Bosnjaci.Net - Najcitaniji Web Magazin Bosnjaka u Bosni i Hercegovini i Dijaspori
Naslovna  |  Arhiva  |  Pretraga  |  Redakcija  |  O Bosnjaci.Net  |  Kontakt  |  Bosniaks.Net English

Komentari citalaca
Molimo Vas da procitate pravilnik o postavljanju komentara
MILION I PO MUSLIMANA SA BALKANA PROTJERANO JE U ANADOLIJU
Autor: Anadolu Agency (AA)
Objavljeno: 07. May 2013. 14:05:34
Postavljanje komentara na priloge je trenutno suspendovano.



Zlopamtilo (2015-09-23 10:13:38)
Ukratko , nemam problem sa istinom ali imam ozbiljan problem sa jednim pravilom a to je da u pokušaju razgovora sa budalom postoji ozbiljan rizik da te budala spusti na svoj nivo a to je složićeš se bez veze.
djerzelezalija (2015-09-22 00:36:22)
Ma znam ja -Zlopamtilo da tebe vrijedja i boli ISTINA i ni malo me ne cudi sto je shvatash kao "uvrijedu"....
A sto se tiche usmrdjelog oca nacije, kada bih morao birati jedno od dva zla, radije bih procitao MEIN KAMPF nego tu servsku protuhu koja je lazima zavela cijeli narod servski i popila mu moooozak...:(((
A sto se tice "prizemne" price, kod mene ti je sve po uhodanom sistemu: s' papcima papanski, sa insanima insanski, a ti pronadji sebe u tom sisitemu, sigurno ne spadash u ovu drugu kategoriju jer svaku istinu negirash zadojen lazima intelektualnog a i duhovnog KRETENA cosica...

!MI servi LAZEMO............ eto, to je sasvim dovoljno "nauciti" od tog UHLJUPA cosica...

Konacno si skont'o da ti takvom kakav jesi nije ovdje mjesto sve dok ne progledash na oba oka....

Zlopamtilo (2015-09-21 13:34:25)
Potpuno si me razočarao Alija .Ti si ,očigledno poslednja osoba koja može nekom da drži predavanje bilo čemu ,patosirao si sam sebe svojom prizemnom pričom prepunom uvreda najbanalnije vrste tako da me čudi kako ti administrator odobri takav "tekst" .Husein -bega ne vredi ni komentarisati .Ja ću vas za sada napustiti pa vi KRSTITE jedan drugog i izučavajte još malo lik i delo oca SERVSKE nacije možda i naučite ponešto novo ,ko zna....
djerzelezalija (2015-09-18 00:13:34)
I vidish ti vrli Husein-beze...!
Ne odgovori mi SLIJEPAC -Zlopamtilo ni na jedno pitanje a ja njemu sasvim argumentirano i civilizirano odgovorih na njegova pitanja...???

djerzelezalija (2015-09-18 00:01:06)
Da, da, vrli Husein beze, vrlo argumentirano sa tvoje strane, ali znam ja da je ovom -Zlopamtilu totalno izapran moozak, a sumnjam da ga uopce ima vishe od obicnog vrapca...:((
Ali, krsticu ga pa nek prdi dok se ne ukaaaki, a onda pocne jesti svoje nus produkte....

Shuti zlopamtilo na argument o 11 GENOCIDA njegove bratije serva nad Boshnjacima, to samo mogu SLIJEPCI i KUKAVICE kao sto je -Zlopamtilo i njemu slicni...

Imao sam skoro uzivo priliku da ukrstim argumente sa slicnim servom SLIJEPCEM poput ovog -Zlopamtila i malo je falilo da ga PATOSIRAM...:( no, ipak sam odlucio rijeshiti se govana intelektualnim metodama, dao sam prednost zakonu i pozvao sam policiju "kad je mjera preshla daru" a on je KUKAVICKI kao i ostala bratija servi ZBRISAO i nestao poput magle dok je policija doshla...
Primjenjuje istu taktiku kao i ovaj SLIJEPAC -Zlopamtilo, koji god mu argument ponudim on bjezi od njega k'o djavo od krsta i po uhodanom servskom sistemu instruiran i zadojen ideologijom oca servske nacije, negira svaki NEOBORIVI ARGUMENT kad nema adekvatnog odgovora pa veli, "ma pusti to, nema od toga nishta i td, i td"..

