijama...jelda.

Adnan Koljindar (2012-09-13 17:06:34)
dzemo, ja pamtim, kad je reis Ceric posjetio Kulturni i islamski centar Plav-Gusinje, opomenuo je Hodzu Glavnog da pripazi na svoj odnos prema dzematlijama. Hodza Veliki, ustvari onaj mali Mulic, je vec bio pun sebe i nije "zarezao" opomenu.

po mom mishljenju, IZ nije toliko centralisticka, liderska, apsolutisticka ogranizacija kako su je "Glavni" shvatili. Hodza, Veliki ili mali, kako god, je sluzbenik, radnik u jednoj vjerskoj zajednici, koji ukoliko ne obavlja svoj posao po "uzusima" svog radnog mjesta ili se posvadjao sa 75% onih koji ga placaju onda su minimalni uslovi za njegov rad prestali. naglasujem, ako je bilo sve po vazecim zakonima, pravilima i pravilnicima DEPARTMENT od LABOR. shto ja prosto ne vjerujem, jer je veliki broj GLAVNIH, VELIKIH, ISPRAVNIH vjernika u USA na socijalnom, radi utaje poreza.
znaci, reis se u ovom slucaju i nije mogao nesto posbeno pitati, niti stititi nekoga koga su njegovi poslodavci otpustili. bez obzira sta Glavni mislio o svoji hudim dzematlijama...jelda.

Adnan Koljindar (2012-09-13 16:54:00)
svakako, Abdulahov komentar je u ovaj vakat ljuljanja, gibanja, talasanja i zaobilazenja veoma vrijedan.
Adnan Koljindar (2012-09-13 16:42:49)
Abdulahu, JEDAN covjek ne moze GLASOVATI jer JEDAN covjek je jedan GLAS. s'toga moze samo GLAS-ati, a, na zalost, ne i GLASOV-at-I. eto,radi reciprociteta vise LJUDI zbog posjedovanja vise GLASOVA moze GLASOVATI a jedan, da ponovim, jer ima samo jedan GLAS moze GLAS-ati.

Hvala na paznji!

ps. kako vrijeme prolazi, sto smo blizi to se manje razumijemo.

Dzematlija (2012-09-13 14:54:10)
— dumos,

TI SI OBICNI LAZOV!

Nije tacno da je Reisefendija "htijo" kako ti kazes da bude dozivotni Reis!

TO JE OBICNA IZMISLJOTINA!

TO JE OBICNA LAZ!

Sto se tice vasih sticenika (sada vec bivsih "lidera IABNA") nije ih Reisefendija protjerao vec su ih svoji dzemati New Yorka i Chicaga protjerali.

Doduse, cinjenica je da ih Reisefendija nije htjeo braniti nakon sto su njih dvojica bili protjerani iz svojih dzemata New Yorka i Chicaga.

Nije ih Reisefendija htjeo braniti cak i nakon sto su mu se (sada vec bivsi "lideri IABNA" i njihov razbijacki Kongres) prijetili.

Ocito je da su (sada vec bivsi "celnici IABNA i njihov razbijacki "Kongres") misleli da ce njihovim prijetnjama upucene Rijasetu BiH ucjeniti Reisefendiju i tako sacuvati svoje poslove u dzematima koji ih ne zele.

SRAMOTA ZA NJIH I SRAMOTA ZA VAS KOJI IH I DALJE STITITE A NAPADATE UVAZENOG REISULEMU BEZ IKAKVIH RAZLOGA.

Sada vec bivsi "celnici IABNA" sami su pali, sami su se skrhali!

