Bosnjaci.Net - Najcitaniji Web Magazin Bosnjaka u Bosni i Hercegovini i Dijaspori
Naslovna  |  Arhiva  |  Pretraga  |  Redakcija  |  O Bosnjaci.Net  |  Kontakt  |  Bosniaks.Net English

Komentari citalaca
Molimo Vas da procitate pravilnik o postavljanju komentara
BRANIT ĆEMO SUVERINITET I TERITORIJALNI INTEGRITET BOSNE I HERCEGOVINE
Autor: Džebrail Bajramović
Objavljeno: 01. October 2015. 19:10:35
Postavljanje komentara na priloge je trenutno suspendovano.



bitumen60 (2015-10-14 01:21:42)
Laprda traktoras, dize sebi cijenu.
Niakavog referenduma nece bit niti moze bit, ili ako ga bude nestace RS ko da je nikad nije ni bilo.
Kad moze se ratovat u Ukrajini gde je 60% rusa, i pobjedit, bitce mnogo lakse u Bih gdije je 25% srba.

Zakon (2015-10-12 01:10:03)
ehodzic - nauci pravopis bosanskog jezika da te stari/novi nebi nervirao.
ehodzic (2015-10-11 23:40:00)
"Branicemo" a ne "Branit cemo"!

Taj novi bosanski nervira.

STOP hrvatizaciji!

djerzelezalija (2015-10-06 10:03:53)
Pitam redakciju...???
Kako dozvolite ovom tzv."autoru" meshici da pishe ovolike gluparije i ovako vrijedja BORCE koji su mu omogucili da moze slobodno doci u BiH...???
Nazalost, takvima kao sto je meshica trebalo je staviti rampu odmah na ulazu u BiH.

Borci imaju makar nesto ograditi, a sta moze ograditi mentalni PATULJAK mashica...???????

Vidish ti mooj Husein-beze, koja drskost i MAHALSKI PRIMITIVIZAM izbija iz ovog tzv. "autora" i mentalnog PATULJKA meshice...:((

huso75000 (2015-10-06 07:52:27)
mesa
bruko jedna vidi dobro sto kazes.Po takvim jugoslovenima i sekretarima ne bi ostalo ni B od Hercegovine da nije bilo onih "jugovica" da brane Bosnu od cetnika i ustasa napustajuci sloveniju Njemacku Rvatsku.Ti se sprdas sa nasim zivim i poginulim Borcima i SEHIDIMA pa i onim sto odbranise casno ime Maglaja..."Ja nisam plaćao "ratni porez", jer nisam morao, a malo više sam zakone poznavao od vas "kvazih boraca".
Već sam vam (na)pisao ono što ste u BiH (od)branili ogradite lipovim tarabama, a može i bukovim, ako vam medo dozvoli. (Na)pravite neke svoje pasoše koji će se na toj vašoj bijednoj teritoriji koristiti."
Zahvali se mrtvom Alji ne bi ti meni vidio Bosnu nikada...

A to sto pricas za neke profitere iz Gradacca i okoline a koji su prvo s tobom dolazili u kontakt pa preko tebe isli u raju "po harac" pokazujes samo da si saucesnik u prljavoj raboti jer nisi pomenuo ni jedno ime i prezime,a bio si mesa krovni cojk ORGANIZACIJA za kontakte profitera i gastarbajtera...Da li si Mesa pomisljao da dodjes 4 godine U Bosnu i da je branis s puskom kako je ucinila vecina gastarbajtera iz Gradacca..nisi... skupljali ste zajedno kako kazes ratni porez,...ti si saucesnik u izdaji Drzave...Reci ime i prezime ijednog profitera iz Gradacca...Lazes, kao svi izdajnici drzave i naroda..."HUMANITARC MESA" a ono dezerter i saucesnik sa profiterima....HM...

