Bosnjaci.Net - Najcitaniji Web Magazin Bosnjaka u Bosni i Hercegovini i Dijaspori
Svi smo mi General Mahmuljin
Naslovna  |  Arhiva  |  Pretraga  |  Redakcija  |  O Bosnjaci.Net  |  Kontakt  |  Bosniaks.Net English

Teme

Povodom hapšenja istaknute uleme i drugih javnih ličnosti u Saudijskoj Arabiji
KUDA IDE SAUDIJSKI REŽIM?
Objavljeno: 20. November 2017. 20:11:50

Piše: dr. Džemal Abdussettar: Saudijski režim se od najranijih početaka zasniva na zaodijevanju ruhom islama i pokazivanju pobožnosti, a vehabijska da'va (agitovanje da se islam primjenjuje shodno shvatanjima Ibn Abdulvehhaba) je postala letjelica na čijim krilima on leti i koncepcija koju primjenjuje. On je samo za sebe je uspostavio vjerski sistem koji teži učvršćivati temelje i opravdavati postupke. Uvjeren sam da je on snažniji od političkoga, pa i vojnoga sistema.


Saudijska Arabija je zemlja u kojoj je živio posljednji Allahov poslanik Muhammed, a.s. Tu, na Arabijskom poluostrvu, spuštala se Objava, a tu su Mekka, Medina, Kaba, Poslanikov časni mezar i druga znamenja islama. Upravo zbog toga Saudijska Arabija i njena sigurnost su važni svakome muslimanu na zemaljskoj kugli. Međutim, posljednjih nekoliko mjeseci u Saudijskoj Arabiji se dešavanju krupne stvari. Nakon hapšenja istaknutih islamskih učenjaka kao što su šejh Selman el-Avde, šejh Aid el-Karni, dr. Halid el-Udžejmi, dr. Musa Šerif, šejh Ali el-Umeri i brojni drugi alimi koji su poznati u svijetu po svojoj učenosti, čestitosti i pobožnosti, saudijski režim je počeo i sa hapšenjem prinčeva i drugih uglednih javnih ličnosti, što je zaprepastilo ne samo saudijski narod već sve dobronamjerne ljude u svijetu. Navedena hapšenja se sprovode uz blagoslov tzv. režimske uleme (ulemau-s-sulta), koja je unaprijed pripremila fetve i vjerske odgovore kako bi se opravdalo sve ono što učini saudijski režim. Također, veoma je zabrinjavajuće što se taj režim sve više približava okupatorskom cionističkom režimu, dok legitimni otpor palestinskog naroda proglašava terorizmom. Zbog svega navedenog, u posljednje vrijeme se diljem svijeta pišu brojni tekstovi o aktuelnom stanju u Saudijskoj Arabiji. Nakon izvrsnog teksta Saudijski islam koji je napisao istaknuti marokanski učenjak i pravnik dr. šejh Ahmed er-Resjuni (a koji su Bošnjaci.net objavili), oglasio se i dr. Džemal Abdussettar, mladi egipatski učenjak koji živi u egzilu zbog vojnog udara koji je izvržio diktator Al-Sisi uz svesrdnu podršku saudijskog režima. Čitaocima našega portala donosimo njegov tekst, kako bi imali bolji uvid u vezi aktuelnih dešavanja.

Saudijski režim se od najranijih početaka zasniva na zaodijevanju ruhom islama i pokazivanju pobožnosti, a vehabijska da'va (agitovanje da se islam primjenjuje shodno shvatanjima Ibn Abdulvehhaba) je postala letjelica na čijim krilima on leti i koncepcija koju primjenjuje. On je samo za sebe je uspostavio vjerski sistem koji teži učvršćivati temelje i opravdavati postupke. Uvjeren sam da je on snažniji od političkoga, pa i vojnoga sistema.

To sve počiva na pružanju slike o posvećenosti i nedodirljivosti vlastodržaca, iako se zna da oni nikakve veze sa islamskim poretkom nemaju osim u čestom omalovažavanju osmanskog hilafeta i obrušavanju na njega, jer poznato je da je saudijski reži, zapravo, jedna porodica kojoj su Englezi omogućili da upravlja sa dva najsvetija mjesta u islamu (mekanski i medinski Haremi). Zato je taj režim uvijek bio sredstvo u tuđim rukama korišteno kroz najruvjerljivije vidove saradnje, savezništva i kooperacije sa onima koj su mu omogućili da vlada. A interesantno je da njihovi (saudijski) šejhovi na sva usta govore o pitanju lojalnosti i odricanja u islamu (el-vela'u ve-l-bera'). Na taj način oni, zapravo, trasiraju put nastojanjima da se društva i organizacije optužuju za nevjerovanje (tekfīr), i gotovo da nema nijedne ekstremne organizacije u svijetu a da učenici tih šejhova nemaju u njoj značajan udio.

Naravno, potrebno je istaći i to da je saudijski narod dao muslimanskoj zajednici značajne učenjake, iskrene da'ije i prodorne mislioce, i to nije sporno. Ono što je čudno jeste da se saudijski režim nije zaustavio unutar saudijskih granica, kao politički režim koji bi trebao upravljati Hidžazom, već se on distribuira kao da je taj režim ne samo pokrovitelj koji štiti islam, već, šta više, politički model koji islam i sam želi(ǃ). Oni to nude kao obrazac za ugledanje i slijeđenje, najprije putem zastave koja simbolizuje znamenje tevhida (očitovanja da nema Boga osim Allaha), preko titula Sluga Dvaju Časnih Hramova (tu su i njegovo veličanstvo, njegova ekselencija, suveren i druge titule), da bi sve dopunjavali odašiljanjem ekspedicija koje razne zemlje svijeta obilaze pronoseći nekakav islam svojstven poimanju Saudovoj dinastiji i njenim misaonim i pravnim standardima. Još pogubnije je to što oni žele sav svijet svojom bojom obojiti putem posauđivanja islamskih obreda sa stanovišta forme i sadržine. Tako je imam postao saudijac, muezin saudijac, hatib saudijac, a fetve saudijske, kao da je muslimanska zajednica postala sterilna i u njoj više nema imamā ni pravnikā ni učenjakā, ni učačā Kur'ana.

