Bosnjaci.Net - Najcitaniji Web Magazin Bosnjaka u Bosni i Hercegovini i Dijaspori
Naslovna  |  Arhiva  |  Pretraga  |  Redakcija  |  O Bosnjaci.Net  |  Kontakt  |  Bosniaks.Net English

Komentari citalaca
Molimo Vas da procitate pravilnik o postavljanju komentara
ODBOR DONIO ODLUKU O PRESTANKU RADNOG ODNOSA IMAMU BAJRAMU EF. MULIĆU
Autor: Bošnjaci.Net
Objavljeno: 12. February 2011. 11:02:44
Postavljanje komentara na priloge je trenutno suspendovano.



Dzematlija (2011-02-23 14:46:06)
-BosniaMuhadzir, ma pusti B. Mulica. Vidis i sam da je lud. Sam sa sobom prica na svojoj promotivnoj stranici. Sebe tjesi sa starim slikama bivsih presjednika, aktivista i ostalih dzematlija, nekadasnjih bliskih suradnika koji su mu davno okrenuli ledja, aman bas svi.
Moras i ti malo razumjeti da drugo mu nista nije ostalo.
Zaista si u pravu da mu je bolje ici sto dalje inace u New Yorku je veoma naporno nakon svega sto mu se dogodilo, pardon nakon svega sto je pocinio, sto je rezutat onoga sta mu se dogodilo.
Kriviti druge za njegovu sudbinu, kao sto on to sada radi je jedino sto mu je ostalo, ali je to pokvareno. Zapravo s'tim je i dokazao u koliko kompleksnim problemima je sebe doveo.
Zaista B. Mulic nije vrijedan spomena.

Dzematlija (2011-02-22 09:52:54)
— Hamid Novopazarac, za kompleksne situacije u nekim dzematima, imam mora biti Dr. Islamskih Nauka i nista manje.
Slazem se nemora uvjek da bude Dr. ali treba postaviti minimum da bude Fakulteta Islamskih Nauka i to za seoske imame a kamoli za gradske.
Zaista je grubo sto ste kazali da se dijaspra mora trsiti Rijaseta i tu izjavu smatramo da nije dobro namjerna, pa bujrum eto vam prilika da to prepravite.
Prije sam naveo da Bosnjacki narod je itekako odan svojoj matici BiH i Rijasetu i svi zlonamjerni imami koji gledaju svoj licni interes te namjerno lutaju ka paralelizmu IZ-e su osudjeni na sudar sa masama dzemata. Nije ni cudo da sramno zavrsavaju.
Bosnjaci Amerike iako daleko od majke Bosne sigurno nece dozvoliti da ih niko od imama vodi ka paralelizmu IZ-e.
To su neki imami isprobali i doveli sebe do sramnog kraja.
Neki ce isto iskusiti kako su krenuli i u to nema sumnje.
Ne moze se niko izigravati sa emocialnom vezom Bosnjaka s'maticom Bosnom i Rijasetom a ocekivati dobre rezultate. Hej emocije su emocije i niko se ne smije izigravati snjima, inace dolazi do jakog sudara "imama" i dzemata i to se dokazalo.

Dzematlija (2011-02-22 09:52:13)
Ja sam samo za to ta dzemati u dijaspori imaju kvalitetne, kvalifikovan, obrazovane imame kako bi se zaobsli ovi ocigledni SUDARI imama i dzemata vecinski krivicom imama koji nisu dovoljno obrazovani.
Zaista ne mogu razumjeti neke ljude koji zele biti imami a mnogo njih samo medresanti.
Ja sam misljenja da onaj koji zeli natuci ahmediju na glavi i stati na sveti mimber i djeliti lekcije a nije vjerski obrazovan, biva kontraproduktivno. Kao lopta koja udara zid i vraca se, tako i lekcije neukog imama.
Sramota me kada cesto cujem, "prica hodza ono sto umije" to jest stalno istu pricu. Da bar zna jednu lijepu pricu.
Sramota je da "imam" stane pred dzemat a napravi 5 gresaka na suri Fatiha. Sramota je stati na mimber a ne znati uciti Qur'an.
Sramota je stati pred dzemat a ne znati jezik Qur'ana. Sramota je da nasa djeca kazu pa ovaj imam ne izgovara pravilno.
Mi hocemo obrazovane imame kako bi vratili itekako izgobljeno povjerenje naroda i nista drugo.
Zagovaramo komunikaciju Rijaseta s'odborima i dzematima, samo kako bi Rijaset Dijasporu ojacao/osnazio i bolje nam pomogao i obratno. A ne ostaviti Dijasporu vukovima na zubima, a o paralelizmu IZ-e da i ne govorimo. To se najako primjecuje. Vecinski narod je odan Rijasetu jer je to nasa majka, dok imami manipulisu onako kako im odgovara u odredjenoj situaciji, i to se dokazalo bar ovdje u Americi a za drugdje i nemamo pravo pricacti je ne znamo.
Halalite sto malo zvucimo panicarski ali zaista situacija kazuje da imamo bar malo prava za to.
Da Bog (dz.s.) pomogne svima. Nama u Americi samo treba jakog kadra i nista drugo, pa makar se to ne svidjelo nekim "imamima".
Daj te nam ucene imame, eto vam neuke pa ih vi poducavajte umjesto da se stalno sudaraju sa svojim dzematima. Dobro za njih, a jos bolje za nas.

