MUFTIJA NA METI SANU
Autor: Dr. Mersada Nuruddina Agović
Objavljeno: 07. May 2013. 16:05:00
Mersada Nuruddina AGOVIĆ: U regionu trenutno kruže informacije da su u Sandžaku na pomolu sukobi, te da će Turska zbog poboljšanih odnosa sa Beogradom načiniti veliku štetu Bošnjacima pokušavajući da preuredi funkcioniranje Islamske zajednice u Bosni i Hercegovini i Srbiji, zatim, da je koncept za koji se zalagao ministar vanjskih poslova Turske, Ahmet Davutoglu, zamijenjen novim konceptom kojeg zastupa turski reis Mehmet Gormez i da se prave neke šeme u koje će se ponovo uključiti dva poznata moralno posrnula ''bošnjačka'' ministra.
U unutarnjoj i vanjskoj politici Srbije je sve izraženija realizacija ciljeva iz zloglasnog dokumenta koji je pretprošle godine u Beogradu izradila Srpska akademija nauka i umjetnosti (SANU), pod imenom ,,Drugi memorandum SANU''. Za izradu ovog dokumenta velikim dijelom odgovoran je Dobrica Ćosić koji ovako savjetuje svoje sunarodnike: ,,Srbija je u dvadesetom vijeku izgubila četiri rata (u Sloveniji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini i na Kosovu). U dvadeset prvom vijeku treba da gledate kako da u miru dobijete izgubljene ratove!“

Poznati velikosrpski projekat pod nazivom ,,Drugi memorandum SANU'' sadrži ove ciljeve:
1. Umanjiti odgovornost Srbije za počinjene zločine,
2. Zaokupiti pažnju javnosti optužnicama i sudskim procesima protiv građana Bosne i Hercegovine,
3. Odvratiti pažnju javnosti od procesa u Hagu,
4. Dovesti Bosnu i Hercegovinu u položaj da odustane od tužbi protiv Srbije,
5. Srbiju dovesti u jednak položaj sa stradalim i oštećenim državama u regionu,
6. Insistirati na zatvaranju Haškog tribunala,
7. Ratka Mladića procesuirati na sudu u Srbiji,
8. Destabilizirati vlade Bosne i Hercegovine, Hrvatske i Kosova,
9. Provocirati unutrašnje nemire i nezadovoljstvo u susjednim državama,
10. Slabiti oštricu optužbi protiv Srbije,
11. Pomagati odcjepljenje Republike Srpske,
12. Insistirati na konstitutivnosti Srba u Hrvatskoj, Crnoj Gori i na Kosovu,
13. Izvršiti tranziciju srpskih zajednica u regionu u unitarnu srpsku zajednicu,
14. Zaustaviti odvajanje Vojvodine,
15. Spriječiti regionalizaciju Srbije,
16. Oslabiti djelovanje Islamske zajednice u Sandžaku (koja je pod vođstvom muftije Muamera Zukorlića).

Mora se priznati da su neki srpski ciljevi iz ovog memoranduma već ostvareni. Vlada u Bosni i Hercegovini je destabilizirana, bosnomrzac Milorad Dodik neprekidno opstruira rad Vlade svim svojim silama, isplanirano je popisno rasparčavanje Bošnjaka na Bošnjake, Bosance i Muslimane na popisu 2013. godine za razliku od drugih naroda koji se neće tretirati na ovakav način, kao i mnogi drugi nehumani projekti.

Nas trenutno posebno zanima posljednja tačka koju sadrži ,,Drugi memorandum SANU'' koja glasi: OSLABITI DJELOVANJE ISLAMSKE ZAJEDNICE U SANDŽAKU (koja je pod vođstvom muftije Muamera Zukorlića).
Ovaj cilj koji su zacrtali akademici iz Srpske akademije nauka i umjetnosti još uvijek nije postignut. Zašto? Iz jednostavnog razloga: Muftija Muamer ef. Zukorlić je stvarni lider sandžačkih Bošnjaka! Bošnjački narod je uz njega. A narod koji nije spreman na podanički odnos je dostojanstven i jak narod.