dumos (2012-09-13 03:21:10)
HI!! Dzematlija mozesli ti napisati i jedan komentar a da ne spomenes vrh IABNA-e sam sto nisi otvoren pa kazes da se radi o AGICU i MULICU , vidi oni ti dugo vladase i to ti smeta a nesmeteti to sto je Ceric htio da bude dozivotniReis jedva ga sprijecise .
To sto se IABNA raspala najvise je kriv upravo tvoj Ceric svojim licemjerstvom kada bi dolazio u Ameriku uvijek bas uvijek davao punu podrsku vrhu IABNA-e a cim se vrati u Sarajevo salje potpuno suprotne stavove.
Sestra Aisa je napisala odlican tekst za svaku pohvalu,
A sto se tice Abdulaha Bosnjaka sta mislis ako je Bosnjak proveo aktivno u IZ punih 50 godina ko bolje poznaje situaciju u IZ TI ili Bosnjak.
A tebe pitam dali mozda znas da mi objasnis kako je Ceric 93 dosao na vlast ko ga je predlozio i od cijeg glasa je zavisio njegov izbor ili sta je Ceric konkretno uradio korisno za IZ i u BiH i u dijaspori,Kolikko je je u prvih pet godina vladavine protjerao gl. imama , muftija , direktora medresa a tek dzematskih imama a da ni za jednog ima pravi razlog. Samo u zadnje dvije godine i Ceric i njegov potrcko Kalajdzic dosli su bar deset puta u Ameriku ( kao da je Amerika tu negdje odmah iz Visokog) a sta su konkretno uradili za bosnjake u Americi.Za sada toliko bujrum dzematlija ponudinam odgovore a preporuka za rdeakciju da ukoliko odluce da ne objave ovaj komentar , neka ga bar proslijede dzematliji ,zasto ova preporuka zato sto moje komentare brisete samo ako sam spomenu Cerica, branitega bas kao i dzematlija a neznate nis sta branite.

Abdullah Bosnjak (2012-09-13 01:03:47)
Svaka čast sestri Aiši Purak, odličan tekst je napisala. Potaknut njenim tekstom i onome što je izneseno u komentarima pišem ove retke. Ono što bi, po mom mišljenju, vrijedilo sada propitivati je sljedeće:
- Otkud to da se, na dan biranja reisa, postavlja kao tačka dnevnog reda "izmjena i dopuna pravilnika o izboru reis-uleme". Zar ovo nije prava lakrdija, na dan biranja, mijenjaju i dopunjuju pravilnik? Naravno, očito je da je to urađeno samo da bi se onemogućio vrlo ozbiljan kandidat kao što je hafiz Mehtić da dođe pred šire biračko tijelo. Ranija praksa prilikom izbora reisa je bila da kandidati koji imaju najviše nominacija idu u drugi krug.

- Svugdje u svijetu je pravilo na izborima "jedan čovjek - jedan glas", a na saboru je jedan čovjek zaokruživao trojicu, tu je hafiz puno izgubio jer su dvojica kandidata (Abdibegović i Smajić) dobili i Kavazovićeve glasove, tako su mahom glasali, za njih trojicu, doku su oni za hafiza uglavnom glasovali samo za njega.

- Također, treba dobro propitati otkud ovo "trojstvo" u Saboru IZ, tj. ko i zašto je uveo to da se kandidati za reisa tu u Saboru, čiji članovi su posebno probirani i kontrolisani, svode na trojicu kandidata? Ako baza nominira ljude i oni prihvataju te kandidature, otkud onda da sabornici to režu na trojicu? Zar ovo nije prava prilika za za razne klanove i smutljivce da „love u u mutnom", i prave razne šeme, kako bi se nepoželjni kandidat eliminisao?