Dzematlija (2011-02-22 09:51:27)
-MUHADZIR, ti dobro znas da na tribini utorkom koju je odrzavao tvoj sticenik bivsi imam B. Mulic nije imao vise od 5 ljudi, doduse sve "imami" istomisljenici, a naroda nigdje. Hej zamisli 6 "imama" u New Yorku decenijama a dzemata dace Bog. Doduse nisu krivi "imami" nego oni koji ih tako nazivaju po preporuci B. Mulica kada mu je zatrebala pomoc od takozvanih "imama".
Hej zamisli situaciju, vise imama nego dzemata.
Ja bih sve njih na skolovanje u Sarajevo. Oni koji nisu zavrsili medrese, odmah u medrese. Oni koji su zavrsili medrese odmah u Sarajevu na Fakultetu Islamskih Nauka. Ali stvarno nemoj da samo na to ostanu nego neka idu dalje u studije. To je zaista nesto minimalno, a za New York u ovako komplikovanu situaciju taj minimum ne dolazi u obzir jer je zaista kompleksna situacija koju mogu izgladiti samo jako obrazovani, crvrsti, karaterni, dokazani, sirokogrudi, pobozni imami. Ja ih necu spominjati to nasa ulema bolje zna. Tako je to ako hocemo ozbiljnu instituciju IZ-e sa punom podrskom itekako (s'razlogom) mnogo razocaranog naroda vec dvije decenije.
Nego sve ce se to promjeniti nadamo se uskoro ako Bog da.
Nas je narod u New Yorku ozbiljan i podrzat ce samo ozbiljne promjene.
Zaista celo IZ-e bi trebalo biti nasa ponos, nasa dika a ne kamen spoticanja kao sto je to bio slucaj dvije decenije.
Ja stvarno ne razumjem tebe MUHADZER.
Tvoj sticenik B. Mulic pomognut s'pet "imama" u New Yorku a dzamija prazna a sad nakon sto je on dobio otkaz ti tek sada primjecujes da je dzamija prazna. Daj covjece uhavizaj se malo, dat ce Bog boljih dana.
Sta je tvoj sticenik zamrsijo za dvije decenije, trebat ce malo vise vremena sve to razmrsiti. Ali sta je ovdje najvaznije je to da se krenulo na tome putu.
Nego reci ti meni sta ti znaci: "A I ovi Imami sto zauzimaju sumnjiva mjesta su za meni sumnjivog karaktera"?
Bujrum MUHADZER progovori nesto konkretno da te svi razumeju.

Dzematlija (2011-02-21 13:49:24)
RIJASET TREBA OTKRITI NAŠU SNAGU U DIJASPORI
Autor: Hrustan Noćić

Objavljeno: 20. February 2011. 14:02:58
http://www.bosnjaci.net/prilog.php?pid=40705

Prava tema u pravo vrijeme. Zahvaljujem urednistvu koji se bavi ovako vaznim temama, sa molbom da ne ostane na ovo nego da se pokrene prava diskusija na najvecem nivou da zaista "RIJASET TREBA OTKRITI NAŠU SNAGU U DIJASPORI".
Smatram da je veoma neozbiljno imati samo jednog covjeka zaduzen za toliku dijasporu. Zamislite jednog ucitelja za 270 djece. To je totalno neozbiljno ma koliko taj ucitelj bio kvalifikovan i sposoban. A o 270 dzemata i da ne govorimo.
Zamislite kako to izgleda kada jedan sef ureda dodje na mjesec dana (ili manje od toga) u Americi i treba posjetiti 30 dzemata da ne kazem vise za samo mjesec dana.
Jos imajuci u obzir da im je prva stanica imam koji tako vjesto obradi "sefa" ureda za dijasporu da uopste i nema sansu vidjeti se sa odborom dzemata a kamoli sa dzematlijama, veoma cesto ogorcenim na imama.
Jedino mali broj dzematlija okupljeni oko imam znaju za dolazak sefa ureda ili nekog drugog gosta a ogromna vecina i nezna. I tako iznenada a sve u zurbu "sef" ureda samo ima sansu da odrzi predavanje jedno sahat vremena, a imam odmah kaze da je gost umoran te da ga ne gnjavimo mnogo jer treba odmah krenuti za drugu drzavu.
A veoma cesto skoro uvjek (u New York) obavezno gost se mora obratit dzematu preko dzematskog radia da odgovori na jedno imamu vazno, svima poznato pitanje "KAKVI SU VASI UTISCI O NASEM DZEMATU?", a naravno odgovor stalno isti "MASALLAH KA NAJBOLJE" kao da dzemat nezna kako im je u dzematu vec treba neko tko je dosao na sahat vremena da im kaze da je sve "MASALLAH".
Ja stvarno ne razumjem takve goste koji samo na osnovu malo provedenog vremena sa imamom dzemata i malim brojem pristalica imama donose misljenje o dzematu da je sve "SUPER", a ustvari realnost je drugacija.
Zbog slabe komunikacije Rijaseta s'dzematkim odborima, pardon NIKAKVE komunikacije Rijaseta s'dzematskim odborima i dzematom evo sada dobijaju vjesti da taj veliki "imam" sa "velikim uspjesima" koji nosi dekrete Rijaseta dobija odtkaz/razrjesenje od svog odbora i to jos potvrdjujuci sa skupstinama dzemata kao sto je slucaj nedavno u Chikagu sa bivsim imamom Senadom Agicem i New Yorku sa bivsim imamom Bajramom Mulicem.
Nije cudo za ovakav ishod zato jer Rijaset nema nikakvu komunikaciju s'odborima i dzematlijama (koji dokazano, vrijedno rade na dobrovoljnoj bazi) vec samo sa imamima koji cuvaju svoja radna mjesta.
Zaista Rijaset se mora probuditi i uozbiljiti i OTKRITI SNAGU U DIJASPORI.
Imali bi smo puno toga kazati ako Rijaset bude imao sluha za odbore i dzemate, a ako se ne desi da pokazu malo sluha, neka i dalje samo cekaju kada ce im imami kojima oni daju dekrete dobijati otkaz/razrjesenje od ogorcenih odbora i dzematlija.

