Bosnjaci.Net - Najcitaniji Web Magazin Bosnjaka u Bosni i Hercegovini i Dijaspori
Naslovna  |  Arhiva  |  Pretraga  |  Redakcija  |  O Bosnjaci.Net  |  Kontakt  |  Bosniaks.Net English

Komentari citalaca
Molimo Vas da procitate pravilnik o postavljanju komentara
DRŽAVI MOGU BITI SAMO PARTNER, JER NEMAM TRADICIJU SLUŽENJA
Objavljeno: 01. February 2016. 21:02:53
Postavljanje komentara na priloge je trenutno suspendovano.



huso75000 (2016-02-11 15:42:26)
MS Dzematliji i hodzicu,,,slazemo se potpuno i podrzavam vase stavove...
Ehdzicu, bas volim krajiški bošnjasčki izgovor,,,

ehodzic (2016-02-11 08:22:20)
Moje pisanje o slaganju sa Dzematlijom se odnosi na Dzematlijinu poruku od 09.02., a ne i na poruku od 10.02. 
Ne slazem se s time da smo mi stalne svacije zrtve. Nikako se ne slazem ocjenom stajalista Turaka prema nama ni u proslosti, ni sadasnjosti ni buducnosti. Dzematlija, predlazem da upoznas (vise) Turaka muslimana i da odes makar na heftu u Tursku i prominuces misljenje.
Jesmo zrtve komsiluka ali i o tome vise ne volim pricati ni to slusati. Mogu razumiti da nismo mogli izbjeci napade i genocide, ali ne mogu razumiti cuðenje tome, ne mogu shvatiti naivnost, odnosno glupost, odnosno bezobrazluk mnogih Bosnjaka i Bosnjakinja pa i danas idu njima, druze se udaju se... Sada manje Srbima ali zato vise Amerikancima, Sveðanima... I to se prihvata, tolerise. Ne mogu vise cuti za genocid. Zasto moramo biti tolike ovce. Ovo se ne odnosi na prave ponosne Bosnjake koji znaju ko je dusman a ko dost. 

Da ispravim recenicu Husi:
"Huse, (u nas je Huse a ne Huso, ako ti SMETA, javi, prominucu

ehodzic (2016-02-10 19:56:36)
Alejkumu selam Dzematlija, slazem se sasvim! I od mene iskreno.

Huse, (u nas je Huse a ne Huso, ako ti javi, prominucu),
Usporoðenje Turaka sa Srbima I Hrvatima ne dolazi u obzir. Nisam razumio sta hoces da kazes sa "...lijevo i desno...". Ako ciljas na ekonomsku saradnju Turske sa nama odnosno komsilukom, znas i sam da se radi o privatluku. Pare traze mogucnost umnozavanja. Menadzeri moraju odgovarati... zasto se ne ulaze u Bosnu? kakav nam je sistem nadmetnut? Ima li stabilnosti I sigurnosti? Nefleksibilni uslovi, po vrh svega koruptnost do neba... ko ce uloziti?
I tebi selam.

Dzematlija (2016-02-10 15:30:11)
Za — huso75000,

Ne samo da bi nas dali vec su nas decenijama i vjekovima davali, daju nas i dali bi nas.

Bosnjaci dovoljno ne govore o tome nazalost.

Bosnjaci moraju zivjeti u realnosti a ne u emocijama (koje za nas vjekovima bivaju pogubne) i tako se odrediti prema svima (ne samo njima).

Oni sebe vec decenijama i vjekovima blate tako da mi sigurno nemamo potrebe za to.

Mi zapravo samo zelimo da oni promjenu politiku prema Bosnjacima i nista drugo.

Onomad Davutoglu ode kod Jusufspahica samo kako bi zadovoljio Beogradske vlasti ne mareci aman bas ni malo o bolu (steti) koju nanosi Bosnjacima.

Mi od NE samo trazimo puno.

Samo trazimo da budu ljudi i prestanu prodavati nas (za trice) dok nam govore da smo "braca".

Dzematlija (2016-02-10 15:29:17)
ISPRAVKA,

Mi od njih NE trazimo puno.

Dzematlija (2016-02-10 15:26:53)
Za — huso75000,

Ne samo da bi nas dali vec su nas decenijama i vjekovima davali, daju nas i dali bi nas.

Bosnjaci dovoljno ne govore o tome nazalost.

Bosnjaci moraju zivjeti u realnosti a ne u emocijama (koje za nas vjekovima bivaju pogubne) i tako se odrediti prema svima (ne samo njima).

Oni sebe vec decenijama i vjekovima blate tako da mi sigurno nemamo potrebe za to.

Mi zapravo samo zelimo da oni promjenu politiku prema Bosnjacima i nista drugo.