SANU 2: Oslabiti djelovanje Islamske zajednice u Sandžaku (koja je pod vođstvom muftije Muamera Zukorlića).
Pokušavali su dosad inicijatori ovog nehumanog projekta nebrojeno puta oslabiti Islamsku zajednicu i to sve jednim te istim scenarijem: pronaći, vrbovati i protiv vođe okrenuti neke labilne članove zajednice, orkestriranom medijskom hajkom napadati vođu iznalazeći kojekakve teme za pisanje o njemu ne obazirući se na gaženje novinarske etike, angažirati neke ''bošnjačke'' funkcionere (prije svih Rasima Ljajića) za sataniziranje Muftije i u sve te metode sprovoditi nekad pojedinačno, a nekad kombinirano.

Muftija Muamer ef. Zukorlić je bošnjački lider, vjerski i nacionalni vođa, šejh i vakif koji je uspostavio funkcioniranje obrazovnog sistema u Novom Pazaru od vrtića do univerziteta, otvorio imarete (besplatne kuhinje za siromašne), kulturne institucije, edukativne, naučne, a pripisuje mu se i jačanje reformističkog pokreta iz kojeg je nikla politička partija. Od vremena Isa-bega Ishakovića niko nije uvakufio toliko dobara u korist naroda kao što je to učinio muftija Muamer ef. Zukorlić. Zato je neprijateljstvo njegovih dušmana prema njemu veliko. Poznati izvođač narodne muzike Safet Isović je opjevao slučaj neprijateljstva dušmana prema velikom dobrotvoru Husrev-begu koji kaže: ,,...Ja načinih medreseta i imareta, ja načinih sahat-kulu, do nje džamiju, ja načinih taslihana i bezistana, ja načinih tri ćuprije nasred Sarajeva, ja načinih od kasabe šeher Sarajevo... i opet me ti dušmani gledat ne mogu!“

Ne možemo, a da ne primijetimo veliku sličnost ove vrste dušmanskog neprijateljstva i kada je muftija Muamer ef. Zukorlić u pitanju. Napade na bošnjačkog lidera Zukorlića moralno posrnuli ''bošnjački'' ministar Rasim Ljajić pokušava opravdati tobožnjim Muftijinim prekoračenjem vjerskih ovlasti, poistovjećujući pritom načela vjere islama sa načelima kršćanstva.

Ljajić svjesno zanemaruje činjenicu da, za razliku od kršćanstva, u vjeri islamu su vjernici obavezni da islam prakticiraju kroz sve životne sfere po uzoru na Allahovog poslanika Muhammeda s.a.v.s. koji je bio Božji Poslanik, suprug, otac, učitelj, državnik, voskovođa itd.

Muhammed s.a.v.s. je uzor cijelom islamskom ummetu i muftija Zukorlić je upravo u ovom uzoru našao motivaciju da realizira toliko različitih projekata u okolini u kojoj radi i djeluje. Osim toga, on se svim demokratskim sredstvima bori protiv diskiminacija koje su usmjerene prema bošnjačkom narodu, a koje se ogledaju u skoro svim oblastima života. Već je mnogo toga o diskriminaciji prava bošnjačkog naroda kazano i napisano i ona je, kao takva, općepoznata i uredno dokumentirana.


Troprsta ujdurma


Napade na bošnjačkog lidera Zukorlića moralno posrnuli ''bošnjački'' ministar Rasim Ljajić pokušava opravdati tobožnjim Muftijinim prekoračenjem vjerskih ovlasti, poistovjećujući pritom načela vjere islama sa načelima kršćanstva.
Srbijanska vlast je računala da će diskriminaciju Bošnjaka, uz pomoć dvojice moralno posrnulih ''bošnjačkih'' ministara, održavati u nedogled i nije očekivala da će se jedan vjerski lider tako duboko uključiti u borbu protiv nje, a sve zbog njihovog pogrešnog tumačenja islamskih propisa kroz kršćansku prizmu. Da su bolje poznavali vjeru islam od početka bi shvatili da je obaveza vjerskih vođa u islamu, a i svih vjernika, da se na demokratski i civiliziran način uključe u rješavanje svih životnih pitanja i problema na koje nailaze tokom svog egzistiranja na bilo kojem prostoru.