Dzematlija (2011-02-19 15:47:26)
NOVI ODBOR U NOVOJ HIDŽRETSKOJ GODINI

Evo sto MUHADZIR izjavi pre 2 mjeseca:
— MUHADZIR (2010-12-07 12:07:04)
JA BIH ZAMOLIO SVU BRACU DA PRESTANU ZAGADIVAT VAZDUH KOJI CE NOVI ODBOR UDISATI, OSTAVITE NJIMA DA ODLUCE IZ CISTA RAZUMA I BEZ PRETENZIJA NA BILO KOJOJ STRANI, UNAPRIJED ZAHVALAN, PUNO SELAMA.

A sada kada je je odbor vecinski odlucijo otkloniti B. Mulica on je prvi koji se suprostavlja odluci odbora 8 glasova na prema 2 glasa protiv B. Mulica ne racunajuci jedanesti glas koji je od B. Mulica sto je KONFLIKT INTERESA.
http://www.bosnjaci.net/prilog.php?pid=39792

Dzematlija (2011-02-19 02:39:27)
Zvanicno saopstenje UO ICC Nortbrooka o rezultatima Skupstine koja je odrzana feb 13 2011
Feb 17, 2011 Print
The Islamic Cultural Centar

Februara 14, 2011

Draga braco i sestre u Islamu,

Selam Alejkum!

Kao sto znate, Islamski kultumi centar (ICC) je 13-og februara 2011 odrzao Generalnu skupstinu koja je trebala odluciti da li ce podrzati ili promijeniti odluku Upravnog odbora da se imamadministrativni direktor razrijesi duznosti u ICe. Poslije brojanja glasackih listova od strane inspektora (dvojica su predstavljala imama, a dvojica Upravni odbor) rezultati su verifikovani i potpisani od sve cetvorice.

Cjelokupni broj punopravnih clanova u vrijeme odrzavanja Generalne skupstine iznosio je 546.

Ovo znaci da je imam trebao 364 glasa, koji bi predstavljali dvije trecine clanstva da bi se promijenila odluka Upravnog odbora – u skladu sa Clanorn VI, Sekcija 10 Pravilnika ICC: imam – administrativni direktor. Odgovarajuca odredba u Pravilniku ICC glasi:

“Generalna skupstina moze promijeniti prvobitnu odluku Upravnog odbora glasanjem dvije trecine clano va” .

Posto je imam dobio samo 287 glasova da se promijeni odluka Upravnog odbora, to znaci da je ova odluka Upravnog odbora ICC 0 razrijesenju duznosti imama – administrativnog direktora ICC- podrzana,

Zelimo naglasiti da su svi clano vi Upravnog odbora neplaceni volonteri, koji sluze varna i Centru, sarno za ljubav Allaha (swt). Upravni odbor je privrzen ovim principima:

• Zelimo imama – administrativnog direktora i vjerskog vodu koji je u stanju ujediniti sve clanove Centra.

• Zelimo imama – administrativnog direktora koji ce svo svoje vrijeme i energiju posvetiti Centru, a ne drugim institucijama ili aktivnostima.

• Zelimo Centar koji ce biti upravljan sa punom transparentnoscu u svim oblastima, a narosito u svojim finansijskim operacijama. Odbor je duzan ovo ispuniti svim clanovima, kao svoju primamu misiju.

• Zelimo ocuvati nas Centar kao islamsku instituciju koja slijedi sarno umjereni islam.

• Zelimo Centar gdje su obaveze, prava i duznosti u potpunosti definirane i u potpunosti ispunjene od svih, bez izuzetaka.

Novi bosanski imam – administrativni direktor trebao bi uskoro stici,

Dalje, Upravni odbor ce sazvati Generalnu skupstinu u cilju biranja novog Upravnog odbora. Svi clanovi Centra bit ce pismeno obavijesteni 0 tacnom datumu skupstine, najmanje 10 dana prije zasjedanja.

Upravni odbor zahvaljuje na vasoj podrsci u ovirn teskim danima.

Neka nas Allah (swt) uputi na pravi put!

Eassalamu Alaikum,

Predsjednik ‘

Latifa Kulauzovic

Dzematlija (2011-02-19 02:33:49)
Sacuvat cemo ugled kojeg su gradile generacije
Feb 18, 2011 Print
Autor: Samir Hadzalić
Objavljeno: 18. February 2011. 10:02:04
Bosnjaci.net
Nakon više od dvadeset godina dr. Senad Agić nije više imam u ICC Northbrook. Kako je javnost upoznata spomenuti imam je prije nepunih mjesec dana dobio otkaz od strane Odbora ICC, a odlukom po Statutu istog imao je pravo pojaviti se na Generalnoj skupštini održanoj 13. februara 2011. u prostrorijama ICC centra Northbrook. Govoreći u procentima za ponistenje odluke ICC o Agićevom otkazu trebalo je glasati 66,66 odsto članova, no međutim za Agića je glasalo 52,56 odsto članova, tako da je odluka Odbora ICC ostala nepromjenjena.
Po svemu sudeći trend pozitivnih promjena u muslimanskom svijetu Allahovom voljom prenosi se i na malu bošnjačku zajednicu Chicago-a a kako saznajemo i drugih gradova u SAD.

Ovom prilikom posebno zelimo čestitati Odboru ICC Northbrook i prijedsjednici gospođi Latifi Kulauzović, na njihovom vrlo dosljednom stavu u rješavanju situacije koja je nastala u spomenutoj organizaciji.