huso75000 (2015-10-05 14:34:04)
PS...samo da se ne stekne pogrjesan dojam da sam "komunjara" politička narcisoidna telad antibosnjacka i antibosanska tipa komsic i lagumdzija nemam nista i ona nisu dorasla ni vremenu ni zadatku,...Mislim da su mnogo stete nanijeli Bosni i Bosnjacima radi licne slike u ogledalu i licne koristi....Nazalost nema ko od vremena Dzeme i H Pozderca da vodi Bosnu i Bosnjake...Bosnjaci to jos ne vide...
Mehmed Meša Deliæ (2015-10-05 14:15:02)
Šta ima ovaj tekst veze sa Mešom?
Ne može PARANOJA bez Mešne guzice, jer Meša u njoj nosi soli za PARANOJU!
Ja (po)mislio hiso+đeriz=PARANOJA na liječenju, a ona sve bolesniji, agresivniji, frustraniji....
Interesantno da vam Mešina sol iz njegove guzice više (za)slani vaš život nego vaša domaća, tuzlanska sol..
Opet bez povoda, a bolest je bolest želi da se (pro)širi po ovome portalu koji ne zaslužuje - idiote.
Bilo bi dobro (sa)znati šta to PARANOJA od Meše traži?
Nije Meša ljekar i ne mogže vam pomoći, za vas nema lijeka shvatite već jednom!
Možda bi bilo dobro da neko husi turi u glavu, šta znači dezerter?
Ja nisam plaćao "ratni porez", jer nisam morao, a malo više sam zakone poznavao od vas "kvazih boraca".
Već sam vam (na)pisao ono što ste u BiH (od)branili ogradite lipovim tarabama, a može i bukovim, ako vam medo dozvoli. (Na)pravite neke svoje pasoše koji će se na toj vašoj bijednoj teritoriji koristiti.
Ovo da napišem zbog drugih posjetioca ovog portala.
Meša je u Njemačku došao davne 1972. godine, ne kao dezerter, nego kao Gastarbeiter, evo i penziju zaradio.
U tom prošlom vremenu se bavio društvenim i sportskim radom. Bio osnivač, sekretar, predsjednik, "Udruženja jugoslovenskih građana" u Wittenu. Član "Odbora za strance", koji je kasnije pretvoren u "Auslenderbeirat", u kome sam zastupao interese svih stranaca u gradu Wittenu. Uz to bio sam član "Betriebsrata" (Sindikalne organizacije)u firmi u kojoj sam i penziju zaradio. Bio sam i jedan od osnivača džemata u Wittenu i pomoći oko registracije istoga kod sudskih vlasti. Na samom startu sam vršio i funkciju sekretara.
Kako u prošlom vremenu, kada su dolazile izbjeglice iz BiH, a i danas kada još pristižu iz drugih krajeva bio sam i ostajem na raspolaganju.
Uz puno drugih vodio sam akciju u kako su je nazvali "trećim frontom" borbe za BiH.
Nažalost, bilo je i onih koji su nam dolazili da kao fol prikupljaju sredstva za armiju BiH, ustvari su bili ratni profiteri, ponajviše iz okolice Gradačca, koji su nosili potvrde iz opštine iz koji su dolazili da kasiraju "ratni porez".
Bilo bi interesantno da o tome nešto i đeriz napiše, i on je vodio ranjenike iz rata u BiH po skupovima i teferičima, na kojima su pjevali pjevači k'o fol za "humanitarne stvari".
U jednom svom komentaru je to i s pomenuo, jer od Šerifa Konjevića nije imao koristi.
Zašto đeriz ne napiše svoje ime, ne treba se bojati da bi ga ja možda (po)tražio u Njemačkoj.
Isto tako neka napiše kada je i zašto je došao u Njemačku, da li kao izbjeglica (dezerter) ili kao Gastarbeiter?
Zato PARANOJA, nemojte se prsiti i sami sebe lagati, jer znam vas puške kad ste pištolji bili.
Ili: Zaboravili bikovi da su telad bili.
Mante se Meše i njegove guzice u kojoj (ne) nosi soli za vas!

huso75000 (2015-10-05 07:57:34)
gost prvi, potpisujem...
....ako neznate kako izgledamo kao narod onda se (pri)sjetite "Lika i djela" osnivača prve privatne stranke u Muslimana odnosno Bosnjaka...drzavotvorni avanturizam, koji je stvarao stvorenu drzavu "sa njima" a ne sa Muslimanima ateistima po cijenu nejedinstva i rata medju bosnjacima....Nije se kasnije znalo sta misliti do podne sta popodne, ko i danas otprilike...
drzavu dakle stvarali dezerteri kao ovaj mesa i ratni profiteri i od takve drzave nemoze biti nista....
Pokazuje se da smo mi sljepilom vodstva i u stvari branili bioloski opstanak a ne drzavu... Ko nas je vodio i kakvi avanturisti dobro smo prosli...Nesme se zaboraviti da je najveci jugosloven medju nama bio Aljo i nije verovao sta mu "partneri u vlasti" pripremise...
Pozitivna stvar u svemu tome sto je Aljo od oktobra ili novembra 1992 nelegalni predsjednik R BiH....I to je jedan od argumenata da je dejton nelegitiman i da ga treba obarati....A ti mesa pisi nam o ratnom porezu koje ste vi dezerteri davali ratnim profiterima...

djerzelezalija (2015-10-04 18:07:41)
Ne vjerujem da je gospodin Bajramovic dobio zlatni ljiljan skrivajuci se po podrumima i zato sve ovo sto kaze ima svoju tezinu...
Treba znati da svjetski oloshi nedaju Bosni da prodishe, ali vjerujem da ima mnogo krivice i do naroda koji je ne educiran, ne informiran, indolentan i td, i td..

