Bosnjaci.Net - Najcitaniji Web Magazin Bosnjaka u Bosni i Hercegovini i Dijaspori
Naslovna  |  Arhiva  |  Pretraga  |  Redakcija  |  O Bosnjaci.Net  |  Kontakt  |  Bosniaks.Net English

Komentari citalaca
Molimo Vas da procitate pravilnik o postavljanju komentara
VERIFIKOVANA ODLUKA ODBORA O PRESTANKU RADNOG ODNOSA BAJRAMU EF. MULIĆU
Objavljeno: 16. February 2011. 14:02:08
Postavljanje komentara na priloge je trenutno suspendovano.



Dzematlija (2011-03-07 23:50:01)
Piše: Šefket Porčić (izvor chicagoraja.net Oct 25, 2009)

POLA IMAMA NEMA ZAVRSENU MEDRESU, A O ISLAMKOM FAKULTETU U SARAJEVU DA I NE GOVORIMO.

Na stotine članaka, pisama, prepiski i komentara u printanim i elektronskim medijima, pokazali su i razotkrili pozadinu svih ovih dešavanja, jednom riječju, klanovsku borbu za kontrolom nad KBSA. Zar je zaista potrebno papagajsko podsjećanje kako su KBSA osnovali članovi IZ Bošnjaka u Čikagu, kao da nešto žele reći, a možda su to trebali uraditi Baptisti, Mormoni ili Amiši.

Nije li krajnje vrijeme da vodeći ljudi IZBSA rade svoj posao za koji su i debelo plaćeni, a da politiku i KBSA ostave onima koji to znaju raditi, i to volonterski. A što se tiče Skupštine u St. Louisu, nije više ni bitno, niti važno je li bila legalna ili nelegalna, je li povrijeđen Statut ili nije, kao da nam ga je pravio Američki senat a ne mi sami, pa ako ga malo i uštinemo, završićemo na Američkom vrhovnom sudu, ma hajte, molim Vas.

Ali, ako bi smo vraćali lopticu na teren IZBSA, pa se upitali, zašto skoro pola imama nema završenu Medresu, a o Islamskom Fakultetu u Sarajevu da i ne govorimo, a isto toliko ih radi bez Dekreta, što je takođe ilegalno, uz to još imaju obraza i snage predlagati da im mandati budu do kraja života, a uopšte nije bitno jesu li sposobni za to ili ne. Zar ste zaboravili pismo gospodina Nihada Krupića upućeno svim imamima u SA, gdje je prvi upozorio na tone marifetluka u IZBSA, te imenom i prezimenom iznio sramnu ulogu pojedinih imama o lopovlucima i seksualnim napastovanjima, te zabrane obilaženja parkova poslije šest sati navečer. Podjele po džematima su Vam rezultat rada, jer sebe smatrate vlasnicima vjere.

Državne vlasti i finansijska policija u Čikagu (IRS & State’s Attorney) od Džemata BICC- Čikago zatražili su kompletnu dokumentaciju za zadnje tri godine, a ko zna, možda je slijedeća stanica BACA u Northbrooku. Ne možete reći da niste znali, jer je ovo u avliji glavnog imama Senada ef. Agića, koji ni prstom nije mrdnuo da se riješe problemi u ovom džematu. Tri godine plamti problem sa tzv. imamom Kemalom Karićem, zbog kojeg stotine džematlija više ne dolazi u taj Džemat, a glavnom ef. Agiću i tzv. imamu Kariću sve potaman ili ga Karić ima u šahu.

Ramazanske hutbe je isti taj tzv. imam Karić koristio da sije mržnju iz svojih usta, huškao i napadao na pojedine članove odbora, uključujući predsjednika i potpredsjednika džemata, kao i mnoge džematlije koji javno kažu da je Karić rak ovog džemata, i da su za njega jedino dobri šačica poltrona i beskičmenjaka.

I sve ovo, Vama gospodo poglavari koji vodite IZBSA nisu dovoljni razlozi da se bavite vjerom a ne politikom. Odjednom bi ste svi htjeli biti kongresmeni jer Vam to nekako ljepše zvuči, a možda i nadomjestiti gubitak pozicije duhovnog i političkog generatora bošnjačke supstance na američkom kontinentu. Zbog svoje indiferentnosti i indolentnosti (čast izuzecima) u pogledu rješavanja pomenutih problema u većem broju džemata, isto tako zatvarate oči na sve češće i opasnije nesporazume sa vehabijama.

Sve su ovo razlozi zbog kojih Vam rejting doživljava istu sudbinu kao i američki stock market. Istina, nekolicina Vas je napredovala došavši za kratko vrijeme preko interneta do titule doktora na Koledžu u South Bendu ili tamo nekom drugom bendu, neka, fala bogu. Potrebno je i da se zna i to da u Americi živi na desetine mladih Bošnjaka koji su do svojih doktorata došli na prestižnim američkim Univerzitetima u redovnom školovanju, uz par stotina hiljada dolara studentskog kredita. Ali ko benda za ove mlade Bošnjake, već je bitno da se bendaju samo dvojica, ef. Agić i ef. Mulić.

Osjetivši da su Vam mnoge stvari izmakle kontroli, te da na adresu Rijaseta odlazi na desetine pisama nezadovoljnih džematlija zbog nestručnosti obavljanja funkcije vjerskog službenika, Vi idete dalje, i već ste počeli na aktivnostima Mešihata u osnivanju.

Neka Vam je hairli i berićetno, uz novi PDV ili namet džematima, i to za Vaš ćeif i familijarni biznis. Para ima koliko hoćete, a vjerovatno je locirano i sjedište Mešihata, predsjednik, zamjenik, muftija, vozač, sekretar, savjetnik, portparoli, janitori itd. Jedino me strah da se dvojica doktora opet ne uhvate za vratove, ovaj put oko pozicije muftije. Za očekivati je da će statut proći bez problema, za što se pobrinuo gospodin Bećir Tanović, inače opet vreli ahbab sa glavnim imamom ef. Agićem. Hm, opet me obuzima strah kad se sjetim zadnjeg njihovog prijateljskog izmjenjivanja srdačnih riječi gdje je ef. Agić nešto spominjao vrat i sablju, ali hajde da to ostavim po strani jer je izgleda sablja zakopana, ali poznavajući temperament našeg ef. Agića sigurno negdje još drška viri, gluho bilo.

tarzan (2011-02-23 20:15:00)
dzematlija koji si ti smrad od covjeka a visis na komp i gledaj samo sta pise Bajram zato mu je najposvecenija strana i prenosis ka vojka rekla kazala i ti sebe nazivas dzematlijom ti si jedan us mrtvi koji se pravi heroj na komp...mada je dobro reko Poslanik s.a.w znaci sudnjega dana kad neznalice i uljicari pocnu da pricaju o vjeri a ucene ljude budu odbacivani....
Dzematlija (2011-02-23 14:43:19)
-BosniaMuhadzir, ma pusti B. Mulica. Vidis i sam da je lud. Sam sa sobom prica na svojoj promotivnoj stranici. Sebe tjesi sa starim slikama bivsih presjednika, aktivista i ostalih dzematlija, nekadasnjih bliskih suradnika koji su mu davno okrenuli ledja, aman bas svi.
Moras i ti malo razumjeti da drugo mu nista nije ostalo.
Zaista si u pravu da mu je bolje ici sto dalje inace u New Yorku je veoma naporno nakon svega sto mu se dogodilo, pardon nakon svega sto je pocinio, sto je rezutat onoga sta mu se dogodilo.
Kriviti druge za njegovu sudbinu, kao sto on to sada radi je jedino sto mu je ostalo, ali je to pokvareno. Zapravo s'tim je i dokazao u koliko kompleksnim problemima je sebe doveo.
Zaista B. Mulic nije vrijedan spomena.