Prelijepi ICC Northbrook pokraj Chicago-a, sačuvao je svoje ime i ugled kojeg su gradile generacije prije nas i dalje će držati otvorena vrata za sve ljude dobre volje, sa ma kojeg prostora bivše Jugoslavije, Balkana ili svijeta oni dolazili.

Dzematlija (2011-02-18 09:45:33)
B. Mulica treba staviti na sud pa neka sudu odgovara za svaki peni (stoti dio dolara) kako je usao i kako izasao iz IZ-e PG New York za punih 18 godina. I pored toga morace pojasniti zasto nije placao porez, zasto je koristio drzavnu pomoc, drzavno medicinsko osiguranje te kako je dosao do velikih nektretnina itd, itd sve to dzemat dobro zna.
A o krsenju zakona o NON-PROFIT organizacijama u drzavi New York i da ne pricamo.
Dzemat posjeduje dokumentaciju o TAJNIM i javnim komunikacijama koje on kao uposljenik IZ-e nije smjeo voditi vec je to ovlastenje presjednika i odbora (po statutu IZ-e) a ne uposljenika koji je uvjek radio za svoje interese, sto je strogo zakonski kaznjivo.

Dzematlija (2011-02-15 09:51:07)
Sabah (novine)

I BAJRAM ef. MULIĆ DOBIO OTKAZ

New York: Nakon održane skupštine Islamske zajednice i Kulturnog centra Plav-Gusinje

I BAJRAM ef. MULIĆ DOBIO OTKAZ
Piše: Šukrija Džidžović

“Mubarek” – bilo je prvo što se čulo sa zvučnika mog mobilnog telefona koji je zazvonio u subotu poslije podne. Na liniji je bio Ago Redžić koji je nastavio kroz smijeh: _ Pade Hosni Mubarek, a mi skidosmo i Bajrama Mulića. U daljem toku razgovora Redžić je objašnjavao da će večeras (u subotu 12. februara) biti održana skupština na kojoj će se glasanjem sve konačno riješiti.

Nekoliko minuta kasnije pozvao sam telefonom Smaju Srdanovića, bivšeg predsjednika ovog džemata da tražim potpunije informacije. Srdanović je potvrdio riječi Redžića uz obećanje da će me poslije održane skupštine nazvati i obavijestiti o rezultatima.

Obećanje je održano i Srdanović javlja da je odlukom skupštinskih delegate Bajram ef. Mulić dobio otkaz. Iz prilično kratkog razgovora sa Srdanovićem saznajem da je skupština održana u amfiteatru škole i da je bilo puno ljudi.

__ Skupština je donijela odluku legitimnim glasanjem sa oko 80% naprema 20% da se Bajram Mulić smijeni i da ne služi više njujorškom džematu, rekao je Srdanović u telefonskom razgovoru.

Potom pozivam telefonom Rizu Čekića, sadašnjeg predsjednika njujorškog džemata koji kaže da ne želi davati nikakve zvanične informacije jer slijedi vanredni sastanak Odbora džemata kada će se izdati zvanično saopštenje.

__ Nemoj molim te zloupotrijebiti moje povjerenje i nešto od ovoga što ti kažem slučajno objaviti dok ti ne pošaljem zvanični izvještaj, bio je izričit.

Upozoravam Čekića da ću nakon ovog razgovora obaviti intervju sa Bajramom ef. Mulićem i tom prilikom ga molim da mi, radi objektivnog informisanja, do zaključenja ovog lista (ponedjeljak 11 AM) pošalje e-mailom to saopštenje.

__ Nemoj da se desi da zbog toga što nemam vaš izvještaj ja ispadnem jednostran, rekao sam mu na kraju našeg razgovora. Nažalost, to saopštenje nije stiglo do dogovorenog vremena to jest do zaključenja ovog broja SabaH-a.

Potom pozivam Mersima Zilkića, trenutnog člana Odbora i bivšeg predsjednika koji mi potvrđuje tačnost informacija koje je Srdanović dao. U telefonskom razgovoru kaže mi da je u prostoriji bilo oko 250 – 300 ljudi i da je od strane Odbora formirana komisija koja je svakom članu džemata koji je uplatio članarinu u posljednje 3 godine uručen karton za glasanje.

__ Na ovaj način legalno smo odvojili one koji imaju pravo glasa od onih koji su bili prisutni a nisu imali pravo glasa. Konačno smo dobili rezultate i većinskim glasanjem izglasano je da Bajram ef. Mulić treba dobiti otkaz. Dalje slijedi uručivanje zvaničnog rješenja Bajramu Muliću o prestanku radnog odnosa, rekao je Zilkić.

Na pitanje šta će uraditi ako ovog petka Mulić efendija bude predvodio Džuma-namaz, Zilkić je odgovorio da Odbor i džemat posluju po principima američkog zakona o neprofitnoj organizaciji i da za sve, bar u ovoj zemlji, imaju zakonske mjere.