Vidish kako -Zlopamtilo gleda samo "na jedno oko" i vidi shachicu onih "koljaca" Arapa medju kojima su bili i NEOBREZANI Arapi (mos' misliti, Arapi muslimani a nisu obrezani..???) koji su nam podmetnuti kao kukavicije jaje da bi nas se moglo optuziti i izjednaciti sa servskim koljacima..??? a ne vidi KOLJACHE ruse, rumune, bugare, ukraince, kozake, grke i ostale krshcanske usmrdjele mentalne sklopove koji su bili kobajagi 'rabri" pa su se nasukali na kurshume ZLATNIH LJILJANA o cemu postoji uredna i validna dokumentacija i NEOBORIVI DOKAZI... Cak i njihovi grobovi po zemlji BOSNI o tome svjedoce...
Dakle, po uobicajenom sistemu oca servske nacije, servi trebaju bjezati od ISTINE a plasirati svoje usmrdjele lazi kako bi prezivjeli..:(( E NECE MOCI LAZ IM PROCI....

A ovo pitanje, ko je prvi poceo, bar meni ovaj SLIJEPAC -Zlopamtilo ne moze palamuditi i baljezgati jer sam zivi ocevidac i svjedok koji je licno vidio pocetkom aprila 92-ge pucanje topova i haubica sa stadiona F.K. Jedinstvo i duz desne obale Drine iz Malog Zvornika po Velikom Zvorniku i Kula Gradu, dakle, sa teritorije usmrdjele servije se pucalo po Bosni i eto, kobajagi nije bilo agresije, (mamicu im servsku, kukavicku), kao i kolona stotina tenkova koji su iz servije preshli u Bosnu na granicnim prelazima u blizini Zvornika (G.P. Karakaj) i na G.P. Shepak, a za njima kolone kamiona natovareni servskim koljacima s' punom ratnom opremom....
I mo'sh misliti Husein beze, kad nisu mogli da osvoje polozaje ZLATNIH LJILJANA na KULA GRADU iznad velikog Zvornika, onda su upotrijebili i avijaciju pa i bojne otrove i tako su se nashi GOLORUKI BORCI morali povuci.
Ima jedna istinita prica iz tog boja.
Naishao zet ili je kum koljaca arkana i zin'o na sva usta ulicom se hvaliti kako je pobio mnoge "muslimane" i silovao "bule" a ZLATNI LJILJAN ga drzao na nishanu i cekao dok nije prishao na pogodnu daljinu, a onda mu poslao NAGRADU za njegove 'rabre "podvige" kroz cijev M48 da bi koljac samo jeknuo i povikao jjoooooooj maajko, i eno, sagradili mu spomen crkvu na Kula Gradu iznad tvrdjave proklete Jerine..., teshka mu crna zemlja bila kao i svim ostalim servskim koljacima..:(((

I za kraj ovog teftera, da kazem SLIJEPCU -Zlopamtilu da se nikad necu maniti oca servske nacije, sve dok njegova usmrdjela fashisticka ideologija bude zivjela u servskim izapranim mozgovima....
ISTINA o tom zlu se MORA PONAVLJATI do zadnje kapi krvi svakog BOSNJAKA i SVAKOG ISKRENOG PATRIOTE ZEMLJE BOSNE ma kojoj konfesiji pripadao....

I josh nesto, da bosanski pravoslavci nisu dobili maximalnu i obilnu pomoc serva sa platnog spiska servske vojske u serviji kako u ljudstvu tako i u materijalno tehnickim sredstvima u Bosni bi rat trajao maximalno par hefti ili u najgorem slucaju par mjeseci, bili bi manji od makova zrna....