- U nekim kometarima na tekst Aiše Purak se glorificiraju i veličaju muftije Smajić i Abdibegović. Tako jedan komentar navodi da muftija Avdibegović ima zasluge „u oživljavanju kulturne i vjerske tradicije koja je održala ovaj narod godinama i bila posljednji branik na očuvanju vjere.“ Zar se to može reći za čovjeka koji, iako je završio fakultet u Medini (gradu Allahovog poslanika), uvodi i veliča bid'ate kao što je Ajvatovica, koja malo pomalo, postaje pravo hodočašće i koja se poredi sa hadžom! To je sramno za svršenika Univeziteta u Medini! Dalje, ono što se desilo u Gluhoj Bukovici je bilo dovoljno da se smjeni Abdibegović sa pozicije muftije a da ne govorimo o njegovim višegodišnjim opstrukcijama u otvaranju i izgradnji ženske medrese (on je zapravo bio protiv toga cijelo vrijeme dok je Ahmed Adilović bio direktor medrese), a ezijećenje hafiza Fadila Bektaša, u čijoj kući ima petero hafiza, od strane muftije Abdibegovića je posebna priča!
- Izvjesni "mesarthim", iz čijeg teksta se vidi šiizam (koji nažalost sve više uzima maha u Bosni koja je vijekovima bila sunnijska a tako će inašallah i ostati) veliča i brani Smajića. Bilo bi dobro kad bi on znao da vrlo ozbiljni imami iz Sarajeva i Krajine, koji su bili sudionici dešavanja 80-ih godina prošlog vijeka (njihova imena se za sada ne mogu spomenuti jer bi im Smajić sigurno nanio štetu), više puta su spominjali da su im dobro poznati razlozi zbog kojih je Samjić „uhapšen“ i ukoliko se on ne okani blaćenja hafiza Mehtića (Smajić se nije libio „iz edebe“ kada je na jednom iftaru u Sarajevu kazao da je hafiz Mehtić udbaš i onda to pričao i na drugim mjestima), dakle ukoliko se ne okani tog posla ovi časni ljudi će javno istupiti i iznijeti svoje svjedočenje. Ako je hafiz Mehtić „bio udbaš“ zašto je onda osuđen na tri godine robije i zašto mu je oduzet pasoš dugi niz godina? Također, zašto se u čuvenoj zelenoj knjizi „Čuvari Jugoslavije“ navode na mnogim mjestima imena onih koji su uhodili i pratili hafiza Mehtića i, onda, strpali ga u zatvor?
Umjesto blaćenja hafiza Mehtića Smajiću bi bolje bilo da pojasni svijetu kako su on, i njegov sekretar Bego Selimović (koji je ujedno i direktor vrlo profitabilnih vakufskih Jedilera, kupovali glasove u kampanji za kandidovanje za reisa i to vakufskim parama? U jednom mailu koji je poslao ugledni imam iz Hercegovine otvoreno se govori o tim prljavim rabotama.
- Ono što bi trebalo posebno propitati je sljedeće: otkud to da lezihljebović i veliki neradnik Husein Smajić, koji je imao najmanje nominacija i najslabije reference da on, takav dođe na mjesto hafiza Mehtića? Taj Smajić je osoba koja ne zavređuje da joj se povjere ni dvije ovce, a kamoli da bude muftija i samo za njega reis Cerić, koji ga je postavio na tu funkciju imaće odgovornost na ahiretu veću i težu od najveće bosanske planine! Evidentno je da Smajić nije ništa uradio za sve ove duge godine od kako je muftija, mada se on kiti tuđim perjem pa čak i medresu u Visokom nabraja u svojim „ostvarenjima“. Smajić nije reagovao čak ni kada je sihirbaz Turabi harao u Sarajevu, štaviše lično mu je išao na seanse, ljudi su ga vidjeli i snimili. A zašto da ne ide kad u njegovom muftijstvu posebno cvataju sihir i crna magija, doista nigdje u svijetu nema toliko sihirbaza kao u muftijstvu srajevskom (trokut Sarajevo – Visoko – Busovača je svima dobro poznat!) a gospodin muftija ništa ne čini na suzbijanju te pošasti koja uništi i vjeru i ljude. Naprotiv, on je veliki jaran upravo sa takvim tipovima, si(h)rijama, odlazi im, sjedi s njima i oni njemu dolaze u pohode!
Također, u u sar. muftijstvu haraju razne vjerske sekte (poput npr. ahmedija i drugih) koje zloupotrebljavaju islam i potpuno pogrešno ga tumače a muftija apsolutno ništa ne čini na educiranju ljudi i suzbijanju djelovanja ovih sekti. Dakle, "crna lista" muftije Smajića je mnogo duga, ovo su samo neki elementi.
- Što se tiče muftije Kavazovića to je čovjek koji zavređuje poštovanje, fino je uredio i svoj muftiluk, poznat je njegov doprinos u odbrani od agresije, ali zašto nije onda omogućeno da i hafiz Mehtić izađe „na mejdan“, tj. pred šire biračko tijelo pa da imamo dvojicu ozbiljnih kandidata i da se potpuno legitimno izabere budući reis? Na taj način Kavazoviću se, ako bude reis (a očito je se ide u tom pravcu) ne bi moglo ništa prigovoriti, pogotovo u današnje vrijeme u kojem ove generacije stasavaju uz fejsbuk, twiter i druga internet čudesa i kojima se ne može ništa sakriti? Nema sumnje da bi bilo mnogo bolje za sve nas da budući reis dođe neokaljan sa ovim izbronim "procedurama", jer postavlja se i ovo pitanje: kako će budući reis, ako je očit toliki upliv politike u njegov izbor, sutra moći imati i očuvati svoj autoritet?
U tom pogledu treba razumijevati i zabrinutost koja se iznosi u tekstu koji je predmet ovog komentara.