"MAJKA NECE DATI DJETETU DA DOJI DOK DIJETE NE ZAPLACE", a narod takav kakav jeste, ne zna "zaplakati" (dici glas i reci DOSTA JE, HOCEMO SVOJE PRAVO I PRAVDU....!!!
Najlakshe je poslije bitke biti General...!!!
Svi oni koji smatraju da mogu nesto korisno i PRAKTICNO uciniti neka se stave na celo naroda, ja sam prvi koji bi ih podrzao na svaki moguci nacin, a sigurno nisam i jedini...
Ovako je najlakshe (h)lupati po tastaturi i mudrovati, moglo bi ovako, trebalo bi onako i td, i td....
Da Bog sacuva mene i sav normalni svijet, srpskog "junashtva", 'rvatske "kulture", boshnjacke naivnosti i meshicinih GLUPARIJA........
Zreo co'jk za Ginisovu knjigu rekorda u GLUPARIJAMA.......

Mehmed Meša Deliæ (2015-10-04 08:19:14)
Budi gost i , i treći...
Napokon da se (po)javi komentator koji komentariše tekst, a ne ono rekla, kazala, ili međusobna prepucavanja, a tekst česo biva i ne pročitan.
Aferim na komentaru!
Meša

gostprvi (2015-10-03 16:09:34)
Nadam se da moj komentar nece biti izbrisan.

Ocito da autor teksta "Branit cemo suverenitet i teritorijalni integritet Bosne i Hercegovine" gosp. Bajramovic ili je naivan (sto bi mu se i moglo donekle oprostiti) ili je drski neprijatelj (sto za mene jeste iako mu je ime Dzebrail). Da sad neko nebi na ovom portalu Bosnjaci.net odlucio da me optuzi za vrijedjanje doticnog gosp. Bajramovica ja cu za svoju izjavu podastrijeti argumente pa onda neka svaki citalac na osnovu tih argumenata izvuce zakljucak.