Zlopamtilo (2015-09-17 14:05:24)
Šta pokušavaš da dokažeš tim brojevima ?Misliš daje ovo adekvatno mesto da se napravi virtuelna arena i da se frljamo ciframa ko je koga više pobio? U kom delu si našao da sam ja rekao da Srbi nisu krivi za zločin ? Vidiš koliko si u stvari mali i prevaziđenih shvatanja .Zbog toga " ljudi za malja" i sl nam se i desilo šta se desilo .Političare su ubedili belosvetski zelenaši da žele da budu svaki svoj gazda ,predsednik , i sl ,pa su oni da bi došli do tog cilja ubedili narod da mu je bolje u samo svojoj državi ,....I kad to uradiš na brdovitom Balkanu , dobiješ na kraju dvadesetog veka srednjovekovnu klanicu od koje će nam svima doveka ostati ožiljci .
Dakle , da skratim ,moje skromno mišljenje je da iza zločina stoje zločinci koji imaju i ime a imaju i prezime ,prevaziđeno je i pogrešno stavljati znak jednakosti između celog naroda i zločina .To jednostavno nikuda ne vodi ,i ta priča i ti koji je vode se polako ali sigurno marginalizuju.

huso75000 (2015-09-17 11:53:03)
djerz
.....ti krstis zlopamtila a on prdi, sa ovakvim teorijama Rvati rjesavaju maljem tako bar kazu srbi...
Vidis li kod ovog cojka ludilo koje podmece Bosnjacima...On nije lud jer za ludake amnestija psiholoska odbrana ,vidi tekst
..."Moja i ideja civilizovanog sveta je personalizacija zločina nasuprot generalizaciji..." Eto jedan je srbin pobio tri ili pet hiljada Bosnjaka Prijedora , jedan je pobio 7 do 10 hiljada Bosnjaka Brckog o cemu se cuti jedan je pobio 8 do dest hiljada u Srebrenici itd....
Dakle Srbi nisu krivi...Po vojnim normama da bi pobio deset hiljada ljudi i izvrsio asanaciju terena uz sekundarnu i tercijarnu grobničku lomljavu tijela treba cca 40 000 ljudi...e tih 40.000 nisu bili srbi vec amebe....Ljudi za malja rekli bi rvati..

Zlopamtilo (2015-09-16 13:59:10)
Jalova , da jalovija teško da može biti .Pokušaji sa psihološkom projekcijom ,ja tebe gledam kao ogledalo sebe i sl , baljezganje , izjednačavanje zločinca i žrtve , baljezganje i to uzaludno . Moja i ideja civilizovanog sveta je personalizacija zločina nasuprot generalizaciji i pravdanju tobožnjom odbranom i sl . Srbi nisu preplavili ni Bosnu ni Hercegovinu nego su bili tamo a pokušali su da je preplave razne glavoseče i kasapi iz arapskog sveta a ko je prvi počeo teško da će skoro biti definisano pogotovo ne na društvenim mrežama. Ja i dalje mislim da smo ikako mogli da svi " sjedimo s mirom" , da nismo alavo zabalavili kosku bez mesa koju su nam servirali razni " klubovi kreditora "sa zapada ne bi danas pričali ove srednjovekovne priče.Na kraju za mene lično je zločin - zločin a zločinac -zločinac, bio "moj" ili "tvoj " , "opravdan" ili "neopravdan" , kako bilo ne bih voleo da prođem pored ,sedim pored u busu ,kafani pored nekog ko je ubijao .
p.s. okani se više oca nacije servske ako boga znaš

djerzelezalija (2015-09-15 23:14:40)
Vidish, -Zlopamtilo...!
Tvoja podsvijest je izbacila jednu lahko prepoznatljivu informaciju koje ti ocigledno nisi svjestan i neces moci biti svjestan sve dok se ne otarasish tih OTRCANIH KUKAVICKIH servskih FLOSKULA tipa "svi su krivi", svi su cinili zlocine i tome slicno. Ocigledna vam je namjera izjednaciti ZLOCINCA i ZRTVU kako bi se oprale do grla krvlju nevinih Boshnjaka uprljanje servske ruke i td...

Svaki konflikt, svadja, rat i td, nije nastao dok se nije pojavio IZAZIVAC...
E sad, pitam ja tebe, Po kojem to se pravu moze izjednaciti 93% zlocina koje su po neutralnim istrazivacima nacinili servi sa 3% "zlocina" koje su pocinili Boshnjaci braneci svoj prag i goli zivot...?
I drugo pitanje, Zar se odbrana golog zivota moze smatrati zlocinom...???
Kao sto je poznato, Bosnjaci nisu ishli u serviju da ratuju i da ubijaju zene , djecu i starce, a servi su preplavili Bosnu a i Hercegovinu boreci se da istrijebe Boshnjake sa ovih prostora na kojima zive hiljadu godina i tako ostvare vjekovima sanjani san o veeelikoj serviji...