Boran (2011-02-15 03:54:01)
Znate li vi što je u torbi po Zapadu nosio radovan (dr.dabić) prije potpisivanja usranog sporazuma -izvatke iz zemljišno knjižnog da je to srpska zemlja.Kao da nije bilo ništa!Privatno vlasništvo je svetinja,a životi su kukumar.Trebalo je za njim nositi smrtne listove i pobijati te izvatke.
Boran (2011-02-15 03:30:40)
Napaprili ste me i sa ovim g.Mulićem.Kako sami sebi ne dosadite.Neš ti događaja za ovoliko pisanja.Uvijek će biti za i protiv,kada je ovakav sistem biranja.Okrenimo se temama na tlu BiH,cerekalu dodiku samo odgovara ovakvo skretanje pažnje sa njega.
sablja (2011-02-15 01:21:16)
po svim prilikama ovaj muhadzir je protu kandidat ovog bivseg komuniste za poziciju predsjednika. On veliki musliman porazen sa 8 napram 2 glasa zalosno hahahaaaaaaaa,stvarno nepravda.
Bosnjak72 (2011-02-14 07:25:08)
Postovani Jasmin Hasicevicu,ko tebi daje za pravo da ti nazivas Esada Krcica konobaron,a sta li si to ti Bajramova ulizica.
Ti si se nasao da pises o borcu za Bosnjake,za kakve li se to ti boris,ako su svi takvi koje ti branis jadna li nam majka.
Mozda te je reis Zilkic iz Srbije poslao da sijes nered i raskol.
Ako toliko volis Bajrama ef.vodi ga kuci pa ga utjesi.
Srami se,iako srama nemas,evo sta si ti stavio da utjesis Bajrama na njegovoj stranici,koja nije dzematska nego privatna i on odatle salje svoje otrovne strelice sirom Bosnjackih gnijezda.
Citiram tvoje rijeci Jasmine,Jasmine:

Tako je konobar, Esko Krcić sa svojim Bošnjaci.net odigrao još jednu utakmicu u timu onih koji hoće da “Crnogorče” Bošnjake Plava i Gusinja. Predlažem mu da svoj kvazi magazin nazove KOS.NET


Jasmin Hasičević,
Njujork, Feb., 13. 2011.

p.s.Mozda da ti sebe nazoves NJUSKALO.INFO

ZMAJODBOSNE (2011-02-14 03:45:08)
Ovi komentari stvaraju jako ruznu sliku o bosnjacima u globalu i mislim da ovo nije nacin na koji treba ovako javno rasprevljati.
Imaju za to institucije pa nek rijesavaju sve probleme.
Ovo sve mi lici na partiju traca po mahalskom sistemu: "cula kazala pa jos dodala"
Prodjite se insani corava posla i ostavite ovakve teme po strani nek institucije rade svoj posao ,zato su valjda stvorene.

Dzematlija (2011-02-14 03:01:50)
-ljubav, se ne siri sa kako vi kazete "Shame on you guys", nego sa istinom. Ta istina je da IZ-a je dobila NOVI odbor Dec. 04 2010 a da ti o tome pojma nemas, zasto?
Zatim kazete "Uvijek isti ljudi u odboru, imaju "personalne" probleme sa Efendijom".
Zasto uopste i ne znas da su u odbor usli sve NOVI ljudi.
Dok se presjednici i odbornici mjenjaju svake 2 godine bivsi imam B. Mulic je stajao na poziciji skoro 2 decenije u velikim prekrsajima, o kojima ti i ne zelis da znas.
Ti jedino sto znas kazati jest "Shame on you guys".
That is not fair.

Dzematlija (2011-02-14 02:41:28)
-Hamid Novopazarac, pitao si " ima li Bajram ef. zakonski rok na zalbu".
B. Mulic je u velikim prekrsajima zakona drzave New York tako da je njemu rok za zalbu vec dugo i dugo godina istekao, ali svakako moze pokusati pa neka vidi sta ce dobiti za 18 godina bez-zakonja.
Novoizabranom odboru na celu sa gospodinom Rizah Cekic bi najlakse bilo ako bi organi drzave New York uskocili jer bi im olaksali put do uspostavljanja reda i zakona gdje ga nije bilo 18 godina, ali mislim da ce B. Mulica tek tada glava dobro zaboljeti ako bi stao pred sudom drzave New York.

ljubav (2011-02-14 02:29:35)
sablja- vi doista imate puno vremena... nemas boljeg posla nego da tu sjedis za kompjuterom i da tracas ko kakva zena. Ako se tebi nije svidjelo na skupstini, trebo si ustati da i ti KAZES svoje misljenje. Pa da se to vise zavrsi. Gdje ti je pozitiva u zivotu???
ljubav (2011-02-14 02:24:08)
Ja mislim da bih omladina trebala da bude u odboru. Uvijek isti ljudi u odboru, imaju "personalne" probleme sa Efendijom i onda hoce da ga izbace, a neznaju koliko je potreban efendija bajram djeci koja dolazi za vrijeme mekteba. Oni ljudi koji dolaze redovno u dzamiji trebaju da budu u odboru i tacka. Sto bih ameri rekli " Shame on you guys, you are setting a bad example for the muslim youth". Hajde omladino USTAJTE da i mi napravimo malu revoluciju jer ovi stariji pate za status "presjednika, sekretara, itd.... Nije dobro nikako.
Dzematlija (2011-02-14 02:22:39)
KONACNO SMO DOBILI NOVI ODBOR ZVANI PENICILIN.

Penicillin je lijek i koristi se za lijecenje infekcije prouzrokovane od bakterije.

Nakon ozbiljih razmatranja cjelokupne situacije u IZ-i novi odbor IZ-e na celu sa gospodinom Rizah Cekicem je napravio analize cjelokupne situacije u IZ-i i dao dijagnozu na jedan profesionalan nacin.
Februara 11 2011 god, odbor je na demokratski nacin izglasao ne-povjerenje bivsem imamu B. Mulicu sa veliko vecinsim glasom sedam (7) na prema (2) ili sedamdeset i sedam odsto (77%) ukupnih odbornika.
Februara 12 2011 god, Skupstina Dzemata je podrzala odluku odbora o otkazu/razrjesenju bivseg imama B. Mulica i potvrdila povjerenje novom odboru na celu sa gos. Rizah Cekicem, takodjer sa ogromnom vecinom (74) na prema (12) ili osamdeset i sest odsto (86%) ukupnih glasaca.