Onomad Davutoglu ode kod Jusufspahica samo kako bi zadovoljio Beogradske vlasti ne mareci aman bas ni malo o bolu (steti) koju nanosi Bosnjacima.

Mi od njih samo trazimo puno.

Samo trazimo da budu ljudi i prestanu prodavati nas (za trice) dok nam govore da smo "braca".

Dzematlija (2016-02-09 15:39:50)
Za -ehodzic,

Tako je vec bolje, "Ja sam Bosnjak iz dubine duse. Volim Bosnjake i bosnjastvo". Blacenje ostavimo onima koji nas svakako ne vole a imamo ih dosta zar ne? Iskreno -ehodzic zelim ti sellam.

huso75000 (2016-02-09 14:07:52)
dzematlija i ehodzicu
...ko nesmije blatiti turke nesmije ni srbe...a ni Rvate...Srpsko trziste a i Rvatsko je biznis i interes sejtanski...Dali bi nas turci sada i lijevo i desno za šejtanski kusur...pitaj zukorlica, silajdzica cerica,...Problem je u nama sto necemo da budemo Bošnjaci...

ehodzic (2016-02-09 08:29:59)
Ja sam Bosnjak iz dubine duse. Volim Bosnjake i bosnjastvo. Nazalost mnogi Bosnjaci brisu sve bosnjacko.

Ali ne vrijedi tebi objasnjavati. Obrces stvari po volji... Iluzije su te izgleda ovladale. Niko ne valjala, samo mi valjamo...

Ne shvatas da je mnogo do nas.

Istina je gorka, ali je treba priznati

Toliko! Prestacu sa ovim diskusiju.

Dzematlija (2016-02-08 15:02:37)
Za -ehodzic,

Pozitivno je to sto kazes da neces prihvatiti "blacenje Turaka".

Istovremeno ti bez imalo ustrucavanja i bez imalo milosti blatis Bosnjake, nazalost.

Najostrije osudjujemo vase javno blacenje Bosnjaka.

ehodzic (2016-02-07 12:25:22)
Dzematlija,
drago mi je sto se ograðujes od generalnog "blacenja". Moja ocjena bazira i na starijim komentarima, ne odnosi na ovo zadnje ko kome duguje. A ne odnosi se ni eksplicitno na tebe. Ocito je da ne poznas dovoljno Turaka, nebi spominjo to dokazivanje.

Dalje, sto se tice morala, pogledaj oko sebe. Pogledaj NE POSTIVANJE Bosnjakinja i Bosnjaka Allahovi odredbi, nepostivanje starijeg, babe, majke, brata, komsije, zene, sestre... pogledaj pijandura, nemorala, ko skim, ko koga zeni, Ma da netreba danas ni zenidba. Jeli tolerancija te vrste nemorala taj nas moral? Pogledaj kraðe, korupciju, ne slaganje. Pogledaj brisanje sve' tradicije, obicaja na svim poljima.

To nije izvorno bosansko ni bosnjacko. Ima jos Bosnjaka, samo malo.

Ako mislis svoditi moral na postivanje drugog i drugacijeg, u tome smo dobri, samo to nas odvede zaborav!

Dzematlija (2016-02-07 05:48:15)
Za -ehodzic,

Kao prvo da se odmah ogradimo od blacenja turaka.

To nikada nismo niti bismo to ikada radili.

To sto "Turska duguje nama, a ne mi njoj" nikako se nebi smjelo protumaciti kao blacenje vec kao apel ili poziv na odgovornost jer dug je dug.

Medjutim nije ni to problem jer Bosnjaci se nikada nisu, (niti su smjeli) oslanjali na taj dug.

Zapravo da su se Bosnjaci oslanjali na taj dug sigurno nebi prezivjeli jedanest (11) stravicnih genocida koji su nesmetano sprovodjeni nad Bosnjacima!

To sto ti tvrdis da nas "Turci vole" to je na njih da se oni dokazuju a ne da nas ti ubjedjujes u to.

To sto ti tvrdis da nas "Turci vole" i jedanest (11) stravicnih genocida koje su Bosnjaci prezivjeli treba ostaviti svokom Bosnjaku i svakom Turcinu na vagu da dobro mjeri i da dobro izmjeri i sami dodju do tog zakljucka.

Bosnjaci su naucili da ljubav prema nama Bosnjacima dolazi od uzvisenog a ne od ljudi jer su nas ljudi iznevjerili ali naravno moramo naglasiti ne samo Turci.

Bozja ljubav prema Bosnjacima je upravo i razlog sto Bosnjaci (kao niko durgi) znaju da vole i u tome je uprvo i razlika , zar ne?

I na kraju sto se tice morala o kojem ti govoris zaista moramo ti kazati da ne samo Turci vec i cijeli svijet se treba stidjeti kada su Bosnjaci u pitanju.