Gospodin Bajramovic brine odluka tkz. skupstine tkz. republike srpske o tkz. referendumu (takozvana jer za svakog po naciji Bosanca i Hercegovca i po narodu Bosnjaka ista nepostoji jer je nelegalna, a onaj koga brinu odluke tkz. rs znaci da je istu prihvatio kao cinjenicu a takav nemoze biti Bosanac i Hercegovac a nemoze biti ni Bosnjak moze biti samo neprijatelj i to onaj unutrasnji petokolonaski).
-Svakog onoga koji Bosnu i Hercegovinu smatra svojom drzavom odluka tkz. skupsitne rs uopste netreba da brine. A zasto? Imali su oni (za mnoge koji imaju koksije pamcenje) i svoj plebiscit koji im niko nije uzeo za ozbiljno.-
Autor gosp. Bajramovi se pravo prepo da ce se tamo neki entitet odcijepiti. Kada taj entitet nije bio odcijepljen/nezavisan od Bosne i Hercegovine? Neka svaki citalac odgovori ovo pitanje sam sebi. Od 1991 do 1995 drzava BiH i njezini organi nije imala nikakvog utjecaja na podrucju pod kontrolom stranaka koje su bile na strani okupatora, od 1995 do danas taj utjecaj je ogranicen samo na drzavna ministarstva koja su opet velikom dijelom pod kontrolom stranaka koje su od 91 do 95 organizovale okupaciju teritorija Republike BiH. Zasto da se bojimo njihovog referenduma i njihovog odcjepljena, to nije nista novo, RAT u BiH nije nikada prestao, naprotiv nastavljen je a od 1995 BiH je rusena i od stranaka koje su navodno branile BiH.
Autor Bajramovic se pita zasto je u BiH dozvoljen genocid, zasto je dozvoljeno Srbiji i Hrvatskoj mijesanje u unutrasnje stvari BiH. Zasto ovo zasto ono.
Gospodine Bajramovicu genocid se desio i sta sad neko ce ti dat drzavu na tacni, genocid se gori desava u Siriji pa koga briga u svijetu. Da bi se Genocid u BiH i sve ono negativno sto je proisteklo iz tog genocida, kao sto su tkz. rs i da bi se buduci rat u BiH sprijecio (jer RAT, ili kao sto ste vi rekli klin se klinom izbija, jeste krajnje sredstvo) treba iskoristiti sve diplomatske mogucnosti koje nam stoje na raspolaganju. Gospodine Bajramovicu takozvana Medjunarodna zajednica nepostoji to je izmisljotina koja se godinama koristi u medija BiH i medju Bosnjackim narodom, shvatite da to nepostoji. A sta postoji i sta se moze iskoristiti da se BiH izvede iz ove krize i da se napravi normalnom drzavom? Postoji BiH, postoji Bosnjacki narod, postoji Ustav Republike BiH koji je jos uvijek legitiman, postoje Ujedinjene Nacije, postoji medjunarodni sud pravde glavni organ Ujedinjenih Nacija sa sjedistem u Hagu i njegove sudske presude, postoji Evropski sud za ljudska prava u Strazburu i njegove presude, sve to postoji i stoji nam na raspolaganju samo treba da iskoristimo.
Sad ce neko ko ovo procita reci kako ja mudrujem i pricam nesto sto je neprovodivo, a ja cu odgovoriti na to ovim, u svijetu postoje zakoni i postoj povelja ujedninjenih nacija, ako zelimo braniti BiH onda moramo se koristiti sredstvima koja su u svijetu priznata. A sta je priznato? Priznata je Republika BiH i njezin Ustav koji je nazalost strankama SDA, SDP, SzBiH, Boss, HDZ jos uvijek LEGALAN kod ujedinjenih Nacija, nikakav Dejtoski sporazum nije u Ujedinjenim Nacijama priznat, Dejtonski sporazum je za ujedinjene nacijed toaletni papir. Kad ce mo to shvatiti? Zasto nam je Dejtonski sporazum sveto pismo? Zsto sto smo da izvine onaj ko cita jebeni u mozak, zato sto smo prihvatili cigancenje (da izvinu cigani) i kockanje o sudbini BiH i Bosnjackog naroda van okvira medjunarodnog prava. Ko je Incko, sta je on, sto ce nam on? Incko nereaguje zato sto smo mi prihvatili igru izdajnika BiH i njezinih okupatora. 5 drzava su supotpisnici Dejtonskog sporazuma medjunjima i njemacka, ove drzave su umorne od BiH i one ce da bi izasle iz spomenutog sporazuma prihvatiti sve odluke koje se u BiH prihvate, Incko nece reagovati jer je SDA i Bakir Izetbegovic prihvatili da razgovaraju sa Dodikom o Sudu BiH, zasto da se neko sa strane mijesa, Incko nije u BiH poslat da rusi tkz. rs i da odobrava samo dobre zakone a da lose odbija, u kojem svijetu vi zivte gosp. Bajramovicu.
Dalje gosp. Bajramovic nastavlja do objasnjava historijat nastanka Dejtonskog mirovnog sporazuma, sve neistine i izmisljotine (da li sa razlogom ili ne treba pitati doticnog). Kako je nastao Dejtonskim mirovni sporazum? O ovome necu detaljno pisati, ko ga interesuje (a vecinu Bosnjaka neineteresuje zato neprijatelji i imaju lahak posao) naci ce istinu. Dejtonskim sporazumom tkz. entitet rs nije priznat, jer Dejtonski mirovni sporazum jeste nametnuti sporazum i kao takav nema svoj legitimite pred Ujedinjenim Nacijam (ko tvrdi suprotno a od Bosnjaka je ili ima muslimansko ime jeste neprijatelj i din dusman). A ako nije legitiman zasto ga koristimo? Zato sto smo toliko izmanipulisani od strane nasih neprijatelja da nam i pored ledene hladnoce koja nas je obuzela taj Dejton nam dodje kao vrela vatra u koju pusemo da se neugasi iako nam od te vatre nimalo toplije nije.
Kome je Dejton bitan ko ga voli?
Vole ga paraziti, pocinite od stranaka, preko sluzbenika, vojnika OS, doktora, nastavnika, studenata, policajaca itd. koji primaju dobre plate. A najvise ga vole Politicari koji su izdali Republiku BiH, jer skidanjem dejtonske ludjacke kosulje izaci ce na vidjelo Izdaja Republike BiH od strane onih bosanskih stranaka i politicara koji su od rusenja Republike BiH najvise koristi imali. Za izdaju postoji mnogo dokaza ali samo neki mali dio ovdje: SDA je potpisala izdaju Republie BiH i priznala tkz.rs, SDP je ukinuo ljiljane i uveo dvije izborne jedinice (jedna je tkz.rs), SzBiH je umjesto jedne stvorila dvije policije, SDA odobrila zakon o prebivalistu, SDA i SDP prihvatile zakon o granici sa CG itd.
Sta je rjesenje?
Rjesenje je da se otarasimo svih tkz. probosanskih stranaka jer one su probosanske samo za svoj dzep, a kad se njih otarasimo trebamo samo reci Icku i drzavama supotpisnicama Dejtonskog mirovnog sporazuma jedno veliko hvala i objasniti im argumentima medjunarodnog prava da vracamo ustav Republike BiH. Sve ono sto bi proisteklo iz te odluke nebi bilo losije ili gore od ovoga dosadanjeg rusenja BiH. Bosnjacki narod je vecina u BiH a nema vise JNA nema vise po brdima tenkova i topova kao sto je bilo 1992, Istocna BiH je prazna samo treba umarsirati u hercegovini nema nikog. Prvo se rijesti unutrasnjih izdajnika a a to mozemo samo kada bosnjacima objsanimo izdaju Republike BiH a onda iskoristi diplomatska sredstva koja nam stoje na raspolaganju a ako i to neuspije onda izbijati klin klinom.
Da budemo jasni Bosna i Hercegovina i Bosnjaci imaju mnogo neprijatelja, najbolji su oni otvoreni javni neprijatelji, jer njih znamo, a najgori su oni sto su medjunama, jedu i piju sa nama a ruse nas, takvih je puno u takozvanim probosanskim strankama. Bosnjacki narod treba dobro razmisliti kome daje svoje povjerenje. Sirotinja je BiH odbranila a oni koji su u ime odbrane BiH prodavali 91 oruzje dans sjede u parlamentu i Boga mole da se nevrati Republika BiH jer tek onda ce morati odgovarati, jer do sada niko od Bosnjackih politicara nije odgovarao za ubistva, proganjanje, genocid i unistavanje imovine Bosnjackog naroda. Da da nisu samo srbi i hrvati krivi, nego i oni koji su morali braniti BiH i bosnjacki narod a to nisu ucinili a 92 su imali vlast u BiH. Je li i jedan SDA-ovac odgovarao? Nije. A zasto? Zato sto ga Dejton cuva, nema Republike BiH i njenih organa da pozovu na odgovornost.
Dejton je zlo, a Dejtonska drzava je zla a oni koji je podrzavaju su zli.