Ja tebi ponudih VALIDAN ARGUMENT da su GLUPI servi i servija opljackali sav vojni arsenal bivshe cetvrte armije u Europi misleci da ce, ako imaju oruzje, moci iskorijeniti Bosnjake kao narod i napraviti veeeeliku serviju, ali, na njihovu zalost dobishe manju serviju nego je bila i josh ce se smanjivati GARRRRANT... ("SVE SE VRACA, SVE SE PLACA")
Medjutim, ti namjerno zaobilazish tu nepobitnu istinu i udarash kontru, "da smo SVI " sjedili s mirom " ....,
Za tebe informacija, Boshnjaci su sjedili smirom i nikad u svojoj historiji nisu nikoga napadali a prezivjeli su evo jedanaesti GENOCID koji su pocinili tvoja braca servi, nadam se da necete vishe imati shansu za neki novi GENOCID...

I na kraju da odgovorim na pitanje...
Da je po pravdi Boga Istinskoga, (ja ne priznajem covjekove zakone jer su to siledjijski zakoni) neko, ko izazove svojim ZLOCINOM uzvratni "zlocin", mora snositi odgovornoost i odgovarati i za uzvratni zlocin zato sto je GLAVNI KRIVAC, jer, kad je covjek napadnut i brani goli zivot, on ne bira sredstva i prema tome, ne moze biti kriv niti odgovoran...
Ta servska floskula da su svi zlocini "isti" najvishe odgovara servima i zato je ponavljaju k'o papagaji...
A ko je svojim ZLOCINIMA po Bijeljini, Zvorniku, Vishegradu, Foci i td, izazvao uzvratne "zlocine", to i vrapci na grani znaju i nema shanse da se operete od te odgovornosti sve dok ne budete slijedili LEGENDARNOG LJUDINU WILLIJA BRANDTA....
No, posto ste vi ispod svakog intelektualnog i MORALNOG prosjeka, ne mozete vi imati tu HRABROST da se suocite sa svojim ZLODJELIMA i podjete za LEGENDOM WILLIJEM.........

"Servi su narod bez vjere, reda i zakona"- rece François Mitterrand u opkoljenom sheher Sarajevu....

Eto, "donekle" bih se slozio da su i interesi bili jedan od uzroka, ali, kako god bilo da bilo, servi su objerucke prihvatili ulogu IZVODJACA RADOVA nad Bosnom i Boshnjacima u namjeri da se osvete "Turcima" kako rece naj jadniji servski djeneral jatko koji pegla klupe u 'Agu....

I da te samo podsjetim, ovo nisam ja rekao vec servski ideolog tzv otac nacije umobolni i zgoljavi cosic....

Priznanja Dobrice Ćosića: „Laž je srpski državni interes“

Dobrica Ćosić, „otac srpske nacije“:

-„Mi lažemo da bismo obmanuli sebe, da utešimo drugoga; lažemo iz samilosti, lažemo iz stida, da ohrabrimo, da sakrijemo svoju bedu, lažemo zbog poštenja. Lažemo zbog slobode. Laž je vid srpskog patriotizma i potvrda naše urođene inteligencije. Lažemo stvaralački, maštovito, inventivno.“

-„Laž je srpski državni interes.“

-„Laž je u samom biću Srbina“.

-„U ovoj zemlji svaka laž na kraju postaje istina.“

-„Srbe je toliko puta u istoriji spašavala laž…“

Za tebe je ovo "jalova prica", za mene nije i nece biti sve dok servi budu slijedili i ovakvog UMOBOLNIKA nazivali ocem nacije...