BosniaMudzahid (2011-02-23 07:30:51)
Ovo je malo cinicki sa Bajramova izvjestaja skupstini.
Srami se Bajrame i idi sto dalje da te nikad nevidimo.
Sada ti sve smeta i iznosis prljav ves.
Umsu si i ti osnova,sada se pravis kako su oni razbili tvoj dzemat.Bajraaaame nemoj vise da pises nista,Ovo dokazuje da ti teba ustanova za rehabilitaciju da se lijecis od dusevnih bolesti.Ovaj tekst sto si postavio na svojoj stranici:
_______________________________________________________________

Nasi dusmani pomirili su se sa ovo malo dzamije, groblja i malo neizbalansiranih vjernika - ali kad se je krenulo 1998 u kupovinu centra, vjesto je dolazilo do obstrukcija na jedan ili drugi nacin. Iste godine, 1998 - grupa aktivista ide u posjetu Bosni i dolazi u dodir sa “Bocinjom”. Od tada, dzemat se podriva iznutra – da bi se maja 2001. odvojila jedna grupa aktivista i osnovala novi dzemat po svojim mjerilima pod patronatom “Beca” koji je otvoreno i javno zagovarao rusenje tradicionalne Islamske Zajednice na celu sa reisu-l-ulemom.

Nemogu vjerovati kako pricas i sta pricas.Ti si malo sa rejisom, malo protiv rejisa.Kako ti naleti i kako ti ide pod ruku.
Kad hocu da mi dodje muka,odem na Bayrammulic.com i tad mi se smuci tako da je ovo trenutna Dijeta za mrsavljenje.

Dzematlija (2011-02-22 09:48:54)
— Hamid Novopazarac, za kompleksne situacije u nekim dzematima, imam mora biti Dr. Islamskih Nauka i nista manje.
Slazem se nemora uvjek da bude Dr. ali treba postaviti minimum da bude Fakulteta Islamskih Nauka i to za seoske imame a kamoli za gradske.
Zaista je grubo sto ste kazali da se dijaspra mora trsiti Rijaseta i tu izjavu smatramo da nije dobro namjerna, pa bujrum eto vam prilika da to prepravite.
Prije sam naveo da Bosnjacki narod je itekako odan svojoj matici BiH i Rijasetu i svi zlonamjerni imami koji gledaju svoj licni interes te namjerno lutaju ka paralelizmu IZ-e su osudjeni na sudar sa masama dzemata. Nije ni cudo da sramno zavrsavaju.
Bosnjaci Amerike iako daleko od majke Bosne sigurno nece dozvoliti da ih niko od imama vodi ka paralelizmu IZ-e.
To su neki imami isprobali i doveli sebe do sramnog kraja.
Neki ce isto iskusiti kako su krenuli i u to nema sumnje.
Ne moze se niko izigravati sa emocialnom vezom Bosnjaka s'maticom Bosnom i Rijasetom a ocekivati dobre rezultate. Hej emocije su emocije i niko se ne smije izigravati snjima, inace dolazi do jakog sudara "imama" i dzemata i to se dokazalo.

Dzematlija (2011-02-22 09:48:10)
Ja sam samo za to ta dzemati u dijaspori imaju kvalitetne, kvalifikovan, obrazovane imame kako bi se zaobsli ovi ocigledni SUDARI imama i dzemata vecinski krivicom imama koji nisu dovoljno obrazovani.
Zaista ne mogu razumjeti neke ljude koji zele biti imami a mnogo njih samo medresanti.
Ja sam misljenja da onaj koji zeli natuci ahmediju na glavi i stati na sveti mimber i djeliti lekcije a nije vjerski obrazovan, biva kontraproduktivno. Kao lopta koja udara zid i vraca se, tako i lekcije neukog imama.
Sramota me kada cesto cujem, "prica hodza ono sto umije" to jest stalno istu pricu. Da bar zna jednu lijepu pricu.
Sramota je da "imam" stane pred dzemat a napravi 5 gresaka na suri Fatiha. Sramota je stati na mimber a ne znati uciti Qur'an.
Sramota je stati pred dzemat a ne znati jezik Qur'ana. Sramota je da nasa djeca kazu pa ovaj imam ne izgovara pravilno.
Mi hocemo obrazovane imame kako bi vratili itekako izgobljeno povjerenje naroda i nista drugo.
Zagovaramo komunikaciju Rijaseta s'odborima i dzematima, samo kako bi Rijaset Dijasporu ojacao/osnazio i bolje nam pomogao i obratno. A ne ostaviti Dijasporu vukovima na zubima, a o paralelizmu IZ-e da i ne govorimo. To se najako primjecuje. Vecinski narod je odan Rijasetu jer je to nasa majka, dok imami manipulisu onako kako im odgovara u odredjenoj situaciji, i to se dokazalo bar ovdje u Americi a za drugdje i nemamo pravo pricacti je ne znamo.
Halalite sto malo zvucimo panicarski ali zaista situacija kazuje da imamo bar malo prava za to.
Da Bog (dz.s.) pomogne svima. Nama u Americi samo treba jakog kadra i nista drugo, pa makar se to ne svidjelo nekim "imamima".
Daj te nam ucene imame, eto vam neuke pa ih vi poducavajte umjesto da se stalno sudaraju sa svojim dzematima. Dobro za njih, a jos bolje za nas.

Dzematlija (2011-02-22 09:47:02)
-MUHADZIR, ti dobro znas da na tribini utorkom koju je odrzavao tvoj sticenik bivsi imam B. Mulic nije imao vise od 5 ljudi, doduse sve "imami" istomisljenici, a naroda nigdje. Hej zamisli 6 "imama" u New Yorku decenijama a dzemata dace Bog. Doduse nisu krivi "imami" nego oni koji ih tako nazivaju po preporuci B. Mulica kada mu je zatrebala pomoc od takozvanih "imama".
Hej zamisli situaciju, vise imama nego dzemata.
Ja bih sve njih na skolovanje u Sarajevo. Oni koji nisu zavrsili medrese, odmah u medrese. Oni koji su zavrsili medrese odmah u Sarajevu na Fakultetu Islamskih Nauka. Ali stvarno nemoj da samo na to ostanu nego neka idu dalje u studije. To je zaista nesto minimalno, a za New York u ovako komplikovanu situaciju taj minimum ne dolazi u obzir jer je zaista kompleksna situacija koju mogu izgladiti samo jako obrazovani, crvrsti, karaterni, dokazani, sirokogrudi, pobozni imami. Ja ih necu spominjati to nasa ulema bolje zna. Tako je to ako hocemo ozbiljnu instituciju IZ-e sa punom podrskom itekako (s'razlogom) mnogo razocaranog naroda vec dvije decenije.
Nego sve ce se to promjeniti nadamo se uskoro ako Bog da.
Nas je narod u New Yorku ozbiljan i podrzat ce samo ozbiljne promjene.
Zaista celo IZ-e bi trebalo biti nasa ponos, nasa dika a ne kamen spoticanja kao sto je to bio slucaj dvije decenije.
Ja stvarno ne razumjem tebe MUHADZER.
Tvoj sticenik B. Mulic pomognut s'pet "imama" u New Yorku a dzamija prazna a sad nakon sto je on dobio otkaz ti tek sada primjecujes da je dzamija prazna. Daj covjece uhavizaj se malo, dat ce Bog boljih dana.
Sta je tvoj sticenik zamrsijo za dvije decenije, trebat ce malo vise vremena sve to razmrsiti. Ali sta je ovdje najvaznije je to da se krenulo na tome putu.
Nego reci ti meni sta ti znaci: "A I ovi Imami sto zauzimaju sumnjiva mjesta su za meni sumnjivog karaktera"?
Bujrum MUHADZER progovori nesto konkretno da te svi razumeju.