Jedino legitimna Islamska zajednica u Srbiji se 2007. godine našla na silovitom udaru od strane srpske režimske politike. Udar je izvršen takvom silinom da je za posljedicu imalo odvajanje jednog broja vjernika od jedine legitimne Islamske zajednice i njihovo priključivanje naknadno i vještački formiranoj paravjerskoj tvorevini kojoj je srbijanski režim smislio naziv ,,Islamska zajednica Srbije“. Na čelu te tvorevine formalno je postavljen moralno posrnuli nekadašnji Zukorlićev imam, Adem Zilkić. Šta je natjeralo imama Adema Zilkića da počini ovakvu veleizdaju otkrit će nam historija sa određene vremenske distance. Adem Zilkić je na svoju dušu natovario breme zavođenja stotine drugih bošnjačkih duša koje je odveo pod srpsko podaništvo.

Iako je ovo bio veoma jak udarac za Islamsku zajednicu u Srbiji, uz pomoć velikog dijela osviještenog i odanog bošnjačkog naroda, ona je čvrsto ostala na svojim nogama i nastavila sa svojim sljedbenicima nositi bajrak slobode.

Ove godine srbijanske režimske političke i medijske službe spremile su nove udare na Islamsku zajednicu u Srbiji, opet koristeći isti scenario. Ponovo su locirani i vrbovani labilni članovi zajednice, Muftija se napada orkestriranom medijskom hajkom u kojoj se maksimalno gazi novinarska etika, angažuju se isti oni ''bošnjaški'' funkcioneri za satanizaciju Muftije itd.

Međutim, ima jedan bitan momenat u svemu tome kojeg su inicijatori Memoranduma SANU 2 i ostali previdjeli. To je učenje vještine odbrane! Kad napadač kontinuirano zadaje iste udarce, onaj što se brani napamet ih nauči i unaprijed zna gdje će napadač udariti. Tako je bošnjački lider Muamer ef. Zukorić naučio odbranu i postao noćna mora i neosvojivi bedem svojim dušmanima.

Nedavno smo imali priliku gledati neki ne tako bitan intervju kojeg je za jednu televiziju dao ''bošnjački'' ministar Rasim Ljajić, ali koji je nama u ovoj priči važan radi samo jedne njegove rečenice kojom je obradovao narod. Izjavio je Ljajić voditeljici, vidno uzrujan: ,,Nije nam se moglo šta gore dogoditi od muftije Zukorlića!“ A narod je oduševljeno propratio: ,,Kad srpski podanik Rasim kuka, mi se dakle dobro držimo!“

U regionu trenutno kruže informacije da su u Sandžaku na pomolu sukobi, te da će Turska zbog poboljšanih odnosa sa Beogradom načiniti veliku štetu Bošnjacima pokušavajući da preuredi funkcioniranje Islamske zajednice u Bosni i Hercegovini i Srbiji, zatim, da je koncept za koji se zalagao ministar vanjskih poslova Turske, Ahmet Davutoglu, zamijenjen novim konceptom kojeg zastupa turski reis Mehmet Gormez i da se prave neke šeme u koje će se ponovo uključiti dva poznata moralno posrnula ''bošnjačka'' ministra.

Narod je zabrinut, ali ponosan u svojoj borbi za slobodu i odbranu svoga dostojanstva, sjećajući se riječi rah. predsjednika Alije Izetbegovića koji je govorio: ,,Gubitak identiteta se plaća ropstvom i poniženjem!''
Na hutbama i drugim skupovima u Sandžaku dominiraju teme o odanosti vođi koja se potkrepljuje brojnim kur'anskim ajetima i hadisima, poput:
,,O vjernici, pokoravajte se Allahu i pokoravajte se Poslaniku i onima koji su vam pretpostavljeni.'' (En-Nisa, 59)
,,Oporučujem vam da se Allaha dž.š. bojite i da budete pokorni i poslušni pretpostavljenom.'' (hadis)
Kao posljedica svih ovih dešavanja, stvarnom lideru sandžačkih Bošnjaka muftiji Muamer ef. Zukorliću ugled u regionu vrtoglavo raste. Bošnjačka dijaspora ga bezrezervno podržava, a narod kontinuirano oko njega pravi živi zid kada se god za to ukaže potreba.