huso75000 (2015-09-15 14:03:18)
Zlopamtilo
Zlopamtilo (2015-09-15 09:10:21)
Nećemo se ubeđivati....
A šta ti radiš ? Osim što nam se razmišljanja razlikujunisi dao ni jedan jedini validan argument osim naklapanja iz seudo istorije tu prvenstveno mislim na termin " servi" koji ti je omiljen a koji je samo i isključivo plod velikoalbanske propagandei u novije vreme bošnjačke te tako te priče o servima obitavaju u glavama tog kruga ljudi koji složićeš se nije reprezentativna svetska sila koja bi iz svojih arhiva mogla izvući nekakve istorijske dokumente kao potvrdu svojih teorija ...Dalje nikako ne mogu da razumem da u par rečenica kažeš MRZIM ZLOČIN i "navodna " zlodjela""koja su opravdana i ta "navodna zlodjela" koja su samim tim što su NAVODNO manja i napisana samo malim slovima da ne bude zabune ,,da ne dužim nije mi jasno u kom se to pravu zločin pripisuje onome ko ga nije počinio zato što je eto zaslužio , navodno . Na kraju , da smo SVI " sjedili s mirom " sigurno bi bili ekonomski ispred svih ovih oko nas koji nas sada gledaju sa visine tako da kad podvučeš i sumiraš šta smo imali i šta smo dobili svi smo u minusu ali ne zbog serva i njihove sulude želje da zavladaju svetom nego zbog interesa koji su mnogo dalje od Sarajeva , Zagreba ili Beograda.Pogledaj koliko smo bili dužni tada kao Juga u kojoj je radila i privreda i institucije i banke i privatnici ,a koliko ovaj usitnjeni ,isti prostor gde retko šta radi , gde su banke strane , privatnici rade za račune , ....Ovo je samo pokušaj da se vratimo iz pseudo istorijskog tandara mandara pripoveedanja u realan život jer je jalova priča servi , Ćosić ,Bogumili , amebe ,...

AidaIdaAida (2015-09-14 09:18:05)
KANCELARIJE SAVJETA EVROPE I EVROPSKE UNIJE, TE AMBASADA SAD-A U PODGORICI

DAME I GOSPODO,

Turska je nesmetano vladala pet stotina godina okupiranim zemljama.Dovoljno vremena da neki narodi nestanu.Znači da joj nije bio cilj da uništava narode ali je vodila svoje interese.Hitleru je bio cilj da uništava narode pa mu je imperija ubrzo uništena. Ipak bi i zbog ekonomskih problema narodi nestali.Milo je uzeo njihov recept za dugotrajno vladanje narodom. Narod je radio što radi danas. Istorija se stalno ponavlja kako bi pokazala istinu. Oni su lako mogli da sve poubijaju kao što bi i Milo mogao.Jer za otpor je neophodna snaga. Nije im bio cilj da poubijaju. Vidimo da onaj ko je s Milom ne plaća poreze,pa ni tada nijesu plaćali harače oni koji su bili uz Turke. Mada su Turci imali dugoročnu viziju, a Milu je cilj da on vlada do kraja života i da živi u izobilju a ne i to što će biti nakon njega.Sve je uništio.Turci su ipak ostavili neke vrijedne i korisne građevine. Kako su mogli narodi da reaguju u okupaciji? Nekome je bio cilj da sačuva gene.pa je primio Islam kako bi štitio ostatak familije koja je ostala crnogorska, bošnjačka,albanska itd. Onaj ko tek prihvati Islam shvati da je to univerzalna vjera cijelog čovječanstva i da u njoj postoje sve vjere.Oni koji su dugo u Islamu i ne poznaju vjeru to ne shvate možda nikad. Osim ako ih Bog uputi.Ili ako imaju učene roditelje, ili vjeroučitelje.Pa on ne gubi vjeru,jer je i ona dio Islama.Zato je pomislio da je bolje da primi takvu vjeru i sačuva dnk i ostatak familije i njihov identitet. Neko se borio oružjem. A neko je pomislio da niko neće znati ako im žene rode tursku djecu.Dobiće ogroman novac jer Turci izdržavaju svoje potomostvo.A kad budu uzimali svoju djecu i pravili od njih vojnike, da to bude opisivano kao zločin. Jer se kod Turaka muška djeca odgajaju kao vojnici i to je potvrđivanje njihove muškosti. No,neka djeca su ostajala u narodu i tako prenosila gene.Pošto je to trajalo pet stotina godina taj narod se raširio. Istovremeno je morao da raste i broj muslimana koji bi u svakom periodu branili identitet svojih porodica. Oni su se uzimali međusobno dok god je bila okupacija. Tako su isto čuvali gene.Nijesu se vjenčavali sa Turcima. Za to vrijeme su se turska djeca čiji identitet je skrivan vjenčavala i širila gene. Oni su napadali muslimane da bi sakrili sebe. Stalno su bili uz okupatore.Vidimo ih kao četnike uz Njemce i Italijane.Uvijek su proganjali muslimane ali i partizane. Crnogorce i Bošnjake jer su im zaviđeli zbog očuvanja gena.Muslimane su napadali jer su sebe skrivali i teret prebacali na njih. To mora da je tako.Jer ne bi taj progon trajao tako dugo.Oni ne progone Turke a govore da su im se osvetili ubijanjem muslimana.Na Turke ne bi udarili, zbog gena.Zato,će američki naučnik trebati da istraži dnk onih koji vrše genocid nad muslimanima na Balkanu kako bi našao razlog tih genocida.