Svijet treba uciti moral od Bosnjaka a ne obratno!

ehodzic (2016-02-06 22:57:34)
Drago mi je kad neko ima nacionalnu svijest i islama u sebi. Kao npr. Dzematlija i Huse. Zato je cudnije sto se u bitnim stvarima ne slazemo; ali sta ces, tako je to.
Nikada necu prihvatiti npr. dvi stvari:
1. Generalno blacenje Turaka: Nasa kultura, tradicija i obicaji su uglavnom iz osmanskog vakta. Za tu kulturu, vjeru i drzavu smo se vijekovima zalagali a i vladali sa njom, za nju se borili i ratovali. Naravno da je bilo promasaja pa zato i ustanaka...Ali borba za samostalnost je vjerovatno bila greska, Allahu alim. Grci, Srbi i ostali su se borili za samostalnost, a to je logicno, borili su se protiv okupacije i druge vjere. Mi se nismo borili (vecina nas) protiv osmanskog sultanata jer smo muslimani i u islamskoj drzavi. Zato je vjerovatno Husein kapetan bio u zabludi ili mozda neznanjem pod uticajem stranih sluzbi, jer je ta borba u konacnici pomogla samo vjecitom dusmaninu na zapadu (i istoku). Ali Allah zna najbolje. A i sami Turci su od ukidanja hilafeta zivili pod diktaturom Ataturka. Nista manja diktatura od Titove. Ostale "muslimanske" drzave su do danas u istoj ili goroj situaciji. Niko slobodan i velikim djelom izmanipulisani. Sto se tice Turaka, daleko su ispred nas. I naucno, i moralno, i vjerski i bogatstvom, a sto se tice organiziranosti, drustvenosti i sloge da se ne prica. I mi smo nekada imali sve te osobine. Tada kad smo sami sebe postovali. A danas blatimo sebe i okrecemo se samo zapadu. Primamo nevaljastine sa zapada kao hasumluk, a dobre strane na zapadu ne vidimo. A sto je najprice, Turci nas vole kao mi sami sebe ne, a pogotovo druge.

2. Nikada se necu sloziti sa blacenjem naseg velikana rahmetli Alije Izetbegovica, koji je zalozio svoj zivot za svoj narod. Dao je sve sto je mogo od sebe. A pametnjakovica ima najvise posli bitke. Borio se protiv organizovane drzave, koja raspolaze svim sredstvima, znaci od tajni sluzbi do naoruzanja... Borio se protiv prekrivenih dusmana sa zapada, borio se protiv Evrope i ostalih demokratskih ðubara. Borio se protiv izdajnika otvorenih a i profitera oko sebe.

Ko smo mi da blatimo rah. Aliju ili Turke? Sta smo postigli, ðe smo stigli, kako se ponasamo, sta smo zasluzili, u cemu smo dobri odnosno bolji?

Koliko Alija vrijedi a koliko MI, vidi se koliko smo popravili odnosno pogorsali losu situaciju nakon uspostave nepravednog mira. Zar nam je Alija i sada kriv sto sami uheljacismo, razorismo i iselismo vise nego u toku rata?

huso75000 (2016-02-05 14:39:42)
dzematlija
nas nacionalni problem i jeste u tome sto u nasem narodu pojedinac sam i za svoj gros uradi vise nego institucija...fatmir je inicijator potrebe formiranja BANU I MUZEJA GENOCIDA...Medjutim u nas bi odmah u Banu uletio pijačar ili Juka Prazina bez ikakvog intelektualnog kriterija ili inaj sto nije procitao a kamoli napisao makar dvije knjige...Bolje je neimati nacinalnu instituciju nego imati je a da ne radi i da nezna sta treba da radi..ljutio sam se na Avdicu sidrana koji rece "ko se sabro sabro se" u povodu osnivanja BANU ,bi cojk u pravu....kod nas je jos 1990 hajmo alji da je vise vojske ...pogledaj ti dobro, ali ti si "tamo daleko, daleko od mora" ,eto tamo iseljava se bošnjačka omladina...Iscuri Bosna za ovih 20 godina sto nije pobijeno U SH genocidu...NERAD U NACIONALNOJ INSTITUCIJI JE NEPRIJATELJSKI I ŠEJTANSKI POSAO....
Vidi onog Jahića Dz dr, pa vidi onog dr Pašića ljudi Institucije, pa više su oni uradili kao pojedinci za Bosnjake nego i BANU I ANUBIH,( ovi iz Anubih rade za H-akademiju U Mostaru i srpsku u Banjaluci tj ekspoziture velikorhvatstva i velikosrpstva, a U BANU se spava neki spavaju zasluzili su ali to neznaci da niko ne treba da radi posao takvih...
Fatmir je za vecinu sadasnji Bahnuovaca misleca Bošnjačka analitička institucija i to nezavisna koja se otrgnula od mentaliteta sergije...Fatmir se bavi kolektivom i kolektivnom bošnjačkom dramopm i tragedijom a ovi koje branis euzubilletom se bave privatnim probitkom...

