Smutnja je gora od ubistva
KOME SMETAJU PROFESORI ISLAMSKIH FAKULTETA
Autor: Fahrudin Vojić
Objavljeno: 29. Jan 2014. 01:01:42
Fahrudin VOJIĆ: Nerijetko viđen prizor u objektu i krugu Islamskog pedagoškog fakulteta u Bihaću je student ili studentica iz susjedne Hrvatske koja studira Visoku zdravstevnu školu u Bihaću i pri tom nema nikakvih problema da u objekat Islamskog fakulteta ulazi sa svojim vjerskim obilježjem na prsima ili ušima. Stoga se s pravom pitam, kako neko ko propagira i promovira ovakav stepen tolerancije u čijoj ustanovi predaju profesori različitih pogleda na islam i religiju općenito, može biti radikalan i dovesti se u kontekst nekakvog vehabizma.
Da se u Bosni sve svodi na interese i talove poznato je već odavno. Međutim, da ljudi mogu toliko nisko pasti i dozvoliti nekome da koristi njihovu ličnost i kredibilitet radi ostvarenja vlastitih ciljeva, pokazao je današnji članak „Vehabije prijete ef. Karaliću“ koji je mnoge ostavio bez teksta. Dovoditi imena profesora sa islamskih fakulteta u Bihaću i Zenici u kontekst vehabizma ne samo da je smiješno, već je kontraproduktivno. Akteri članka nakon ovoga neće imati isti kredibilitet u društvu kao što su prije toga imali. Islamski pedagoški fakulteti u Zenici i Bihaću nadaleko su poznati po toleranciji u svojim učenjima i shvatanjima religijskih istina i vrijednosti. Islamski pedagoški fakultet u Bihaću može biti primjer tolerancije zbog činjenice da svojim studenticama ne nameće kao obavezu pokrivanje glave i tijela. Također, na Islamskom pedagoškom fakultetu u Bihaću dio prostorija koristi Visoka zdravstvena škola Bihać, čiji studenti i studentice različitih religijskih i nacionalnih pripadnosti ulaze sa vjerskim obilježljima svoje religije. Oni koji su imali priliku da posjete ovu visokoškolsku ustanovu, mogli su se uvjeriti u tačnost ovih navoda. Nerijetko viđen prizor u objektu i krugu Islamskog pedagoškog fakulteta u Bihaću je student ili studentica iz susjedne Hrvatske koja studira Visoku zdravstevnu školu u Bihaću i pri tom nema nikakvih problema da u objekat Islamskog fakulteta ulazi sa svojim vjerskim obilježjem na prsima ili ušima. Stoga se s pravom pitam, kako neko ko propagira i promovira ovakav stepen tolerancije u čijoj ustanovi predaju profesori različitih pogleda na islam i religiju općenito, može biti radikalan i dovesti se u kontekst nekakvog vehabizma. Kako jedna visokoobrazovna ustanova i njeni stručni kadrovi koji redovno dobivaju pohvale i priznanja od Univerziteta u Bihaću za promociju umjerenih vrijednosti i učenja, mogu biti dovedeni u kontekst radikalnog shvatanja i tumačenja islama? Zar neko ko, u okviru svog rada i djelovanja, organizuje seminare o umjerenom putu i shvatanju vjere, može biti doveden u ovakav ružan i diskriminirajući konteskt?

Svaki čovjek bi trebao, prije nego što progovori, da se zapita - Ima li potrebe da govorim? - jer je Božiji Poslanik, a.s., rekao: “Ko vjeruje u Allaha i Sudnji dan, neka govori samo dobro ili neka šuti” (Buharija, 6475, Muslim, 47).

Allah, dž.š., kaže: “Reci robovima Mojim da govore samo lijepe riječi, jer bi šejtan mogao posijati neprijateljstvo među njima, šejtan je doista, čovjekov otvoreni neprijatelj." (Kur’an, 17: 53)


Vrata otvorena za sve dobronamjerne: Islamski pedagoški fakultet u Bihaću (Arhiva: B.Net)