Nemoj da se lazemo jer svi znamo da glavni problem dzemata je bio B. Mulic sto se i dokazalo odlukom odbora i skupstine, te javnim pismom cetiri (4) bivsa presjednika IZ-e PlavGusinje New York.
Odluja odbora i skupstine je dosla u pravo vrijeme kako bi se sprijecilo daljne ispoljavanje prljavoga vesa od razocaranih clanova IZ-e PG N.Y.
Prekid ispoljavanja prljavoga vesa bivseg imama B. Mulica je zaista u velikom interesu kako IZ-i PG N.Y. tako i IZ-i sire, a najvise je u intresu samog bivseg imama B. Mulica koji je ocigledno u velikim prekrsajima kako statuta IZ-e PG N.Y. tako i zakonom drzave New York o NON-PROFIT organizacijama sto se moze sudski dokazati, i on to najbolje zna.
Aferim odboru IZ-e na celu sa uvazenim gospodinom Rizah Cekic koji su dokazali da zele postivati statut IZ-e, i zakone drzave New York o NON-PROFIT organizacijama, sto su dokazali da to do sada NIJE BILO PRAKSA, Aferim.

Hamid Novopazarac (2011-02-14 02:03:32)
Narode, moze li neko nama koji nismo u New Yorku i ne znamo sta se tmao desava, smireno na najkraci moguci nacin da objasni o cemu se radi. Evo ja cu pomoci sa par pitanja:
- je li skupstina zakazana po zakonu
- je li glasanje obavljeno po zakonu
- sta su razlozi za smjenu (konkretno dakle tacku po tacku a ne rekla-kazala)
- je li Bajram ef. data prilika da se izjasni po ovom pitanju
- ima li Bajram ef. zakonski rok na zalbu
- ako je ovom skupstinom prekrsen zakon tj. ak je sve samovolja pojedinaca kako neki tvrde, mogu li nadlezni organi americkog pravosudja da reaguju

Eto, pokusajte onako smireno odgovoriti na ova pitanja kako bi imi sa strane nesto ukapirali. I ako moze nesto vise podataka o toj posjeti Glavnog imama iz Novog Pazara i tim navodnim spletkama. Onaj video na youtube ne radi kod svih korektno. Koji imam je u pitanju i o cemu se zapravo radi.

sablja (2011-02-14 00:08:01)
Sa sinosnje skupstine I.Z. prljave radnje Imama mulica,znajuci istinu da ga narod nece ida ce skupstina potvrditi odluku odbora Mulic je pokusao na sve moguce nacine prekinuti rad skupstine. Kao prvo doveo je grupu vikaca koji su takticki radili i kad gud bi neko pomenuoistinu o imamu poceli bi da urlicu. uglavnom Gacovici i braca Petrovic. Drugo doveo je dvojicu bratica koji su se htjeli fizicki da se obracunaju sa svkim ko nije njihovog misljenja.Trece pokusao je zloupotrijebit djecu od desetak godina doveli su ih oko 11 pm da brane bivseg. Cetvrto njegovi pristalice su pokusali platiti sjekuriti gardu da ugasi svetlo. Gacovici su opkolili radno predsjednistvo i pokusali ih onemoguciti u radu. Na kraju je "niksi ili piksi" aktivirao alarm, nije im ni to uspjelo, a mudri Rizah pristupio glasanju gdje je jado dozivio ono sto je i zasluzio, neka je zdrava glava svima koji ga zale.
Visnja Hasicevic (2011-02-13 23:43:43)
Sabljo otupljena, nema bivsih, ima sadasnji,tj. Bayram ef. mulic. Skupstina je zvanicno raspustena, pa se poslije nastavio lov u mutnom, po obicaju. Prodji se ti moje majke, anonimusu koji nema hrabrosti da se potpise.
sablja (2011-02-13 23:36:26)
Visnji, masalah visnja ovo sto ti pises 95% istina ali protiv bivseg imama. A prava situacija je od prijavljenih 119 biraca glasalo 86 74 protiv bivseg i 12 za bivseg. A ti se sluzis taktikom bivseg i on je isto tako obmanjivao dzemat. A kako ti ono bijase ime mami Radojka MILOJKA ili zivadinka zaboravio sam pozdravi je.
Visnja Hasicevic (2011-02-13 23:04:18)
Jefitna likovanja dezurnih poltrona poput dzematlije, pecanca i hadzije su nuspojave, nuzno zlo na ovoj stranici. Ali zasto, dan poslije skupstine kad je 95% dzemata ustalo u Imamovu odbranu, zasto danas poslije toga nikogovici poput kadije, gusinjanina 76, sedefa i dalje ustraju na negiranju istine, zasto mazete oci citaocima, i pravite se da tih vasih pisljivih 5% vece od glasa naroda. Jel' vi stvarno mislite da je narod slijep?
gusinje2011 (2011-02-13 22:57:31)
sram ih bilo na podmukli nacin petak kao izjavili o prestanku u subotu skupstina..ali nazalosti citav narod je u BAJRAMA EF MULICA..kako moze i jednostavno je je rizah cekic presednik kad nije jedan NAMAS ne klanja..znaci od nema ni duse ni srca ni mehrameta..tako da 7 ljudi ne mogu odlucit sta hoce nego citav narod to niej njihova dzamija pa da odluce a da se narod ne pita..a pitao se narod u subotu kad je skupstina i svi su DA IMAMA OSTANE..ima Allah dz da kazni svija njih..pjanice ni jedan od njih sto su u odbro ne klanjaju niti su vjernici i nemogu oni sami odlucit...ZIVEO NAM EF BAJRAME I NEK TE ALLAH CUVA TI NAMA TREBAS..A RIZAH NEK IDE U KOMUNISTE...
Sedef (2011-02-13 22:37:19)
Bit ce sigurno bolje nego je bilo poslednjih skoro dvadest godina, i zajednica ce sigurno bolje funkcionisati.
Gusinjanin76 (2011-02-13 20:35:09)
Ovakva situacija nam nikako nije valjala. Da vidimo sad hoce li nam bit bolje. Kolko ja mogu procijenit ogromna vecina dzematlija podrzava odluku odbora.
kadija (2011-02-13 18:19:25)
E bas si chokmud. Sve sto se sinoc odigralo bilo je legalno i demokratski, a ako vam ga je toliko zao, odvedite ga kuci.
Presjedniku Cekicu i novom odboru se mora odati priznanje na dobro odradenom poslu, i svim onim koji su dali odboru podrsku.