Imam Sudejs, i slični, sebi su prisvojili pravo da posaude da'ije. Dok u namazu predvodi muslimane iz svih zemalja svijeta, poziva ih na pokornost njegovome vladaru riječima: „Bože, pomozi našega imama i našega vladara!“, iako on nije imam ni vladar više od devedest posto prisutnih klanjača u Haremu, ali on to radi kao da su svi podanici Saudove dinastije i kao da taj sveti Harem nije kibla prema kojoj se okreću muslimani iz cijeloga svijeta.

Činjenica je da časni mekkanski Harem nije nasljedstvo Saudove dinastije, koje je od predaka naslijedila da bi njime raspolagala kako želi. Saudova dinastija je samo jedan politički režim koji dođe i prođe, a Kaba je vlasništvo muslimanske zajednice koja ju je štitila, održavala, oživljavala i uljepšavala prije Saudove dinastije, a to treba i za njeno vrijeme i u vrijeme nakon nje.

Nadalje, nastojanje da se saudijski režim veže uz Dva Časna Harema, sredstvo je za pranje ugleda, efikasnije od sredstva za pranje novca. Sablje koje je Saudova porodica iscrtala na svome znamenju, nikad nisu podignute pred licem zavjerenih cinonista ni okorjelih okupatora.
Islamski obredi postaju saudijskom režimu jedan od najvećih izvora materijalnih dobara. Hadžije i posjetioci koji su obavljali umru, ove godine su donijeli oko 16 milijardi dolara. To postaje jedno od sredstava kojim taj režim najviše učvršćuje svoje temelje i iza njega se krije dok ogromnim sredstvima podstiče sve vidove nereda.

Svoje pravo ružno lice režim je pokazao osujetivši cjelokupne narode u njihovim izboru, zavjerom protiv njihove volje, sudjelovanjem u ubijanju nedužnih ljudi, žena, omladine i djece, na poprištima pobune u Egiptu, Jemenu, Libiji, Siriji, Iraku, te ustrajnim pružanjem pomoći svim agresorima, krvnicima i okupatorima.

Zločin je ovaj režim doveo dotle da je ostao bez ikakvog dokaza iza kojeg bi sakrio svoje lice, time što je svoje interese poistovijetio sa cionizmom i što govori u njegovo ime. Objavio je rat protiv časnoga Palestinskoga otpora, koji je u njegovim očima postao terorizam, a cionistička tvorevina (Izrael) mu je, kroz sumnjive posjete i prijateljske veze, postala saveznik, prijatelj i pravi susjed.

Njegove grješne ruke se pružaju prema učenjacima i hapse uglednike. On im zavezuje usta, zabranjuje njihova glasila i njihove aktivnosti kažnjava u vrijeme u kojem se prostor otvara svakom prezrenom razvratniku i nečovječnom grješniku, od kojih su daleko zdrave a zaokupljaju ih pokvarene misli. Objavio je, isto tako, rat humanitarnim organizacijama koje zajedno sa saudijsdkim narodom sudjeluju u pružanju pomoći braći u svim krajevima svijeta. Zatvorio im je vrata. Pokupio je novce zajednice i čuva ih da ih iz ruke u ruku preda onima koji će, pomoću tih novaca, imati nadmoć nad muslimanskom zajednicom i oholiti se prema cijelome svijetu, u vrijeme u kojem saudijski narod podnosi ugnjetavanje i nasilje.

Nalazimo se pred jednim režimom koji je stasao na zavjeri i izdao muslimansku zajednicu koja mu je vjerovala. Na kraju, taj režim je posegnuo za najluđim vidom samoubistva. Bespovratno je sve zgubio. Zemlja se izlaže bolnoj podjeli, opasnost je okružuje sa svih strana. Vapajima nema odziva. Krug oko nasilnika se zatvara.


Autor je rektor Internacionalnog univerziteta za obnovu u Istanbulu (Al-Gami'a al-dawliya li al-tagdid), i generalni sekretar Lige učenjaka ehli-sunneta (Rabita ulema' ahl al-sunna wa al-gama'a).


(Izvor: http://www.rabtasunna.com/3904-t, zvanični portal Lige učenjaka ehli-sunneta)



Ostali prilozi:
» IZBORI U PETNJICI: BDZ U CG „ZA ŽIVOT U BIHORU“ ULIVA NADU
Dženad Hodžić | 23. November 2017 16:54
» KUDA IDE SAUDIJSKI REŽIM?
| 20. November 2017 20:53
» OTAC KOJI SA KAMENOM PRIČA
Said Šteta | 05. November 2017 04:25
» IZVJEŠTAVANJE O TEMI RODNO ZASNOVANOG NASILJA
Said Šteta | 28. October 2017 13:44
» PISMO MOJOJ KĆERI
Yussuf, Al-Qaradawi | 26. October 2017 18:26
» MEFAILOVO DOBROČINSTVO
Zijad Bećirević | 22. October 2017 02:12
» SVEČANA INAUGURACIJA NOVIH ČLANOVA BANU
BANU | 08. October 2017 13:10
» DAN BOŠNJAKA U MAKEDONIJI
Šerif Ajradinoski | 05. October 2017 18:36