Dzematlija (2011-02-21 13:47:51)
RIJASET TREBA OTKRITI NAŠU SNAGU U DIJASPORI
Autor: Hrustan Noćić

Objavljeno: 20. February 2011. 14:02:58
http://www.bosnjaci.net/prilog.php?pid=40705

Prava tema u pravo vrijeme. Zahvaljujem urednistvu koji se bavi ovako vaznim temama, sa molbom da ne ostane na ovo nego da se pokrene prava diskusija na najvecem nivou da zaista "RIJASET TREBA OTKRITI NAŠU SNAGU U DIJASPORI".
Smatram da je veoma neozbiljno imati samo jednog covjeka zaduzen za toliku dijasporu. Zamislite jednog ucitelja za 270 djece. To je totalno neozbiljno ma koliko taj ucitelj bio kvalifikovan i sposoban. A o 270 dzemata i da ne govorimo.
Zamislite kako to izgleda kada jedan sef ureda dodje na mjesec dana (ili manje od toga) u Americi i treba posjetiti 30 dzemata da ne kazem vise za samo mjesec dana.
Jos imajuci u obzir da im je prva stanica imam koji tako vjesto obradi "sefa" ureda za dijasporu da uopste i nema sansu vidjeti se sa odborom dzemata a kamoli sa dzematlijama, veoma cesto ogorcenim na imama.
Jedino mali broj dzematlija okupljeni oko imam znaju za dolazak sefa ureda ili nekog drugog gosta a ogromna vecina i nezna. I tako iznenada a sve u zurbu "sef" ureda samo ima sansu da odrzi predavanje jedno sahat vremena, a imam odmah kaze da je gost umoran te da ga ne gnjavimo mnogo jer treba odmah krenuti za drugu drzavu.
A veoma cesto skoro uvjek (u New York) obavezno gost se mora obratit dzematu preko dzematskog radia da odgovori na jedno imamu vazno, svima poznato pitanje "KAKVI SU VASI UTISCI O NASEM DZEMATU?", a naravno odgovor stalno isti "MASALLAH KA NAJBOLJE" kao da dzemat nezna kako im je u dzematu vec treba neko tko je dosao na sahat vremena da im kaze da je sve "MASALLAH".
Ja stvarno ne razumjem takve goste koji samo na osnovu malo provedenog vremena sa imamom dzemata i malim brojem pristalica imama donose misljenje o dzematu da je sve "SUPER", a ustvari realnost je drugacija.
Zbog slabe komunikacije Rijaseta s'dzematkim odborima, pardon NIKAKVE komunikacije Rijaseta s'dzematskim odborima i dzematom evo sada dobijaju vjesti da taj veliki "imam" sa "velikim uspjesima" koji nosi dekrete Rijaseta dobija odtkaz/razrjesenje od svog odbora i to jos potvrdjujuci sa skupstinama dzemata kao sto je slucaj nedavno u Chikagu sa bivsim imamom Senadom Agicem i New Yorku sa bivsim imamom Bajramom Mulicem.
Nije cudo za ovakav ishod zato jer Rijaset nema nikakvu komunikaciju s'odborima i dzematlijama (koji dokazano, vrijedno rade na dobrovoljnoj bazi) vec samo sa imamima koji cuvaju svoja radna mjesta.
Zaista Rijaset se mora probuditi i uozbiljiti i OTKRITI SNAGU U DIJASPORI.
Imali bi smo puno toga kazati ako Rijaset bude imao sluha za odbore i dzemate, a ako se ne desi da pokazu malo sluha, neka i dalje samo cekaju kada ce im imami kojima oni daju dekrete dobijati otkaz/razrjesenje od ogorcenih odbora i dzematlija.

Dzematlija (2011-02-19 15:43:36)
NOVI ODBOR U NOVOJ HIDŽRETSKOJ GODINI

Evo sto MUHADZIR izjavi pre 2 mjeseca:
— MUHADZIR (2010-12-07 12:07:04)
JA BIH ZAMOLIO SVU BRACU DA PRESTANU ZAGADIVAT VAZDUH KOJI CE NOVI ODBOR UDISATI, OSTAVITE NJIMA DA ODLUCE IZ CISTA RAZUMA I BEZ PRETENZIJA NA BILO KOJOJ STRANI, UNAPRIJED ZAHVALAN, PUNO SELAMA.

A sada kada je je odbor vecinski odlucijo otkloniti B. Mulica on je prvi koji se suprostavlja odluci odbora 8 glasova na prema 2 glasa protiv B. Mulica ne racunajuci jedanesti glas koji je od B. Mulica sto je KONFLIKT INTERESA.
http://www.bosnjaci.net/prilog.php?pid=39792

Dzematlija (2011-02-19 10:44:30)
— Hadzija, zaista si u pravu.
Dok je B. Mulic itekako zestoko udarao na licni integritet odbora i pretsjednika IZ-e i to javno kao sto i ti navede na stranicu udruzenja nekih imama (koje je on udruzijo) IABNA-E, Sabah-u iz Saint Louisa, te svojoj promotivnoj stranici, odbor IZ-e na celu sa gospodinom Rizah Cekic je zaista pokazao veliku zrelost i nikako se nije spustao na nivou B. Mulica vec mudro i zrelo radio svoj posao u interesu cjelokupne zajednice.
Svima je poznato da je B. Mulic itekako dizao tenzije medju dzematlije time sto je govorio da on nece izlaziti iz dzemata, a to je jos javno potvrdio Februara 17 2011 kada je na svojoj promotivnoj stranici objavio da ce Februara 18 2011 on licno predvoditi mevludski program u Alipasinoj dzamije iako je dobio odkaz/razrjesenje od odbora.
Odbor je bio primoran da angazuje advokata kako bi upozorili B. Mulica da ne pravi probleme koje mogu otici veoma losem smjeru tako da ce on licno biti odgovoran za to.
B. Mulic je konacno Februara 17 2011 na svojoj stranici objavio da "dustaje od aktivnosti u dzematu, te da je to njegova kako kaze LICNA ODLUKA zbog smirivanja tenzija".
Konacno i B. Mulic je svatio da se zakon drzave New York mora postivati i tako zastitio sebe od vecih problema.
Aferim odboru IZ-e na celu sa gospodinom Rizom Cekicem koji su stali na kraj samovolji B. Mulic duge dvije (2) decenije i puno uspjeha u buducem radu za dobrobit zajednice.

Hadzija (2011-02-19 07:21:47)
Spustimo svi zajednicki tenzije dole.
Dosta ste se izruzili i sijali vatru i optuzbe bez pokrica, vi ovdje gusinje-plav.com, hodza na svojoj stranici na kojoj je pisao, brisao i upisivao komentare smao koji njemu pasu, zloupotrijebio je i stranicu Iabne, u Sabahu je odmah dao intervju. Odbor izmedju optuzbi i rada odlucio se na ovo drugo - radio je svoj posao.
Problem nije stvoren vec je postojao odavno i on se trebao rijesiti. Svi su prizeljkivali rjesavanje problema i sada kada se rjeseva pojedinci sa niskim udarcima i optuzbama pokusavaju sve to srusiti, i to samo radi zamrsancije i licnog interesa.

Dzematlija (2011-02-19 02:35:48)
Zvanicno saopstenje UO ICC Nortbrooka o rezultatima Skupstine koja je odrzana feb 13 2011
Feb 17, 2011 Print
The Islamic Cultural Centar

Februara 14, 2011

Draga braco i sestre u Islamu,

Selam Alejkum!

Kao sto znate, Islamski kultumi centar (ICC) je 13-og februara 2011 odrzao Generalnu skupstinu koja je trebala odluciti da li ce podrzati ili promijeniti odluku Upravnog odbora da se imamadministrativni direktor razrijesi duznosti u ICe. Poslije brojanja glasackih listova od strane inspektora (dvojica su predstavljala imama, a dvojica Upravni odbor) rezultati su verifikovani i potpisani od sve cetvorice.

Cjelokupni broj punopravnih clanova u vrijeme odrzavanja Generalne skupstine iznosio je 546.