chokmud (2011-02-13 17:42:09)
Nadam se da cemo uskoro ugledati i izvjestaj sa skupstine od sinoc, gdje je imamova odluka o ostavci odbijena od strane dzematlija,kao i nelegalnom glasanju nekolicine nezadovoljnih , poslije zvanicnog prekida skupstine.
Hadzija (2011-02-13 02:13:50)
Da sam se ja pitao jos prije 20 godina njega nebi primili da tu radi, kad ste ga vec zaposlili niste smjeli dozvoliti da radi ono sto je radio. Svi ste krivi, i vi sto ste pu dali posao i on koji na tom poslu jer nije radio, odnosno radio je sto je htio.
Muhadzire, IZ se najprije nasla na udaru imama, tada i sada niko IZ nije branio ali tada i sada nadje se po neko da brani imama.
Radio Muslimanski glas od kako su ga Pjetrovic i Radoncic predali IZ je pod okupacijom Mulica i Hota.
Centar i prosireni odbor koliko sam ja cuo cijelo vrijeme je bio na udaru efendije Mulica.
Ne razumijem zasto je Esko Balic neprijatelj zajednice i kakve veze on ima sa otkazom? Je li Esko Balic clan odbora ili zajednice? Ako jeste jednog ili drugog ima pravo od svoje zajednice da zahtjeva odgovore na neka pitanja.
20 godina rada svih u zajednici rusite svi koji ste se klanjali tom imamu a ne Alahu. Prestanite vise to da radite.

Dzematlija (2011-02-12 18:06:38)
-Pecanac, u pravu si gospodin Rizah Cekic je legitimni presjednik novog odbora IZ-e PlavGusinje New York.
Jedini presjednik IZ-e koji je odgovarao "MUHADZERU" je B. Mulic koji je u isto vjijeme obnasao dvije funkcije, funkciju imama i funkciju presjednika sve dok ga narod nije istjerao sa te funkcije.
Razrjesenje B. Mulica od strane odbora IZ-e PG N.Y. na celu sa gospodinom Cekicem je u interesu cjelokupne zajednice a najvise u interesu samog B. Mulica koji je dozvolijo da mu sira javnost sazna njegove manipulacije i njegova zla djela na stetu dzemata.
Razrjesenjem B. Mulica odbor IZ-e PG New York je zaustavio dalje ispoljavanje prljavoga vesa na javnost koje odbor IZ-e nikako nije mogao zaustaviti, i zato im svi trebaju zahvaliti.

Pecanac (2011-02-12 17:21:34)
Muhadzer
Da nije zalosno onda bio tvoj komentar smijesan. U istinu vas zalimo, kao clana naseg dzemata a izgleda i clana odbora.
Gospodin Rizah Cekic nije tako-zvani, nego za veliku srecu dzemata i nase zajednice presjednik, koji je odabran demokratskim glasanjem. Da je bilo ovakvih odbora, nas veliki dzemat bi dosad zavrsio centar, i odavno bi vas miljenik Bayram bio daleko od zajednice, koju je upropastio. Ovaj vas miljenik je upropastio i oprljao zvanje imama, i imamskog poziva.
Tvoje javljanje na ovu temu pokazuje da si zavede, manipuliran ili pak zaglupljen kako neko napisa.
Jedan sam od onih koji je bio od pocetka sa svojom zajednicom i znam da je gospodin Cekic uz podrsku vecine odbornika a sa Allahovom pomoci i vecine dzemata odradio posao koji je cekao godine da se odradi.
Mi koji smo sve to podigli sa zemlje nijeso ni jedan jos rahmetlije, nego smo svi sa emrom Allahovim medu vama i pratimo citavu situaciju, Dajuci podrsku odboru 100%, i stojimo uz njega do krajnosti.
Rizah Cekic je izabran za presjednika od vecine odbornika, sto je demokratrski nacin, zato je on je najvise odgovoran za vodstvo dzemata u vrijeme njegovog mandata. Siguran sam da njemu niko ne treba da pise nikakve izvestaje, pa i ako mu je neko pomagao, to je u okviru demokratskih nacela da ima advajzera.
Vas Bayram je prisvojio sve onos to je narod stvorio, i pobao je bit Allahov zastuipnik na zemlji.


Dzematlija (2011-02-12 17:09:47)
-MUHADZIR, presjednik IZ-e PG New York uvazeni gospodin Rizah Cekic i ostali odbornici, te njihove familije, rodjaci i ostali prijatelji su dokazani prijatelji IZ-e PG N.Y. u to nema sumnje.
Oni su zapravo postupili onako kako je u najboljem interesu dzemata, to jest razrjesiti B. Mulica koji nije u dobrim odnosima ni sa jednim od bivsih presjednika IZ-e PG N.Y. niti sa presjednicima Bosanskohercegovackog Kulturnog Centra New York.
Ti si MUHADZIR na isti nacin napao i sadasnjeg presjednika BiH KC New York uvazenog gospodina Vahida Durmica.
Tebe MUHADZIR i tvom sticeniku ne odgovara niti jedan od presjednika kako IZ-e PG N.Y. tako i BiH KC N.Y.