Dzematlija (2016-02-05 04:54:58)
Za — huso75000,

Pretjerao si kada je BANU u pitanju.

Kako je to BANU mogla "blokirati" (neuzubillah) kako ti kaza "pozitivne malo jos prisutne nacionalne energije u Bosnjaka" i ne moras pojasnjavati jer si se vec ogradio time sto kazes "cini mi se" sto nema nikakve veze sa "corpus delicti".

Huso pusti se tvoje privatne "institucije" (F.A.) jer nam je prece baviti se koletivom umjesto jedinkom jer je BANU nama Bosnjacima preca od pojedinaca (F.A.) koji se bas dobro i ne snalaze u Bosnjackim institucijama!

huso75000 (2016-02-04 08:02:24)
uvazeni dzematlija
...(ne)sumnja je tebe odvela "tamo daleko" a ja uvazavam samo "corpus delicti"....

Dzematlija (2016-02-03 19:44:24)
Za — ehodzic,

"Turska duguje nama, a ne mi njoj".

Dzematlija (2016-02-03 15:37:50)
Za — huso75000,

Sumnja je od prokletog sejtana.

huso75000 (2016-02-03 12:00:53)
E moj uvazeni Zukorliću,kasno Marko na Kosovo stize, kazu srbi,( a i rvati) kad lazu, lazu na vjekove...Marko tada nije bio ni rođen, a i Kosovo je laz...reklo bise Kasno Mujo sazna o Sandzaku, ko to i koji Ćoro u Bošnjaka iz Sarajeva dade nalog iz Bosne ,kazu iz IVZ da se glasa za "drugo oko u glavi"...E tu je tacka...Sandzak postoji u nasim dusama i srcima...Mnogi su sandzaklije izdale Sandzak bas kao i Bosnu...Neznamo moj Zukorlicu.
kao sto je prvi puta nestalo Zavnosa 1945,imao je sansu da nastane ali nama je lakse glasti za drugo oko u glavi nego malo okrvaviti svoje i tuđe gace... tako je nestalo i Bosne u Dejtonu...
Bosna je ustvari nestala po nagovoru hriscana Austougarije i onog nadobudnog Gradscevica kojeg mi slavimo...nemamo se mi sta ljutiti na tzv Tursku,ona je na nas stavila tacku zbog murtatluka Gradscevica i na isti odgovorila murtatlukom Latasa-poturcenog Srbina te kasnije murtatluk Rizvanbegovica itd..
Postavlja se pitanje koliko smo bili murtati po osnivanju prve privatne stranke u Bosnjaka, koliko smo danas murtati...
Sve je interes zavisi koliku privatnu bošnjačku državu stvara privatni bošnjački interes...S tog stanovišta srpsko trziste pa i rvatsko je interesantnije, konacno Turcima su interesantniji ovi nasi ideoloski neprijatelji.
PS, jos nesto TURSKA JE NA REDU korporacionističkog i korporacianističkog haosa, ona jos uspjesno žonglira dokle će vidićemo...
I jos jedno privatno pitanje, otkuda tri Bosnjaka Sandzaka u BANU, jedan od njih jos govori Srpski ...Mene je BANU koju je tako prizivao Fatmir razocarala svojim neradom...Cak mi se cini napravljena s namjerom da blokira pozitivne malo jos prisutne nacionalne nergije u Bosnjaka....MS, s uvazavanjem...

ehodzic (2016-02-02 23:15:41)
"...uz sve uvažavanje turskog naroda, države Turske, predsjednika Erdogana, koga smatram velikim vođom među muslimanima..."

Ipravna, pravedna kritika je na mjestu i mora da se izgovori, ali blatenje svoga, izmisljotinje i surova laz po maniru nekih Bosnjaka je haram, sramota, bezobrazluk i ne dopustivo!

Dzematlija (2016-02-02 02:47:04)
"Turska duguje nama, a ne mi njoj".

Optuzujembann.jpg
Feljtonalijaizetbegovic.jpg
fastvee.gif
EsmirBasic2312.jpg
EnesTopalovic54.jpg
AtentatnaBosnuavdohuseinovic1mart2022ad.jpg
Beharban.jpg
RancSalihSabovic.jpg
DokfilmBosnjaci454.jpg
hrustanbanner20april2020.jpg
Bos-Eng-pasanbegovic.gif
BANA34234.jpg
ArmijaBiH.gif
NjegosMilo.jpg
bosanskahistorijabanner.png
zlatni ljiljani.jpg
njegosvirpazar.gif
Istraga-poturica.gif
sehidska_dzamija_plav140x80.gif
hotel_hollywood_ilidza_sarajevo.gif