Ovo znaci da je imam trebao 364 glasa, koji bi predstavljali dvije trecine clanstva da bi se promijenila odluka Upravnog odbora – u skladu sa Clanorn VI, Sekcija 10 Pravilnika ICC: imam – administrativni direktor. Odgovarajuca odredba u Pravilniku ICC glasi:

“Generalna skupstina moze promijeniti prvobitnu odluku Upravnog odbora glasanjem dvije trecine clano va” .

Posto je imam dobio samo 287 glasova da se promijeni odluka Upravnog odbora, to znaci da je ova odluka Upravnog odbora ICC 0 razrijesenju duznosti imama – administrativnog direktora ICC- podrzana,

Zelimo naglasiti da su svi clano vi Upravnog odbora neplaceni volonteri, koji sluze varna i Centru, sarno za ljubav Allaha (swt). Upravni odbor je privrzen ovim principima:

• Zelimo imama – administrativnog direktora i vjerskog vodu koji je u stanju ujediniti sve clanove Centra.

• Zelimo imama – administrativnog direktora koji ce svo svoje vrijeme i energiju posvetiti Centru, a ne drugim institucijama ili aktivnostima.

• Zelimo Centar koji ce biti upravljan sa punom transparentnoscu u svim oblastima, a narosito u svojim finansijskim operacijama. Odbor je duzan ovo ispuniti svim clanovima, kao svoju primamu misiju.

• Zelimo ocuvati nas Centar kao islamsku instituciju koja slijedi sarno umjereni islam.

• Zelimo Centar gdje su obaveze, prava i duznosti u potpunosti definirane i u potpunosti ispunjene od svih, bez izuzetaka.

Novi bosanski imam – administrativni direktor trebao bi uskoro stici,

Dalje, Upravni odbor ce sazvati Generalnu skupstinu u cilju biranja novog Upravnog odbora. Svi clanovi Centra bit ce pismeno obavijesteni 0 tacnom datumu skupstine, najmanje 10 dana prije zasjedanja.

Upravni odbor zahvaljuje na vasoj podrsci u ovirn teskim danima.

Neka nas Allah (swt) uputi na pravi put!

Eassalamu Alaikum,

Predsjednik ‘

Latifa Kulauzovic

Dzematlija (2011-02-19 02:32:31)
Sacuvat cemo ugled kojeg su gradile generacije
Feb 18, 2011 Print
Autor: Samir Hadzalić
Objavljeno: 18. February 2011. 10:02:04
Bosnjaci.net
Nakon više od dvadeset godina dr. Senad Agić nije više imam u ICC Northbrook. Kako je javnost upoznata spomenuti imam je prije nepunih mjesec dana dobio otkaz od strane Odbora ICC, a odlukom po Statutu istog imao je pravo pojaviti se na Generalnoj skupštini održanoj 13. februara 2011. u prostrorijama ICC centra Northbrook. Govoreći u procentima za ponistenje odluke ICC o Agićevom otkazu trebalo je glasati 66,66 odsto članova, no međutim za Agića je glasalo 52,56 odsto članova, tako da je odluka Odbora ICC ostala nepromjenjena.
Po svemu sudeći trend pozitivnih promjena u muslimanskom svijetu Allahovom voljom prenosi se i na malu bošnjačku zajednicu Chicago-a a kako saznajemo i drugih gradova u SAD.

Ovom prilikom posebno zelimo čestitati Odboru ICC Northbrook i prijedsjednici gospođi Latifi Kulauzović, na njihovom vrlo dosljednom stavu u rješavanju situacije koja je nastala u spomenutoj organizaciji.

Prelijepi ICC Northbrook pokraj Chicago-a, sačuvao je svoje ime i ugled kojeg su gradile generacije prije nas i dalje će držati otvorena vrata za sve ljude dobre volje, sa ma kojeg prostora bivše Jugoslavije, Balkana ili svijeta oni dolazili.

tarzan (2011-02-18 19:01:00)
SubhanAllah sad smo dobili komunisticki i kafanski uljicarski odbor svi sto su u odboru ni pojma o vjeri niti ijedan klanja SubhanAllah samo znam da sad dosta naroda ima da se povuce iz dzemata a sto se tice clanarina do sad je nesto se uplacivalo a od sad nece visa pola bilji zivi pa vidjeli jer uljicari i kafandzije da vode islamsku zajednicu nije bivalo vaki to jedino kod nas nesto new....SubhanAllah
Muamer (2011-02-18 13:48:57)
Dobro, uklonjen je ovaj Hodza. A dobro kad ce bit uklonjen Medaga Hodzic s mjesta odgovornog, ako mogu tako da kazem, covjeka za bosnjacku dijasporu ovdje u Italiji? Pa znate raja, za mnom i za mojom zenom Medaga Hodzic je trcao sve dok nije ostao razocaran cinjenicom da mu nismo ostavili 10000 eura za nekakvu izgradnju dzamije (a vjerujte mi da nismo vidili nikakav projekat nikakvu dokumentaciju i nista, samo parole). A ti euri bi najvjerovatnije otisli za koncerte Seke Aleksic i company. Razgovarah ja s jednim Mevludinom u vezi Medage a taj Mevludin kao obicno, "ja jes tako je" pa opet sa njim. Eto kakvi nas ljudi vode, nezasluzni ljudi za vlast koji nam donose vec predznake sudnjeg dana.
JaSinSamTvoj (2011-02-18 13:17:39)
Allah ti svako dobro dao, brate, Dzematlija...Potpisujem u potpunosti svaku tvoju rijec, I sam sam bio svjedok Boziji kada su ga pojedina braca (dzematlije) tjerali i prijateljski savjetovali da se povuce i ostale nasihate ali nije htio..Elhamdulillah ovako je valjda trebalo da bude! Vjernik je zadovoljan na svakome stanju pa molim Allaha da se i on (Mulic) pomiri sa sudbinom i to je to..Molim Allaha da mu olaksa i njemu i njegovoj porodici. Ono sto mene malo muci je sljedece...zasto se toliko prisno zavezao za dzemmat? Pa SubhanAllah, misljenja sam da se svakih par godina imami moraju mjenjati, zasto? Jednostavno zato sto je to dobro, veliko dobro za zajednicu, da ako se ovakve stvari dese kao sto jesu, recimo imamo problema, dolaskom novog imama, izaci ce na vidjelo ta hrdza ( pod nasem), osim toga, pa nove generacije dolaze, novi narastaji i danas Elhamdulillah insani se skoluju na sve strane...Promjena je pozitivna, zalosno je sto je insani gledaju kao negativnost, ustvari mi Balkanci pogotovo smo slabi na promjene, ali to je problem. Citam na njegovom blogu gdje kaze, da Plavo-Gusinjski narod nikada nije imao skolovanijeg imama od njega! Pa SubhanAllah kako da ga ima kad si ti vladao, 2 decenije?! Uostalom kada smo i htjeli dovesti insani (tj. kad je dolazio) fakticki ga je Mulic "izbacio" naglavacke iz dzamije...bio sam prisutan i nisam toliko bio upucen u cijelu situaciju, dok nisam ocima svojim vidio ono sto sam vidio...dakle sve je do stolice! Insan koji je dolazio ef.Halitovic (Allah mu svako dobro dao) ja boljeg insana nisam upoznao, kako ga je samo mizerno docekao Mulic, cak sam cuo da mu nije dao ni prici u dzamiji! Kakva apsurdnost! Pa nije dzamija necije privatno vlasnistvo, sasvim ne primjerno od jednog vjerskog lidera, dakako! No, hajir, ja iskreno vidim veliki hajir u svemu ovome i zelim poruciti svima, dzematlijama ili ne, i onima sto se bune i onima koji su za...Bit ce sve onako kako treba da bude! Kada bi se ljudi iskreno oslanjali na Allaha Tebareke, nasli bi se u daleko vecim pozicijama i nasli bi, da je On, Uzviseni, MIlostiv i pravedan! Elhmdulillah, ne zaboravimo prije svega da smo muslimani, a ovo sto se desava, neka se cuje, neka svijet zna, pa nije bruka! Zasto bruka, svako danas predstavlja sebe u svom svjetlu...Ovo je monstruozno veliki grad i centar svijeta, zato nam i trebaju daleko kompetentniji, iskreni, skolovaniji i akademski i duhovno obrazovaniji insani, oni, koji ce u ime Allaha da rade za dzemmat i narod, radi sticanja Njegovog zadovoljstva a ne radi dunjaluckih potreba! Uspjeh je na vidiku, ja novom odboru, skidam kapu i potpunu moralnu podrsku dajem, napokon insani koji znaju kako i sta, za bolju buducnost, ne samo zajednice, vec svih Bosnjaka NY-rka! Allah vas pomogao i svako dobro dao!
Dzematlija ako nastavis tim entuzijazmom i zarom, mogao bi se kandidovati za svojevrsnog branioca istine i novog Odbora! Evo ja dajem 2 glasa!
Srdacan selam,