AidaIdaAida (2015-09-13 09:35:53)
KANCELARIJE SAVJETA EVROPE I EVROPSKE UNIJE, TE AMBASADA SAD-A U PODGORICI

DAME I GOSPODO,

Pročitala sam na najčitanijem web portalu Bošnjaci.netu tekst o istraživanju uglednog američkog naučnika o stradanju muslimana na Balkanu nakon Balkanskih ratova i koliko ih se tom prilikom preselilo u Tursku.S obzirom da se to stradanje nastavlja do dana današnjeg,to je prirodno zainteresovalo profesora da istraži korijene toga progona. On će najvjerovatnije, kako pročitah, doći na Balkan da izloži svoju studiju. Mislim da će njegovo istraživanje trebati da se proširi i na utvrđivanje dnk balkanskih naroda. Da se ispita da li je tačno da je bilo naroda koji su za bolji standard trgovali s Turcima tako što su im žene rađale djecu koju su im kasnije oduzimali i slali u janjičare. Ili ih ostavljali da bi se miješali s narodom i širili turske gene? Pa su upravo ti narodi problematični i izazivaju ratove i ubijanja muslimana. Bošnjaci su zadržali svoje gene a veći dio ih je primio Islam.Drugi i treći dio nije primio Islam nego je problematičan.Crnogorci su se čuvali tako što bi iz njihovih porodica po jedno ili dvoje primalo Islam i postali bi kod Turaka ugledni i uticajni pa čuvali Cetinje i ostatak familije.Tako su oni koji su primili Islam zaštitili Crnogorce i crnogorsku naciju i državu.Tako da Njegoš nije mislio na njih da su poturice.Nego na one koji su rađali janjičare a tobože čuvali vjeru.Pa su i sad prepoznatljivi da su ratoborni i osvajači. Kralj Nikola je kazao da „Brat je mio ma koje vjere bio“.Jer su muslimani sačuvali identitet Crnogoraca u tursko vrijeme.Ali oni koji su tobože ostali u njihovoj vjeri a rađali janjičare,jer se to najviše plaćalo,to su poturice.Njima treba provjeriti dnk. Jer stalno napadaju na one koji su muslimani, da bi sakrili svoj dnk. Turci su znali da će se to otkriti i naučno dokazati.Pa će oni koji imaju turske gene primiti i Islam i postati pravi Turci.Pa neće napadati više muslimane.
Sad tek razumijem odakle onaj stih koji nijesam razumjela kao mala:“Ide patka, ide guska,ova zemlja biće Turska.!“ Tek kad se otkrije naučna istina, neće više biti genocida nad muslimanima na Balkanu.

djerzelezalija (2015-09-12 18:02:04)
-Zlopamtilo...!
Sve ovo sto pripisujesh meni je dio tvoga servskog bica koje se ogleda i vidi mene u sebi....
Zapamti ovo za sva vremena...!!!!
NIKAD nisam mrzio LJUDE "AKO SU LJUDI", ma koje vjere i nacije bili, ali, istina je da MRZIM zlocin i nedjela ma ko ih ucinio....
Necemo se ubjedjivati.
K'o bijel' dan je jasno da su tvoja braca servi prvi izazvali i pocinili GNUSNE ZLOCINE I GENOCID NAD NEDUZNIM BOSNJACIMA I TO BAR 90% NAD ZENAMA; DJECOM I STARCIMA, dakle, bili su "'eroji" nad nemocnim i nenaoruzanim BOSNJACIMA, a ono sto su drugi pocinili prema ZLOCINCIMA SERVIMA, suludo je prihvatiti kao zlocin prema ZLOCINCIMA koji su sve izazvali i zato neka snose odgovornost i za ona "zlodjela" koja su im uzvracena, jer, da su sjedili smirom, nebi bilo nikakvih zlocina....
Ali GLUPI servi mislili da ce uspjeti ostvariti san i velikoj serviji te se docepali cijelog arsenala oruzja koje su svi drzavljanji bivshe juge skupo placali i pohitali da naprave veeeeliku serviju, a dobili sve manju i manju, to ti je po onoj narodnoj "KO GOD TRAZI VISHE, IZGZBI I ONO STO IMA".....
Koliko god tvoje srce bilo "cisto", sve dok prepoznajesh "moju mrznju", ja cu ti biti "ogledalo" u kojem vidish sebe i svoju mrznju pa je pripisujesh meni da bi sebe utjeshio i oslobodio....
No, ipak imash jednu dobru osobinu, a to je, da volish razgovarati, pod uvjetom da je to iskrena zelja....
Dakle, postoji mogucnost da "progledash" na oba oka pod uvjetom da budesh dovoljno realan i samokritican, ako priznash i prihvatish PRAVU a ne cosicevu istinu........