Dzematlija (2012-09-12 04:12:36)
Za "Abdullah Bosnjak",

"Ponosni smo na ponašanje kandidata koji su u dosadašnjem procesu sačuvali dignitet IZ-e i ja im odajem priznanje na tome", rekao je, između ostalog, gosp. Safet Softić, predsjednik Sabora IZ-e koji je danas (ponedjeljak, 10.09.2012.) gostovao u Otvorenom popodnevnom programu radija BIR.

Vi i vasa "sestra" Aisa Purak najmanje imate pravo govoriti o onome sto se desilo na sjednici Sabora IZ-e.

O onome sto se desilo na sjednici Sabora jedino mogu govoriti oni koji su bili prisutni i zaduzeni obavjestiti nas o tome a to se vec desilo, i sve je proteklo u najboljem redu.

Ocito je da vama i vasoj "sestri" (iz vasih zlih namjera) zelja vam je da unosite smutnju i nista drugo, SRAMOTA!

Abdullah Bosnjak (2012-09-11 23:38:36)
Sestra Aiša je napisala odličan tekst, da je Allah nagradi! Ovo što se desilo u subotu, 8. septembra, na sjednici Sabora je sramota! Najmanje je bitno što je šteta nanesena hafizu Mehtiću, mnogo teže je to što je šteta nanesena instituciji Reis-uleme, koji treba časno i neokaljano da nosi ahmediju. Sestro Aiša, čestitamo ti na ovako dobrom tesktu. NAravno, ti nisi pozivala da nam Google bira reisa, kao što su to neke "dematlije" naivno shvatile. Mesarthim je prikriveni šija, njem8u je kriv čak i Ebu Bekir ili hazreti Omer, a očito je da on ne poznaje okolnosti "hapšenja" Husejna Smajića, tj. zbog čega je on zapravo uhapšen. I to će se jednog dana, inšallah, obejaniti. Uvreda je za časne Mlade muslimane da se njima pripisuje osoba poput H. Smajića.
Dzematlija (2012-09-11 16:32:14)
Kandidati su sačuvali dignitet IZ-e

Objavljeno utorak, 11 Septembar 2012 06:26

softic-radio-bir-2012-1

"Ponosni smo na ponašanje kandidata koji su u dosadašnjem procesu sačuvali dignitet IZ-e i ja im odajem priznanje na tome", rekao je, između ostalog, gosp. Safet Softić, predsjednik Sabora IZ-e koji je danas (ponedjeljak, 10.09.2012.) gostovao u Otvorenom popodnevnom programu radija BIR.

Gosp. Softić je istakao da se Sabor IZ-e dosta rano, već u aprilu ove godine, odredio prema izborima za reisu-l-ulemu i time prekinuo špekulacije o nepoštivanju Ustava IZ-e i izbornih procedura.

"Izborno tijelo broji nešto više od 380 ljudi koji će 23. septembra (o.g.) tajnim glasanjem birati novog reisu-l-ulemu, na mandat od sedam godina, rekao je gosp. Softić: "Po okončanju izbora u IZ-i Srbije, koji se završavaju sutra (11. septembar) ćemo imati tačan broj članova Izbornog tijela za izbor reisu-l-uleme."

S obzirom da istovremeno obnaša i dužnost predsjednika Komisije za izbor reisu-l-uleme, gosp. Softić je potvrdio da je komisija u dosadašnjem radu sve odluke donosila jednoglasno i da je ispoštovana sva procedura po tom pitanju: "Svi normativni akti koji tretiraju izbor reisu-l-uleme su ispoštovani. U toku dosadašnjeg trajanja izbornog procesa, koji je po mom mišljenju poprilično liberalan, i lično sam primijetio neke nedostatke, a sve njih ćemo već krajem godine, nakon okončanja izbora novog Reisu-l-uleme, i staviti u proceduru za izmjene i dopune. Ali sve ono što je sada na snazi je ispoštovano."

Na pitanje novinarke Alme Hadžić kakva su pravila u slučaju da jedna osoba istovremeno obnaša dužnost npr. i glavnog imama i sabornika, gosp. Softić je pojasnio da će svaki član Izbornog tijela moći glasati samo jednom: "Kada se anuliraju takvi, takoreći dupli glasovi članova Izbornog tijela, trenutno imamo 341 glas koji će birati jednog od tri kandidata. Po okončanju izbora u IZ u Srbiji imat ćemo utvrđen i tačan broj glasova koji su na raspolaganju kandidatima", pojasnio je Softić.