Dzematlija (2011-02-18 12:45:31)
— JaSinSamTvoj, Amin.
Kako da se ne slozim s'vama. Ja sam samo upozorio gdje sve moze njegova tvrdoglavost da ga odvede.
Zapravo da je slusao savjete sadasnjeg i bivsih pretsjednika, odbornika, aktivista i ostalih dzematlija do ovoga i nebi dolazilo.
B. Mulic ovo ne smije prihvati nikako drugacije nego veliko dobro za njega.
Svi su mu zeljeli dobro savjetovajuci ga da napusti i on to dobro zna, ali nije slusao.
Da Bog dragi (dz.s.) da svima svako dobro.
Hvala ti — JaSinSamTvoj
I tebi puno srdacnih Selama,

mulicout (2011-02-18 10:26:20)
Nije nikakva tajna a to bivsi galavni vec zna , angazovani su I advokati i to braca muslimani koji ce se pobrinuti da se stane na kraj Muliceve samovolje.
Ne zaboravimo da je i on upotrijebio zakon (zvanjem policije) nasem narodu onda kad je on bio "Glavni" tj. onda kad je lukavo registrovao sebe (Imama) kao instituciju. Ovakav nacin uveliko pokazuje Mulicevu okrutnost prema narodu.
Da Li ga sad treba zaliti NE. Neka I on malo osjeti zakon.

JaSinSamTvoj (2011-02-18 09:58:51)
Selam svima...citam ove komentare i kao i svaki od vas bas sam zabrinut, tj. zainteresovan kako i sta dalje, molim Allaha da podari hajir i da nam olaksa. Slazem se vecinom sa svim ogorcenim dzematlijama, pogotovo s tobom (dzematlija) no vidi kako ja gledam na situaciju...Vjernik ne vrijeda, vijernik ne ogovara, vjernik je vjerniku= BRAT! Ma koliko god taj ef.Mulic zgrijesio, ubrljao, kakav god da je, on je nama brat, a nasa duznost kao pojedincima i pripadnicima jednog dzemmata da mu pomognemo...eh kako da mu pomognemo?! Pa evo Elhamdulillah, na vrlo legalan nacin i bratski se radilo na tome da se izborima odstrani, hvala Allahu to je veliki uspjeh! Ali braco moja, neka ostane na tome, nemojte o prljavom vesu, nemojte o ovome o onome, Wallahi je to veliki grijeh. Svakom svoje i svakom svoja djela koja je primpremio za sebe, znajte da cemo za svaku tu rijec izgovorenu odgovorati pred Gospodarom Svjetova! Danas je jedan divan dan, Dzummah! Pa hajmo braco u vjeri da se okanimo vise, rekla-kazala, hajmo danas da siktile uputimo dovu Gospodaru da podari hajir u svemu da nam podari ono sto je najbolje za nas kao pojedince i kao zajednica, da svima olaksa jer zaista je ovo veliko iskusenje za sve nas. Neki su iskusani saburom, neki imetkom, neki porodicom, neki poslom (Mulic) ali SubhanAllah, to je poenta medusobnog zivljenja...Hajde da se ujedinimo, radimo na prosperitetu kao i do sada, smjelo i ZA(JEDNO) ostavite se tih sitnica i traceva, bojte se ljudi moji, da radi ovih rijeci, ne izgubimo sva ona dobra dijela koja smo do sada radili, Ramazane koje smo postili, Hadz obavili itd...zaista hrdava djela brisu dobra i obratno! Molim Allaha Gospodara Svjetova da svima olaksa, da ucvrsti korake nase, ucini nam od iskrenih njegovih robova koji iskreno ispovijedaju vjeru da bi time stekli Njegovu MIlost i Zadovoljstvo, te da nas uvede Dzennetske perivoje u drustvu ashaba, sehida i dobrih! Amin Ya Rabbi...
Halalite ali eto osjecam da nam je potrebno da se malo vise vratimo dinnul-islamu a ostavimo ove sejtanske traceve za druge!!
Srdacni selam,

Dzematlija (2011-02-18 09:42:33)
B. Mulica treba staviti na sud pa neka sudu odgovara za svaki peni (stoti dio dolara) kako je usao i kako izasao iz IZ-e PG New York za punih 18 godina. I pored toga morace pojasniti zasto nije placao porez, zasto je koristio drzavnu pomoc, drzavno medicinsko osiguranje te kako je dosao do velikih nektretnina itd, itd sve to dzemat dobro zna.
A o krsenju zakona o NON-PROFIT organizacijama u drzavi New York i da ne pricamo.
Dzemat posjeduje dokumentaciju o TAJNIM i javnim komunikacijama koje on kao uposljenik IZ-e nije smjeo voditi vec je to ovlastenje presjednika i odbora (po statutu IZ-e) a ne uposljenika koji je uvjek radio za svoje interese, sto je strogo zakonski kaznjivo.

Hadzija (2011-02-18 07:50:07)
Nazalost, Statut ne govori o kvorumu Skupstine, jer su znali hodza i oni koji su ga izradjivali da nikada ne bi odrzali Skupstinu, jer nikada ni na jednu Skupstinu u ovih 20 godina niko nije brojio clanove i da kaze ima ili nema kvorum. Procitajte dalje u Pravilnik o radu Skupstine gdje se kaze da odlucuje prosta vecina od pristunih clanova. To govori da nije prekrsen Statut a ni Pravilnik. Po onome sto smo citali ovih dana, na Skupstini su svi clanovi dobili kartone, oni su glasali.
Dzematlija (2011-02-18 00:09:57)
B. Mulic je uvjek bio tvrdoglav i nije zeljeo da slusa nicije savjete niti preporuke da napusti dobrovoljno. Upozoren je na cinjenicu da je svima poznato da je u losim, ponavljam losim odnosima sa svim bivsim presjednicima IZ-e PG N.Y. vecinom bivsih odbornika, aktivista, sa mnogo hadzija, ostalih dzematlija, a sa urednicima medija i da ne pricamo. Neki od urednika medija su bivsi odbornici IZ-e PG N.Y. tako da veoma dobro znaju i poznaju situaciju u dzematu.
B. Mulic se zaista oglusijo na sve gore navedene jer je uvjek zamisljao da je on "GLAVNI" imam i da ne mora nikome polagati racune, i ne samo to nego nanosio im veliku stetu.
Urednici medija kao sto su www.Gusinje-Plav.com, Bosnjaci.net, revija "FOKUS" te ostale iz postovanja prema IZ-i PG N.Y. te prema Rijasetu godinama su izbjegavali da iznose pismeni, video, audio materijal koji im se nudi od dzemata a sigurno ga vec i posjeduju protiv B. Mulica.
Odbor IZ-e je zastitio interese IZ-e time sto je B. Mulilcu dao otkaz/razrjesenje i tako sprjecijo itekako ogorceni dzemat.
Da je dzemat iznijo svu istinu o B. Mulicu u pismenom, audio, i video materijalu, zaita bi ga tada zaboljela glava, a onje koji ga brane jos vise.
SVI TREBA DA POSTUJEMO ODLUKU ODBORA IZ-E I SKUPSTINE DA NE DODJE DO JOS PRLJAVOGA VESA O B. MULICU NA JAVNOST.