Zlopamtilo (2015-09-11 09:00:04)
Moje srce nije puno mržnje i shodno tome mi je i um otvoren tako da mogu da razgovaram čak i sa likovima poput tebe , iz kojih izbija mržnja pod visokim pritiskom , iz svake reči , slova ,...Odnosno mogu da pokušam da razgovaram pa ako ne ide kao što izgleda ne ide idem dalje .Najgore je kad se ljudima usade nekakve dogme u svest koje im blokiraju logiku a onda ostaje samo prazna priča.Zapamti , čovek koji mrzi druge , druge vere ,druge nacije , druge boje kože ,...nije i ne može biti dobar ni za sebe i svoje .
djerzelezalija (2015-09-09 23:14:57)
Bolje biti i mucenik nego SLIJEPAC...
To ti SLIJEPCE --Zlopamtilo, mislish da je cosic uspio sakriti svoje lazi pa ih ne mozemo prepoznati na svakom koraku u svakoj celiji servskog bica...???
Nazalost, moracete naci nekog strucnijeg lazova, cosic je bio i ostao najobicniji OVAN a servi mu dodju kao njegove OVCE koje su slijepo srljale za OVNOM predvodniko i sto je najgore, i dalje srljaju zadojeni lazima i fashistickom ideologijom OVNA predvodnika ...

Zlopamtilo (2015-09-03 08:29:40)
Gde si ti mučeniče prepoznao Ćosića u par rečenica tipa "došli Turci ,gnjavili gomilu naroda 500,600 godina , otišli , sa njima otišao deo naroda koji je što proteran što otišao jer se osećao slobodnije među braćom po veri nego među braćom po krvi ?
Osim toga ova kratka istorijska lekcija koja je opet ponavljam jednostrana i iščupana iz konteksta , u svojim delovima podriva teoriju o poreklu bosanskih muslimana odskora poznatih kao Bošnjaka .Zbogom!

huso75000 (2015-09-03 07:12:21)
djerz
dabome,samo zlopamtilu treba reci da se Bosna mora osloboditi i od
srpske i hrvatske okupacije...biće to ubrzo...

djerzelezalija (2015-09-02 19:05:30)
Specijalno za ovoga slijepca sa pseudonimom -Zlopamtilo

Da, da , Turci su bili "veliki tirani" i "ugnjetavali" serve tako sto su ih izvukli iz pecina...:(((
Da ne dodjoshe Turci u srbiju, servi bi josh zivjeli po pecinama..:(
Nisam turski "advokat", ali procitaj pravu istinu pa onda "melji", mani se cosiceve morbidne "historije i istine", vazda ces biti slijepac kod ociju ako budes slijedio "oca nacije" fashistu, shizofrenika cosica i njemu slicne usmrdjele mozgove...

Vidi sta pishe "drushtvo srpsko-turskog prijateljstva-inat"

KO JE KOGA JAHAO:

Jednom sam rekao jednom profesoru iz Ankare da je dovoljno što su nas jahali više od 400 godina, a on mi je odbrusio: „Pitanje je ko je koga tu jahao, vi Srbi ste imali izvršnu vlast kao veliki veziri, kakvi sultani!“ Tako je samo u periodu od 1543. do 1612. Godine, Srbija doprinela vođenju carstva s 13 velikih vezira, sedam njihovih zamenika, 23 vezira, osam admirala (kapudin-paša), brojnim guvernerima provincija i s bezbroj velikih defterdara (šefova finansija) i najviših administrativnih službenika.