On je na kraju izrazio čvrsto uvjerenje da će biti napravljen pravi izbor ali istakao da sve probleme koje imamo i hal u kojem se nalazi kompletan narod ne može riješiti jedan čovjek, bio to i reisu-l-ulema, već svi mi, a posebno ljudi od struke.

"I nakon izbora ostaje nam rad na općem dobru", zaključio je Safet Softić, predsjednik Sabora IZ-e.

Dzematlija (2012-09-11 16:21:38)
Odabir Reisululeme apsolutno nije nasa stvar jer je svima osim Aisi Purak poznato kako se on bira.

Mi Bosnjaci ne smijemo dozvoliti da nam niko sa strane (Aisa Purak) potpaljuje vatru kako je trebao ovaj ili onaj zato jer to nije nasa stvar vec onih koji ga biraju.

Sta je ovdje najvaznije je to da mi ne smijemo dozvoliti da nam niko ovdje umalovazava niti kojeg kandidata vec svija moramo uvazavati kao nasu ulemu kao i sto jesu.

huso75000 (2012-09-11 11:55:11)
autoru
Svaka sikira osijece za sebe malj ciji udarce dobija po glavi da bi cijepala i najtvrdje klade.... zelena si za ovako ozbiljne teme...ostavimo mi koji nismo dio tog kruga njih same sebi...

mesarthim (2012-09-11 11:28:42)
Poštovana sestro Aiša,

Google je odraz ulaganja koje neko vrši u vlastitu promociju i koliko ko voli da se snima i reklamira. Mimo toga informacije koje pretražuje nemaju nikakvu vrijednost ni provjeru pa ćete naći već na prvoj stranici rezultata da je Alija Izetbegović bio srbin i agent KOS-a ili da je Fikret Abdić spasilac Krajine, da je Slobodan Milošević srpski junak i reinkarnacija cara Lazara i da Radovan Karadžić, Hitler i Staljin imaju fan klubove.

Mimo toga što predlažete savršeno neislamski način biranja, koji je apsurdan po sebi, zanemarujete detalje koji vama radi udaljenost, nezainteresiranosti ili kratkog pamćenja nisu poznati.

Npr ne znate ili ne želite da znate da je muftija Smajić osuđivan kao mladi musliman dok je bio imam 1983 i da je među svojim kolegama iz zatvora bio poznat kao najčvršći vjernik koji svoju kičmu nikad nije povio osim pred Allahom dž.š. Ne znate da je muftija Kavazović u ratu bio borac u prvim redovima, ne kao moralna podrška, već kao komandant jedinice koja je u tim krajevima bila poznat kao vod hodža i da je znao samo sa mushafom na prsima ići u napad protiv neprijatelja. Ne znate možda ni za doprinos muftije Avdibegovića u oživljavanju kulturne i vjerske tradicije koja je održala ovaj narod godinama i bila posljednji branik na očuvanju vjere. Ne znate možda ni prirodu štetnih svjedočenja koje je iznosio hfz Mehtić 83, 84, 87, 91 pa sve do 95e a to njegove kolege ne iznose u javnost iz edeba. Ne znate ili ne želite da znate za njegov štetni rad koji je na trenutke ugrožavao jedinstvo u odbrani od agresije. Ne, vi znate što vam google pokaže, jer kao vjerujete u dobronamjernost Googlea, i drugo jer vas ne zanima suštinsko islamski koncept šure, savjetovanja sa živim ljudima, učenjacima i vođama koji vode ovu našu zajednicu. Upravo to je razlog slabosti našeg Ummeta, ljudi koji će za šejha uzeti Google a zanemariti naše muftije i sabornike. Zar ne mislite da su oni bar malo radi svoje sedžde i ilma dobronamjerniji od hrpe servere kojim upravljaju kojekakve službe? Zar ne možete barem malo imati dobro mišljenje o tih par stotina ljudi koji od svog vremena odvajaju da brinu o dobrobiti zajednice? Zar ne možemo jednom u svom životu prihvatiti kur'ansku obavezu da slijedimo prvake svoje? Zašto mislite da svi oni nisu shvatili odgovornost koja im je data ozbiljno i zašto ne prihvatite da postoje informacije koje nisu digitalizovane, nije im smisao da budu javne jer Islam nema veze s demokratskom otvorenošću društva - a to ste mogli naučiti iz toga što je Ebu Bekra odabralo cca 40 ljudi u jednoj sobi, čak ni porodica poslanika savs tu nije bila prisutna a kamoli mase. Omera je odabrao Ebu Bekr r.a., Osmana r.a. je odabralo samo šest ljudi, Aliju r.a. nešto više, al nije bilo javnost, mnjijenja, izbora i googlea.