Dzematlija (2011-02-18 00:09:06)
Ja stvarno ne razumjem ove krokodilske suze od ponekih "sticenika" B. Mulica koji je u velikim prekrsajima, samovolji i dokazanoj dugogodisnjoj suprotnosti.
Imali smo 7 bivsih presjednika i odbora IZ-e PG N.Y. koji su se mjenjali svake 2 godine i sve je bilo mirno.
Da takodjer napomenemo da svaki od njih, aman bas svaki od njih je mnogo vise doprineo IZ-i vise od B. Mulica, i dokazi su tu.
Sada kada B. Mulic dobi odkaz neki od njih kao sto je Visnja i njen suprug Jasmin Hasicevic te 1 od odbornika IZ-e se ponasaju kao da je nastao smak svijeta.
Sada udarise napade na legalne pretstavnike, Odbor IZ-e PG N.Y. kao da su to neki najveci olosi koje je ikada Bosnjacka izrodila. Kao da su Odbornici neki monstrumi pali sa neba, kao da oni nisu vrijedni nazivu muslimani.
Veliki je grijeh i prekrsaj sto B. Mulic i ovih dvoje pomenutih, kaljaju legalni odbor i presjednika IZ-e New York, i to javno.

Dzematlija (2011-02-18 00:07:27)
— MUHADZIR, tebi nikada nije smetalo sto u 18 godina IZ-a nikada nije imala registrovan Odbror. Zna se zasto. Da bi B. Mulic lakse lovio u mutno. Ako hoces ispunit cemo ti zelju pa da vidimo ko je taj "GLAVNI" sto mu je odgovaralo bez-zakonje, i zbog cega?
Sve ce to drzavne vlasti razbistriti. Samo ti i B. Mulic nastavite s'vasom tvrdoglavocu i dobit ce te sve sto budete zeljeli, po zakonu.
Niste ni sanjali da ce se ovo desiti ali eto desilo se.
Sve sto zelite samo zatrazite i eto dzemat je spreman kao i sto vidite da vam sve zelje ispuni. BUJRUM -MUHADZIR! BUJRUM MULICU!
Samo nemojte onda zaliti kada vam vlasti drzave New York presude za vasu dugogodisnju manipulaciju, pa ce vam onda odluka odbora IZ-e i skupstine dzemata postati secer u kavu.

mulicout (2011-02-17 22:04:46)
E moj muhadzire slabo ti to znas ili lazes.
Prvo u ove 400 uvrsti i one koji nemaju pravo glasa i neredovno placaju tj. one koji nijesu zadnje 3 godine redovno uplatili clanarinu.
Drugo u ovom slucaju procentualno vise od 60% clanova IZPG prisustvovalo je na skupstini sto potpuno zadovoljava kriterijum statuta IZPG. Od ovih 60% prisutnih s pravom glasa oko 75% njih je glasalo sto je opet vise nego potrebno ispostovati statut.
I predsjednici drzava kad se biraju pa se odazove glasanju 43%,45% ukupnog stanovnistva i molim te nemoj nam govoriti o neregularnosti jer ste vi tj. Bajram i njegovi simpatizeri uporno koristeci drskost i malogradjanstinu sprecavali normalne uslove za rad sjednice. Vi ste uporno sprecavali da se odrzi glasanje, cak ste se dosjetili i da aktivirate alarm, i vi se nikada necete nauciti reda, vas treba zavezati za stolicom i po jednog policajca pored svakog od vas.
Trece ne turajte se u serove neka se odrzi i 100 sjednica vi znate ishod rezultata jer vas Bajram je debelo zaglibio.

MUHADZIR (2011-02-17 17:40:12)
Ukupan broj clanova I.Z. P&G u N.Y. Je po najavi blagajnika na skupstini prelazi 400 sto znaci da kurum nije ni blizu zadovoljit statutu iste zajednice.
Zloupotrebio se I naziv skupstine, izvjestajna skupstina, gdje na dnevnom redu nije izjasnjena rasprava o imamo vec se sve smucki spremalo iza zatvorenih vrata.

dumos (2011-02-17 13:08:33)
ELHAMDULILLAH,ELAHAMDULILLAH,ELAHAMDULILLAH!!!!!!!!!!!!!!!
UZVISENI ALLAH, prima dovu onih kojima se nanese ZULUM i NEPRAVDA,Mulic i Agic dobro znaju sta su uradili jednom imamu zasto nisu imali nikakvih dokaza a kriv im je samo zato sto je javno govorio da ce se zajednica bosnjaka strmoglaviti u nepovrat ako je budu prestavljali Agici i Mulici ,
Vi koji u komentarima pokusajete VAZITI ovoj dvojci ne gubite vrijeme ,ONI su davno izgubili kompas sa VJEROM a posebno sa IMANOM.
Prateci sva ovo, zar nije cudno da Sarajevo na sve to SUTI , ZASTO,ZASTO,ZASTO, a toliko problema na ovom podrucju samo u Chicagu u jednom dzematu policija uspostavlja red (10 kola policije , covijek zavrsio u bolnici) glavni imam dobijo otkaz , jos tri dzemata u zadnji mjesec dana ostali bez imama a Sarajevi ili bolje recano CERIC i dalje suti ZASTO pitateli se inko, ako se pitate pa zato sto 'RIBA SA GLAVE SMRDI"

Hadzija (2011-02-17 12:44:25)
Visnja, posto imas dosta vremena a znas enleski nazovi na telefon: 1718 545 3452 i pataj koliki je kapacitet sale u kojoj je odrzanja skupstina. Cekam precizan odgovor. Ako budes eskivirala sa upisom tacnog broja, tvoje pokrivanje je samo reda radi prividno i kako bi se ti i tvoj muz kao spijusnki elementi uvukli u dzemat nase dzamije.
BosniaMudzahid (2011-02-17 12:20:14)
Dana 12. februara 2011. godine održana je Skupština Islamske zajednice i Kulturnog centra Plav-Gusinje u New Yorku. Skupština je bila otvorenog karaktera tako da su pored punopravnih članova mogli prisustvovati i ostali. Ukupan broj registrovanih članova sa pravom glasa na osnovu statuta IZ-e člana 14, na samom početku Skupštine iznosio je 119.

Zaista ljudi,ako je ovo tocna ili tacna info.kako to da ovoliko mozete fulati 1000 ste kazali da je bilo.
Nemam komentara,ako mogu sugerisati novom odboru Plavo i Gusinje dzematu da zaposle ovu vocku,neka radi jer vidim aktivirala se.Mozda ce prije dobiti posao nego njen muz.Nikad neznas sta donosi novi dan,nafaku ili cevape vi izaberite.

Dzematlija (2011-02-17 11:46:45)
Zaista sve pohvale za:
— JaSinSamTvoj "uozbiljite se insani i podrzite novi odbor koji MashAllah napreduje odlicno i vrlo odlucno"!
— Hadzija "Pustite Odbor neka radi dio posla zasta su dobili povjerenje"
— Njujorcanin "Za zakon ove zemlje glasanje i odluke su prioritet, ostalo je sve propast!
— ZMAJODBOSNE "Ovo je mnogo da je Mulic jedini imam na svijetu pa mu se toliko paznje pridaje"
— Dzematlija "Odbor IZ-e na celu sa uvazenim gospodinom Rizah Cekicm je stao na braniku DEMOKRATSKE volje odbora, skupstine dzemata te demokratskog zakona drzave New York.
Uvazeni odbor IZ-e PlavGusinje New York je na skupstini Februara 12 2011 godine dokazao da toga u nasoj zajednici nije bilo (zastite odbora, dzemata) punih 18 godina, vec je bilo TOTALNO BEZ-ZAKONJE.
Ponovo naglasavam odbor IZ-e je dokazao BEZ-ZAKONJE vec 18 godine.
Mulic, Hasicevic ce odgovarati zakonu ove drzave za sve daljne icidente koje javno promovisu".