DUŠEK ZA KAŠIKU:

U Srbiji nikad ranije nije postajala ni naznaka da bi ovakvo Društvo prijateljstva bilo moguće. U Beogradu živi oko 1.000 Turaka, a pretpostavlja se da ih na Kosovu i Metohiji ima još oko 30.000, mada su mnogi od njih podelili sudbinu komšija Srba.

U srpskom jeziku ima oko 8.000 turcizama, a u turskom 1.000 srbizama. Dok smo mi preuzeli od Turaka: inat (čvrsto verovati), organ, dušek, („tuzla“ na turskom znači „so“), Turci su od nas nasledili reči: kašika, dušman…

TURSKA JE ZA SRBE BILA – AMERIKA:

U 15. i 16. veku u Srbiji nije bila toliko razvijena svest o naciji. Srpski velikaš nikako nije musavog i dronjavog kmeta doživljavao kao brata po krvi! Vera se menjala kao što se danas menjaju političke stranke, a u islam je masovno prelazilo sitno plemstvo.

U srednjem veku Turska je bila isto što i danas Amerika. Turska carevina je u svom sastavu imala 32 zemlje, nikad nije spaljivala veštice, a Jevreji su tu nalazili spas. Prva velika migracija Srba u Tursku odigrala se u vreme Berlinskog kongresa.

ČETIRI JEZIKA ZA IMPERIJU:

Naša istorija prećutala je da su na prostorima turske imperije u službenoj upotrebi bila čak četiri jezika: turski (za svakodnevne razgovore), arapski (jezik religije jer je njime napisan „Kuran“), zatim persijski (književni jezik) i – srpski, kao jezik diplomatije i vojske. I sultani su govorili srpski jer sesmatralo da samo neobrazovani ne govore ovaj jezik.

Zlopamtilo (2015-09-02 12:37:41)
Još jedan primer kako se stvari i događaji posmatraju drugačije iz raznih perspektiva . Balkanski ratovi ,iz perspektive pomenutih Srba ,Crnogoraca ,Bugara su bili oslobodilački sa velikom radošću dočekani nakon šest vekova ropstva i ugnjetavanja od strane Turaka . Balkanski muslimani su tih pet šest vekova doživljavani kao deo vladajuće i društvene elite i shodno tome pošteđeni od tiranije koja je primenjivana na balkanske hrišćane tako da je potpuno realno iako možda ne i pravedno , to što su sa padom Otomanskog carstva neki napustili prostor Balkana. Što se tiče promene demografske slike koja se oseća i danas gde ćeš veću promenu demografske slike od prodora Turaka na prostor Evrope odnosno Balkan sa svim što su doneli sa sobom ?
ehodzic (2013-05-09 19:40:00)
steta samo sto nije poceo sa istrazivanjem od 1878. godine, kada je Bosna pala pod Austro-Ugarsku upravu, a 1908 anektirana.
Ko zna koliko je pobijeno, koliko protjerano, koliko odselilo dobroboljno prema Kosovu, Albaniji, Makedoniji a pogotovo Turskoj?

A.S. (2013-05-09 13:18:41)
Ovo je BANU mogla da odradi.

Stvarno je sramotan nerad nasih ljudi, koji se voli isticati u javnosti u nase ime, a nista ne poduzimaju.

A niko ih nije tjerao, da budu nekakvi predsjednici, clanovi odbora, senatori itd.


Optuzujembann.jpg
Feljtonalijaizetbegovic.jpg
fastvee.gif
EsmirBasic2312.jpg
EnesTopalovic54.jpg
AtentatnaBosnuavdohuseinovic1mart2022ad.jpg
Beharban.jpg
RancSalihSabovic.jpg
DokfilmBosnjaci454.jpg
hrustanbanner20april2020.jpg
Bos-Eng-pasanbegovic.gif
BANA34234.jpg
ArmijaBiH.gif
NjegosMilo.jpg
bosanskahistorijabanner.png
zlatni ljiljani.jpg
njegosvirpazar.gif
Istraga-poturica.gif
sehidska_dzamija_plav140x80.gif
hotel_hollywood_ilidza_sarajevo.gif