Reducirati ovo na politiku je najgora stvar koju ste mogli uraditi Ummetu i zajednici, jer ste time pljunuli u lice svim onim sabornicima koji su, možda, i bolji od vas u nečemu, Allah najbolje zna, a vaše je da pretpostavite da su svi bolji od vas, mlađi su bolji jer manje grijeha imaju, stariji jer su se duže kajali i jer su vas u vjeri pretekli.

Na kraju, Allah daje vlast onome kome On hoće i otima je od koga kod On hoće.... i to je kur'anska maksima - ako je Allah hafizu vlast uskratio, to nije krivica stranke ili sabora, već Allah mu je dao ono što je dobro za njega (to je nastavak pomenutog ajeta - u vlasti Allahovoj je svako dobro), a samo mi nije jasno zašto se vi protiv Božije odredbe bunite ako već imate jasan ajet o tome.

U jednoj džamiji je imam držao hutbu i rekao da je Muhammed savs odabrao Aliju za halifu. Ustao je džematlija i rekao, možda i jest on odabrao Aliju, al je Allah odabrao Ebu Bekra - isto je i sa ovim slučajem, vaš izbor je vaša stvar, Allahov je ono što se desi - buniti se protiv toga i pripisivati nekom krivicu je veći grijeh nego što možete zamisliti.

P.S. i ja mislim da kad se izvaga sve da je hafiz dobar insan i da bi vjerovatno bio dobar reis, al to ne znači da samo toliko umišljen da smatram da imam monopol na ispravno mišljenje i da možda nemam sve informacije i također vjerujem da ljudi koji su bili živo uključeni u sve što se dešavalo u zadnjih 30 godina u IZ znaju bolje od mene i googlea šta je istina po kojem pitanju. S tim, predajem ovu stvar Allahu oslanjajući se na Njegovu pravdu i uz dovu da bude hajr, a ne želim da prije nego je i izabran, sljedećem reisu pravim probleme imputirajući da ga je politika izabrala - ne daje vlast stranka, već Allah - ako sumnjate obratite se Kur'anu.

bitumen60 (2012-09-11 06:55:29)
Stolecima su crkveni sefovi birani od strane politicara, pa tako ce bit i nadalje
Dzematlija (2012-09-11 03:52:05)
Protestujemo ovako drsko ponasanje autorice Aise Purak kaja je ocigledno na zadatku sada vec bivsih "celnika" IABNA-e da kalja sadasnjeg i naslucujuceg vrhovnog poglavara IZ-e svih Bosnjaka svijeta Reisu-l-Ulemu BiH.

Autorica ovog teksta Aisa Purak bez imalo pardona kaze:

"da su sabornici koristili svoj intelekt, jasno bi im bilo koga trebaju izabrati a ne izbaciti".

To je apsolutno drska, primitivna, i bezobrazna uvreda na racun svih Sabornika IZ-e BiH (svih Bosnjaka svijeta).

Zaista nam je zao da se ovako drska, primitivna i bezobrazna uvreda od strane Aise Purak (dokazanog pijuna sada vec bivsih celnika IABNA-e koji ocigledno i dalje ne miruju) nadje na ovoj nam Bosnjackoj stranici.

Ocito je da je sadasnji reisefendija zasmetao sada vec bivsim celnicima IABNA-e zato jer ih nije podrzao u njihovim namjerama da vjecno vladaju IABNA-om kao sto su to cinili vise nego deceniju.

O nagovjestaju trenutnog Reisefendije da ce se formirati Svjetski Kongres Bosnjaka (sto je bio itekako veliki udarac za sada vec bivse "celnike" IABNA-e) i da ne govorimo.