Hadzija (2011-02-17 11:36:21)
Tek sam sada vidio ovu informaciju. Odmah cu da zovem, zovite i vi:

Zbog ponovnih plasiranja neistina u javnost od strane Bajrama Mulića da je na Skupštini bilo oko hiljadu ljudi, pozivamo sve one koje stvarno interesira da saznaju koliki je maksimalni kapacitet mjesta u školskom auditorijumu, nazovite za vrijeme radnog vremena na telefon: 1718 545 3452, ili direktno pođite na adresu škole “PS 126”:
31-51 21st Street
LIC, New York 11106.
Želimo da se sami uvjerite o ispravnosti naših slobodnih procjena o broju prisutnih, ali i da se uvjerite koliko je puta Mulić uvećao cifru. Doduše svaki naš čovjek vrijedi za četvoricu, ali glas je glas.

ZMAJODBOSNE (2011-02-17 11:01:50)
Pogledajte ovaj video link pa se zamislite sto cinite...

http://www.youtube.com/watch?v=-hCL6PkJ75Y&feature=related

Dzematlija (2011-02-17 10:24:46)
-Visnja Hasicevic, pitas se "Gdje su i ko su potpisnici odluke? Kao i autor teksta?
Pa nece vada odbor i skupstina tebe da polaze racune.
Za tebe kazu da si pokrivena, ja kazem da si ti POTULJENA, pardon ISPOLJENA.
I na kraju reci tvome muzu da ne laze, jer B. Mulic je javno kazao da je na skupstini bilo blizu hiljede ljudi, a tovoj muz kaze preko hiljadu.
Zaista oboje lazu a ti odluci ko je veci lazov, jer te nemam pravo ubjedjivati u to.

ZMAJODBOSNE (2011-02-17 10:06:54)
Na zalost vecina komentara pokazuje veliki nedostatak zrelosti i mudrosti...Ovo je mnogo da je Mulic jedini imam na svijetu pa mu se toliko paznje pridaje..:(((((((((
Tipicna mahalastinja...:(((

JaSinSamTvoj (2011-02-17 09:22:59)
Za NYBIH,
Slazem se da bi to bilo optimalno rjesenje, da se pozove opet skupstina i na primjeran nacin sve fino obrazlozi sa dnevnim radom, medutim problem je sto je tih sastanaka bilo i previse, a Imam Mulic nekako zna, UVIJEK DA NAPUSTI!!! Zar je to nacin i zar je to postovanje, pa to ne prolici jednom vjerniku niti insanu..Ako je narod ogorcen, ako su protiv njega, ocigledno da imaju razlog. Pa pogledajte SubhanAllah kako se insani ophode sa vecim insanima...SASLUSAJU IH! Mulicu, kada si ti stavio sve sa strane i sjeo da "saslusas" sta je narodu?! Pises na blogu, da si zgrijesio, da eto, i ti si grijesnik, ali SubhanAllah, pa ti si lider!! Ti si taj koji treba da pokaze da je HARAM lagati, HARAM potvarati, HARAM obmanjivati, nije problem u narodu vec u lideru...a sada Visnja i drustvo ( koruptivno) brane insana koji je godinamaaaaaaa niz puta "grijesio" pa eto, mozda bi mu i sada trebali dati priliku, jer, vidite, on nama poducava djecu u mektebu!!! Pa osvijestite se vise O Ummete Muhammedov!!! Za ovakvu veliku metropolu nama treba 5 imama a ne Mulic, koji SubhanAllah nesmije doc gost u dzamiju od njega i njegovog odobrenja, jer je on "glavni"..pa gdje to ima?!
Visnja, zamolio bih te, da prestanes sa svojim tvrdnjama da nije kriv...znas i ti i tvoj suprug, ko je Mulic i koliko je grijesio...ali bih prije svega vam dao savjet umjesto sto njega branite, pozabavite se malo sa sobom, pogledajte gdje se nalazite sa imanom, a nakon toga, lakse cete shvatiti da je njegovo proslo!!! Kakva apsurdnost!

NYBIH (2011-02-17 09:01:25)
Nujorcanin
Konacno da neko pokaze istinski brigu za buducnost zajednice. Cestitam na ovako finim i srazmjerno odmerenim izjavama, koje su bez vrijedjanja, prijetnji i veoma niskih ljudskih predrasuda. Svima nama je ozbiljan trenutak da pokazemo zrelost i ozbiljnost situacije. Ne nalazimo se u Gusinju ili Plavu nego u New Yorku. Plemenske obicaje i zakone ovdje zaboravite. Hvala drgom
Allahu koji nam je pomogao da smo ovdje progledali da i na ovako jedan demokratski nacin srazmjerno mozemo sagledati problematiku i donijeti odluke "samo u interesu zajednice" nikako pojedinaca ili grupe. Anarhicnost vodi propasti pa i da je u samoj kuci. Podjimo od toga da je ipak ova Skupstina nekako "sbrda sdola" prosla hajmo se urazumiti pa sazvati novu sa jednim dnevnim redom " Glasanje povjerenja ili nepovjerenja Imamu Muicu" pa onda postovati odluku. Ovako prije svega metodika vodjenja skupstine, hronoloski redosljed, poziv na prekid rada skupstine od strane predsjedavajuceg Skupstine i napustanje velikog dijela clanova skupstine nije demokratski cin niti ima zakonsku podlogu to svi znate. Ili ima jos nesto dajmo dragi clanovi zajednice, pronadjimo autoritete koji su u zajednici, ljude od povjerenja i nepristrasne i postene i one koji nemaju "oraha u dzepu" nek sjednu za pozetak neka pricaju. A onda mladima dajmo povjerenje i iskoristimo njihovu snagu. Hvala bogu ima ih obrazovanih i pametnih i povrh svega postenijih od nas. Oni ce se vjerujte daleko brze dogovoriti od nas i povesti nas u boljitak.

Visnja Hasicevic (2011-02-17 08:48:55)
Njujorcanin:U potpisu je Odbor Islamske zjednice i Kulturnog centra Plav-Gusinje u New Yorku, tako organizacije potpisuju odluke, jer odbori stoje iza njih.

Njujorcanine, odbor nije organizacija, a jos manje je SlozenaOrganizacija Udruzenog Rada ili neki od njenih prostijih segmenata poput : OUR-a. Radnicko samoupravljanje je preselilo, halalimo mu!


Visnja Hasicevic (2011-02-17 08:33:18)
1.Odbor ima clanove i predsjednika. Za svaku donesenu odluku, da bi dobila formu pravosnaznog akta, neophodni su potpisi istih, dakle, gdje su potpisi?
2. Ispod potpisnika legitimnog, pravosnaznog akta, stoji pecat IZ, dakle gdje je pecat?
3. Ko je i kako verifikovao odluku?
4.Zasto je bilo potrebno verifikovati?
6.Gdje je u pozivnici za skupstinu navedena tacka o smjeni i izboru novog imama?