Zaista nas raduje sto novi uvazeni odbor IZ-e PlavGusinje New York na celu sa gospodinom Rirah Cekic suradjuje sa svim bivsim presjednicima i odborima kako bi bili sto objektiniji u svojim analizama i dijagnozama pravog problema nase zajednice.

Ne sumnjajuci u iskrene namjere Odbora IZ-e PG N.Y. na celu sa gos. Rizah Cekic da izvrse emanet koji im je zajednica povjerila Decembra 2010 god, srdacno im cestitam na odluci o razrjesenju B. Mulica. Tim cinom Odbor IZ-e je konacno stavio STOP na samovolju B. Mulica (koja je ionako bila ocigledna siroj javnosti) i tako uspjeti objediniti dzemat.

Dzematlija (2011-02-12 16:22:40)
B. Mulic je 2009 godine TAJNO zvao Ambasadu u Beogradu kako bi podvalio glavnom imamu IZ-e Sandzaka, (sto je i sam priznao na Youtube video)http://www.youtube.com/user/ljubiteljistine.

Sada saznajemo da B. Mulic 2010 godine je zvao Intenacionalni Airpot JFK u New Yorku kako bi ponovo TAJNO podvalio imamu IZ-e Sandzaka koji posjecuje Bosnjake Amerike po treci put.

Zaista je bilo cudno kada su dzematlije morali cekati uvazenog gosta iz Novog Pazara 4-5 sahata na Internacionalni Airport JFK, sve zbog TAJNIH podvala B. Mulica, koje mu po drugi put ne uspjevaju. Dali ce B. Mulic priznati zvanje JFK Airporta sada je vec manje vazno.

Cinjenica da je Rijaset IZ-e BiH izdao dektret B. Mulicu u vremenu 2009 god. kada je bio u najvecim prekrsajima statuta IZ-e PlavGusinje New York, je najbolji dokaz da bivsi sef ureda za dijasporu Mirsad ef. Mahmutovic nije bio u suradnji s'dzematom, nego je pao na manipulaciju B. Mulica i izdat je dekret koji nije trebalo.
Dekret je izdat pod inicijativom imamskog udruzenja "IABNA" kojeg bojkotuje i ne priznaje ni sam dzemat Alipasinje dzamije New Yorku, sto se i dokazalo proslogodisnjom odlukom odbora IZ-e PlavGusinje New York, da se kuponi sadaka "IABNA-e" nikako ne mogu koristiti u tom dzematu. O ovim kao i mnogo drugih informacija Drrrrr. Mulic vas nebi obavestio sigurno.

Iskreno se nadamo da ce novi sef ureda za Dijasporu gos. Mirsad ef. Kalajdzic uspostaviti bolju suradnju sa dzematom te da se ovakve greske od strane ureda za Dijasporu nece ponoviti.

Dobro je kazao uvazeni gospodin Avdo Metjahic: NE DAJ MU DRUGU PRILIKU DA PONOVI NEPRAVDU
http://www.bosnjaci.net/prilog.php?pid=40623


MUHADZIR (2011-02-12 13:13:55)
Uvazena gospodo moram vam iznijeti istinu o navodnom razresenju imama Bajrama ef. Mulica.
Takozvani presjednik svih institucija koje su u krugu nase dzamije nasle su se na udaru sadasnjeg presjednika Rizaha Cekica, centar, radio muslimanski glas, dzamija ,prosireni odor za izgradnju centra, I na kraju na svirepi nacin bio je prva zrtva rizovog egoizma I njegovih isto misljenika koji nisu kompantentni ni svoje poslove rijesiti valjamo, rasturaju Ono sto smo gradili perk 20 godina.
Vrlo je zalosno da je gospodin Rizo cekic radio dosta stvari bez odobrenja odbora, kao naprimjer pisanja pisma. I sastajanja sa 3 prosla presjednika , citanja pisma kojeg je pisao gospodin Esko Balic dugo godisnji neprijatelj iste zajednice,
Zalosno je da smo dobili presjednika zajednice, koji je u stanju sa $450 njegove clanarine unistiti sto su nasi rahmetlije a I mi njihovi potomci 20 god. Stvarali, I ulagali I mal I znoj.
Nemoj mi samo dzematlija ti davit nikakav savjet jer je tvoj jezik otrovniji od smije otrovnice, pa da si mi brat rodeni.
Ponavljam gosp. Presjednik je bez odobrenja odbornika ,prije nego se pripremio za sabah pohitao na shoji ruku objavit ovo u javnost.
Nije imam moja zastita Ali jeste nasa islamska zajednica, koju hoce pojednici da pretvore u nekakve klubove, zivi bili pa vidjeli koga ce historija okarakterisat zasluzenim imenima.
Opet ponavljam da nije imam u pitanju vec ne ljudsko ponasanje I gazenje na sve sto se dosad radilo I stvaralo.


Optuzujembann.jpg
Feljtonalijaizetbegovic.jpg
fastvee.gif
EsmirBasic2312.jpg
EnesTopalovic54.jpg
AtentatnaBosnuavdohuseinovic1mart2022ad.jpg
Beharban.jpg
RancSalihSabovic.jpg
DokfilmBosnjaci454.jpg
hrustanbanner20april2020.jpg
Bos-Eng-pasanbegovic.gif
BANA34234.jpg
ArmijaBiH.gif
NjegosMilo.jpg
bosanskahistorijabanner.png
zlatni ljiljani.jpg
njegosvirpazar.gif
Istraga-poturica.gif
sehidska_dzamija_plav140x80.gif
hotel_hollywood_ilidza_sarajevo.gif