Od urednistva Bosnjaci.net trazimo da se ovaj drski, primitivni, bezobrazni i uvredljivi tekst pod hitno skine sa stranice a autorica pod najmanju ruku izvine Sabornicima IZ-e BiH i svim Bosnjacima svijeta.

Bilo kako bilo ocito je da je i Aisa Purak (pijun sada vec bivsih "celnika" IABNA-e) sramno zavsila bas kao i oni zbog kojih je ovako drsko, primitivno, bezobrazno i uvredljivo pisala, ale sve to zato jer nije nista bolja od njih!

Dzematlija (2012-09-11 03:24:41)
PRIJEKOR UREDNISVU BOSNJACI.NET ZA UVREDU SABORNIKA IZ-e BiH

Protestujemo ovako drsko ponasanje autorice Aise Purak kaja je ocigledno na zadatku sada vec bivsih "celnika" IABNA-e da kalja sadasnjeg i naslucujuceg vrhovnog poglavara IZ-e svih Bosnjaka svijeta Reisu-l-Ulemu BiH.

Autorica ovog teksta Aisa Purak bez imalo pardona kaze:

"da su sabornici koristili svoj intelekt, jasno bi im bilo koga trebaju izabrati a ne izbaciti".

To je apsolutno drska, primitivna, i bezobrazna uvreda na racun svih Sabornika IZ-e BiH (svih Bosnjaka svijeta).

Zaista nam je zao da se ovako drska, primitivna i bezobrazna uvreda od strane Aise Purak (dokazanog pijuna sada vec bivsih celnika IABNA-e koji ocigledno i dalje ne miruju) nadje na ovoj nam Bosnjackoj stranici.

Ocito je da je sadasnji reisefendija zasmetao sada vec bivsim celnicima IABNA-e zato jer ih nije podrzao u njihovim namjerama da vjecno vladaju IABNA-om kao sto su to cinili vise nego deceniju.

O nagovjestaju trenutnog Reisefendije da ce se formirati Svjetski Kongres Bosnjaka (sto je bio itekako veliki udarac za sada vec bivse "celnike" IABNA-e) i da ne govorimo.

Od urednistva Bosnjaci.net trazimo da se ovaj drski, primitivni, bezobrazni i uvredljivi tekst pod hitno skine sa stranice a autorica pod najmanju ruku izvine Sabornicima IZ-e BiH i svim Bosnjacima svijeta.

Bilo kako bilo ocito je da je i Aisa Purak (pijun sada vec bivsih "celnika" IABNA-e) sramno zavsila bas kao i oni zbog kojih je ovako drsko, primitivno, bezobrazno i uvredljivo pisala, ale sve to zato jer nije nista bolja od njih!

Adnan Koljindar (2012-09-10 22:17:57)
Uz sve postovanje, ne postoji glagol 'zeleo, zeleti', jer dolazi od imenice ZELJA te ima oblik zeljeo, zeljeti. Nije jezik zele bomboni da se rasteze kako kome cef.
dumos (2012-09-10 17:55:31)
AH!!! gospdjo Purak,
Sva istrazivanja su uzaludna ,svi prigovori su uzaludni ,nije mi se svidjela izjava uvazenog hafiza Mehtica sto kaze da je glavni krivac SDA ,moda jeste veliki, ali najveci je onaj ko mu je ucinio veliki ZULUM krajem 90-tih , on to dobro zna a znamo i mi.

vratnik (2012-09-10 16:10:51)
Na celo Rijaseta se dolazi samo ako SDA dopusti, titule, zvanja, prefiksi i ostalo su za njih nebitna stvar. Ne treba njima reis koji ci misliti, vec reis koji je slusao i slusa vrh centrale SDA.

Optuzujembann.jpg
Feljtonalijaizetbegovic.jpg
fastvee.gif
EsmirBasic2312.jpg
EnesTopalovic54.jpg
AtentatnaBosnuavdohuseinovic1mart2022ad.jpg
Beharban.jpg
RancSalihSabovic.jpg
DokfilmBosnjaci454.jpg
hrustanbanner20april2020.jpg
Bos-Eng-pasanbegovic.gif
BANA34234.jpg
ArmijaBiH.gif
NjegosMilo.jpg
bosanskahistorijabanner.png
zlatni ljiljani.jpg
njegosvirpazar.gif
Istraga-poturica.gif
sehidska_dzamija_plav140x80.gif
hotel_hollywood_ilidza_sarajevo.gif