Njujorcanin (2011-02-17 07:53:26)
U potpisu je Odbor Islamske zjednice i Kulturnog centra Plav-Gusinje u New Yorku, tako organizacije potpisuju odluke, jer odbori stoje iza njih.
Tarzan, u odborima je bilo ljudi koji su svaki dan bili u namazu, ali Bayramu oni nisu odgovarali. Njemu najvise odgovara da je on ovdje a dzematlije na zapadnu stranu Amerike. Tada je najsigurniji, plata ide i bas ga briga. On bi cesce posjecivao njih tamo nego one koji su Alipasinoj dzamiji.
Sada ozbiljno:
Ovo sto se desava u IZ je dokaz nase nezrelosti i da ne mislimo dobro njoj ali ni nama. Sjecam se kada je hodza nakon osnivanja dosao, mlad je bio, grijesio je on ali i tada svi mi uz njega. Godine su prolazile, mi smo starili, i problem je sto je on nastavio da grijesi a ljudi su sa godinama postali ozbiljniji, cvrsi, karakterini a on i dalje je ostao u godinama kada je dosao.
Nazalost ucinio je puno losih stvari i on je svjestan toga, zato je trebao na vrijeme sam da se povuce, to bi pomoglo da bude upamcen malo drugacije. Ovako prizivanje inata nece izaci prvo njemu na dobro, a onda onima koje on sada gura da ga brane pa iako znaju koliko je kriv, nece biti lako ni odboru jer nisu vise ni oni u pitanmju vec zajednica i dzamija koja ako bude mali incident bice sugrno zatvarana. Ako se hodza kocka sa tim, ako ja odem neka se zatvori i dzamija, onda on nije vjernik. Znam sigurno da ce sve nas Bog proklinjati, ali i americki zakon nas nece stititi. Puno je 17-18 godina da hodza i svi odbori nikada nisu legalizovali rad dzamije i da se jos uvijek vodi kao 'two family hous'. Sramotno i zalosno.
Poziv na razum Bayramu da se kloni unosenja jos veceg razdora. To je pored dzamije i ne treba dizati tenzije da se prema njegovoj kuci i familiji gleda drugacije. Odbor neka nastavi raditi na izgradjivanju vracanja povjeranja. Mi svi da pomognemo sebi, ne upadajmo u zamke poziva na dizanje bunta. Za zakon ove zemlje glasanje i odluke su prioritet, ostalo je sve propast!

Visnja Hasicevic (2011-02-17 00:23:11)
Gdje su i ko su potpisnici odluke? Kao i autor teksta?
tarzan (2011-02-16 21:42:37)
e kako te nije srmota i stid da se potpisujes sa imenom hadzija a koristis uljicarski govor ali dobro su nasi stari rekli'' nije sta rece no ko rece''i pravis e junak na internet i sa zenama se raspravljas ka vojka i vidim nacitan si i pismen ka magare ramasanovo bolje bi ti bilo da se prihvatis kako ga posla nego sto mlatis praznu slamu bez ikakve fajde magare jedno....
Hadzija (2011-02-16 20:54:42)
Pustite Odbor neka radi dio posla zasta su dobili povjerenje. Dzematlije neka rade na slozi i zajednistvu. Visnja neka valja cevape Bajramu i svom hajvanu, Tarzan neka skace s grane na granu i neka uhvati Bajramu bananu. Ovo jeste bezveze sto sa napisao, ali to ne radim iz inata vec da se prestane sa provokacijama i podjelama.
Koliko je nas do sada dobijalo otkaz, i kako ste otisli, posvetili se trazenju drugog posla, i sta je sada kukanje. Neko bi trebao da sluzi zajednici ali samo kako odgovara interesnim grupama. Od samog osnivanja pa sve do sada ni jedan Odbor nije do kraja mandata dosao sto ga Bajram sa svojim igracima podijelio i usitnio. Koliko cujem to i danas radi, vise mi je dosadilo slusati da radimo za interes zajednice, a ustvari se radi za tu neku grupicu. Odbor treba na umu da ima cijelu zajednicu i da radi za njene interese.
Bajram ne treba da dozivljavati otkaz da je gubitnik vec da shvati puno je onih koji ga vise nece. On zna dobro kava mu je situacija medju narodom, podgrijavati grupice da se svadjaju medjusobom mogao bi navuci veliki grijeh zajednice ali i zakona na divljem zapadu. Ako sebe smatra hodzom on bi trebao da djeluje da nije smak svijeta.
Visnja me najvise razocarala, sto je kako rece pokrivena zena, a dozvoljava da joj dragi Kacavenda valja ime po interentu. Mi razumijemo da onaj za kim je udata da nema muskosti da obuzda zenu pokrivenu, ali bar neka Visnja navrat da vidi kako joj sa imenom blate ljudi. Visnja, imao je Bajram i hadzija u odboru, ali niko mu ne pase, on bi najvise volio da radi sa Visnjama. Mani se corava posla sjedi kuci valjaj cevape i razvijaj pitu.

NYBIH (2011-02-16 19:16:10)
Sellam i pozdrav svima onim koji dobro misle ovoj zajednici i vjeruju u njenu buducnost. Ne znam kako je mogla biti verifikovana odluka odbora kad su tri clana odbora dali ostavke. Koji su to podaci i koje su to sad cifre. Neka visoka matematika. Moze se zbrojiti na prstima jedne ruke. A u New Yorku zivi vise od 20,000 ljidi sa tog kraja, plus jos po neki pojedinac ili marsovac sa strane, BiH, Kosovo itd. Opet ponavljam da bi bilo fer i ljudski da se sazove nova Skupstina i da se pismenim putem obavijeste clanovi Skupstine, pa ako se na toj skupstini clanovi izjasne o nepovjerenju Imama Mulica, aferim. A ne da se ovako prosipa suplje u prazno. Znam samo jedno da svi oni koji smatraju Mulica svojim Imamom i vjeruju u njegovu ispravnost ce i dalje stajati u tom Dzematu. Svima onima drugim je traziti mjesto.
tarzan (2011-02-16 19:07:12)
Pa u džamijskim odborima imaš ljude koji nikada nisu na namaz stali. I oni ti odlučuju i smjenjuju kako im volja.. Beduini su najveći nevjernici i najgori licemjeri, i razumljivo je što ne poznaju propise koje Allah Svome Poslaniku objavljuje. A Allah sve zna i mudar je. (At-Tewba, 97)
Visnja Hasicevic (2011-02-16 18:37:16)
Komentar blokiran zbog povrede pravila komentarisanja.

Visnja Hasicevic (2011-02-16 18:34:42)
Komentar blokiran zbog povrede pravila komentarisanja.

JaSinSamTvoj (2011-02-16 16:42:54)
Hvala Allahu Gospodaru Svjetova, Onome, Koji, odvaja iskrene od neiskrenih, Onome Koji sve vidi i Kome cemo se napokon svi vratiti!!
Elhamdulillah pa je i ovome dosao kraj, da napokon i Mulic osjeti malo onog otrova kojim je trovao ostale...da osjeti miris svoje medicine...Visnja i drustvo, tj. majke sto djecu vode u mekteb, SubhanAllah, koje govore da je dzamija puna...de molim vas pitajte koje to dijete zna vise od 3 sure ili koje je to dijete naucilo pravilno izgovranje Kur'ana?! Kakva glupost, kao da je Mulic, jedini imam na dunjaluku, uozbiljite se insani i podrzite novi odbor koji MashAllah napreduje odlicno i vrlo odlucno!! Aferim i da vam Uzviseni olaksa!!!


Optuzujembann.jpg
Feljtonalijaizetbegovic.jpg
fastvee.gif
EsmirBasic2312.jpg
EnesTopalovic54.jpg
AtentatnaBosnuavdohuseinovic1mart2022ad.jpg
Beharban.jpg
RancSalihSabovic.jpg
DokfilmBosnjaci454.jpg
hrustanbanner20april2020.jpg
Bos-Eng-pasanbegovic.gif
BANA34234.jpg
ArmijaBiH.gif
NjegosMilo.jpg
bosanskahistorijabanner.png
zlatni ljiljani.jpg
njegosvirpazar.gif
Istraga-poturica.gif
sehidska_dzamija_plav140x80.gif
hotel_hollywood_ilidza_sarajevo.gif