Dzematlija (2015-10-02 01:20:30)
POLITICARI (IZDAJICE) SU OSTAVILI REFERENDUME SAMO GENOCIDNOM ENTITETU (RS) KAO EKSKLUZIVNO PRAVO

Klin se klinom izbija! Referendum na teritoriji entiteta rs-a treba osporiti legalnim i legitimnim referendumom za ukidanje entiteta i rs-a.

AFERIM,

Dzematlija (2015-10-02 01:20:14)
POLITICARI (IZDAJICE) SU OSTAVILI REFERENDUME SAMO GENOCIDNOM ENTITETU (RS) KAO EKSKLUZIVNO PRAVO

Klin se klinom izbija! Referendum na teritoriji entiteta rs-a treba osporiti legalnim i legitimnim referendumom za ukidanje entiteta i rs-a.

AFERIM,

djerzelezalija (2015-10-01 22:02:22)
AFERIM MOMCE...!
Potpisujem svaku rijec i rado bih bio clan stranke koju vodish , ali ne znam kako doci do vas...?


Optuzujembann.jpg
Feljtonalijaizetbegovic.jpg
fastvee.gif
EsmirBasic2312.jpg
EnesTopalovic54.jpg
AtentatnaBosnuavdohuseinovic1mart2022ad.jpg
Beharban.jpg
RancSalihSabovic.jpg
DokfilmBosnjaci454.jpg
hrustanbanner20april2020.jpg
Bos-Eng-pasanbegovic.gif
BANA34234.jpg
ArmijaBiH.gif
NjegosMilo.jpg
bosanskahistorijabanner.png
zlatni ljiljani.jpg
njegosvirpazar.gif
Istraga-poturica.gif
sehidska_dzamija_plav140x80.gif
hotel_hollywood_ilidza_sarajevo.gif